Brakuje }; na końcu
FUNC VOID DIA_Pacho_PACHONEK_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_01"); //Mogę w czymś pomóc?
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_02"); //Hmm...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_03"); //Niech cię obejżę...
if (other.attribute[ATR_STRENGTH] >= 40)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_04"); //Masz krzepę i to wielką jak na ciebie...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_05"); //Może się nadasz...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_06"); //Ostatnio Nek gdzieś zaginął...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_07"); //Fletcher niedługo zajmie jego miejsce chyba, że TY do tego nie dopuścisz...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_08"); //Przyjmujesz tę robotę?
MIS_Nek = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_Nek, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_Nek, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_Nek,"Pacho powiedział, że muszę znaleźć Neka, aby Fletcher nie musiał zajmować jego miejsca. Wtedy najprawdopodobniej coś mi odpali za wykonanie zadania...");
}
else
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Pacho_PACHONEK_15_09"); //No i jak?
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_10"); //Nie nadasz się do tej roboty...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_11"); //Musiałbyś walczyć a tego zapewne nie potrafisz...
AI_Output (self, other ,"DIA_Pacho_PACHONEK_03_12"); //Ktoś inny zrobi to za ciebie!
AI_StopProcessInfos (self);
};