Minecraft 89830 310

O temacie

Autor Winning

Zaczęty 8.05.2011 roku

Wyświetleń 89830

Odpowiedzi 310

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Jakimi pluginami i po co?
Czy tylko ja jestem zwolennikiem gry z jak najmniejszą ilością pluginów? ;)
Tak, graj bez pluginów, zobaczymy, jak twoja chatka lubi TNT
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
jak najmniejszą ilością ≠ całkowicie bez nich. Działki są ok, ale jakieś joby, adminshopy... nie chwyta mnie to.
 
makin' bacon

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
jak najmniejszą ilością ≠ całkowicie bez nich. Działki są ok, ale jakieś joby, adminshopy... nie chwyta mnie to.
Według mnie można by popróbować - w ostateczności wgrać jakieś pluginy jeżeli nie obciążałyby gry i umilały by rozgrywkę.

Znalazłem jeszcze taką stronę ,ale hosting zdecydowanie droższy niż na stronie muttley'a
http://craftserve.pl/
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Na craftservie jest chujowo. Wiem z własnego doświadczenia. Lagi = normalna rzecz
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
W takim razie kto się pisze? Ja byłbym skłonny zapłacić, ale nie za dużo. Co najmniej dziesięciu ludzi musi się zgłosić.
 
makin' bacon

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Minecraft
#85 2011-09-22, 19:44(Ostatnia zmiana: 2011-09-22, 19:44)
50 zł mogę wrzucić w serwer, nie więcej.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
skoro nie w ten sposób, to może wybierzmy jakiś serwer dobry, na którym można by pograć? Jakie polecacie?
 
makin' bacon

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Minecraft
#87 2011-09-26, 14:15(Ostatnia zmiana: 2011-09-26, 14:16)
tam gdzie ja gram: craftbox.pl
za jakiś czas zmienią grafikę (mojego autorstwa zresztą) i skrypt strony...
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
No i wyszedł nam szczęśliwie Minecraft z bety!
Jakie opinie o nowych ficzerach? Był już ktoś w Enderze?
Mi podobają się pomysły, nie mogę się doczekać dotarcia do Enderu i spotkania smoka, znalezienia wioski z NPC-ami...

Mam tylko jeden problem...

CO TO KURNA JEST?
Oszpeciło mi połowę miasteczka i całą pierwszą siedzibę. Nie wie ktoś jak temu zaradzić?
 
makin' bacon

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Minecraft
#89 2011-11-27, 15:17(Ostatnia zmiana: 2011-11-27, 15:18)
Apdejtnąłem i pograłem troszkę. Ci endermani są naprawdę przerażający przy pierwszym spotkaniu, spojrzałem na niego, zniknął, gdzieś się przeteleportował, ale stałem na wieelkim kołku, więc nic mi nie grozRESPAWN. Poważnie, aż dygnąłem, tak znienacka, tak stoisz na kołku i myślisz "wejdzie czy nie wejdzie?" :D
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
@Fahren ImI chodzi ci o trawę? Ja miałem to samo, już jak wprowadzili biom z tą trawą ciemną, pozmieniałem tekstury i podmieniam co wersję, tobie też tak radzę, inaczej nie ma szans.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jestem zawiedziony wioskami. Znalazłem jedną, łażą kolesie z wielkimi nosami, fajnie z pozoru - potem zacząłem bić jednego, reszta nic. Zabiłem, reszta nic. Poniszczyłem domy ręcznie, nic. Jedyna frajda to to, że mają drewniane podłogi w domkach, można ich zamknąć (zabrać drzwi) i spalić.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Minecraft
#92 2012-02-29, 20:44(Ostatnia zmiana: 2012-02-29, 21:35)
Gra ktoś w to jeszcze? Ostatnio wróciłem i postanowiłem dokończyć miasteczko. Robicie swoje miasta?
Spoiler



Robione w pełni ręcznie, bez żadnych tumenyitemsów (użyty tylko do zrobienia screenów), tymi rencyma wszystkie surowce wydobywałem.
 
makin' bacon

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
http://www.technicpack.net/

Zwykły Minecraft juz mi się znudził, więc bawię się nowinkami z kilku ciekawych modów (Tekkit).
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mutt postaw serva :D  moze zrobimy murdersową wioskę (tym razem mea ci nie spale domu :lol2: )
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Muttley, co to jest ten Tekkit?
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Minecraft
#96 2012-03-01, 14:13(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 14:13)
@Fahren ImI
Miasto zrobione na survivalu, czy creativie? Ja lubię osobiście łączę budynki pod ziemią tż. Jest sobie domek, oraz szklarnia. Do mieszkania można wejść od wewnątrz, ale do szklarni już nie. Jedyny sposób wejścia do drugiego budynku, to przejść przez mały podziemny korytarzyk prowadzony od środka domu(tj. głównego budynku). Można też zrobić mały budynek, a od niego wejścia do innych.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
A mi nie działa Minecraft, jakiś błąd Javy...
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy

muttley

Minecraft
#98 2012-03-01, 14:38(Ostatnia zmiana: 2012-03-01, 14:44)
A mi nie działa Minecraft, jakiś błąd Javy...
Jako programista uwielbiam takie opisy błędów.

@RoMek
Zestaw modów, które troszkę zmieniają styl gry, np. RailCraft, który pozwala na dośc rozbudowane kolejki, np możesz zrobić szynę prosto, potem 20 kratek w górę (bez "schodkowej") a potem znów dalej :D
Jest też IndustrialCraft pozwalający na używanie prądu, reaktorów i innych ciekawych bajerów.

@edit
Co do serwa to popatrzę czy mam coś an stanie (dedyk czy coś :D )
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
@muttley
Gdy jakieś tam pliki mi się pobiorą i ma już włączyć się główne menu gry to nagle wywala gierkę, a w folderze pojawia się plik notatnika z takową treścią:
Spoiler
#
# A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
#
#  EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x6954ac8e, pid=132, tid=3292
#
# JRE version: 6.0_31-b05
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (20.6-b01 mixed mode windows-x86 )
# Problematic frame:
# C  [atioglxx.dll+0x51ac8e]
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
#   http://java.sun.com/webapps/bugreport/crash.jsp
# The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
# See problematic frame for where to report the bug.
#

---------------  T H R E A D  ---------------

Current thread (0x49138400):  JavaThread "Minecraft main thread" daemon [_thread_in_native, id=3292, stack(0x4a990000,0x4a9e0000)]

siginfo: ExceptionCode=0xc0000005, reading address 0x00000000

Registers:
EAX=0x4b29bff8, EBX=0x4b2eb144, ECX=0x00000000, EDX=0x4a2e0608
ESP=0x4a9ddae8, EBP=0x4b2eb120, ESI=0x69afc558, EDI=0x4b356f80
EIP=0x6954ac8e, EFLAGS=0x00010202

Top of Stack: (sp=0x4a9ddae8)
0x4a9ddae8:   00000002 4a9ddbd0 4b2eb120 4b356f80
0x4a9ddaf8:   00000000 00000000 0000000c 00000001
0x4a9ddb08:   00000001 00000016 00000000 00000000
0x4a9ddb18:   00000000 00000000 00000001 00000000
0x4a9ddb28:   00000000 00000000 00000000 00000000
0x4a9ddb38:   6951fc5d 4b2eb120 4a9ddb5c 0000000c
0x4a9ddb48:   4b2e7ac0 4b2e7c10 4b2e7bf0 4b33c6d8
0x4a9ddb58:   811fe0d0 00000000 00000000 00000000

Instructions: (pc=0x6954ac8e)
0x6954ac6e:   2c c5 af 69 8d 7c 24 24 f3 a5 8b 3b 52 33 d2 8d
0x6954ac7e:   44 24 18 e8 4a d6 fa ff 8b 0b 8b 45 0c 8b 49 08
0x6954ac8e:   8b 11 6a 01 6a 03 50 ff 52 10 8b 4c 24 5c 8b 74
0x6954ac9e:   24 58 8b f8 8b c1 c1 e9 02 f3 a5 8b c8 83 e1 03


Register to memory mapping:

EAX=0x4b29bff8 is an unknown value
EBX=0x4b2eb144 is an unknown value
ECX=0x00000000 is an unknown value
EDX=0x4a2e0608 is an unknown value
ESP=0x4a9ddae8 is pointing into the stack for thread: 0x49138400
EBP=0x4b2eb120 is an unknown value
ESI=0x69afc558 is an unknown value
EDI=0x4b356f80 is an unknown value


Stack: [0x4a990000,0x4a9e0000],  sp=0x4a9ddae8,  free space=310k
Native frames: (J=compiled Java code, j=interpreted, Vv=VM code, C=native code)
C  [atioglxx.dll+0x51ac8e]

Java frames: (J=compiled Java code, j=interpreted, Vv=VM code)
j  org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.nCreate(Ljava/nio/ByteBuffer;Ljava/nio/IntBuffer;Ljava/nio/ByteBuffer;)Ljava/nio/ByteBuffer;+0
j  org.lwjgl.opengl.WindowsContextImplementation.create(Lorg/lwjgl/opengl/PeerInfo;Ljava/nio/IntBuffer;Ljava/nio/ByteBuffer;)Ljava/nio/ByteBuffer;+10
j  org.lwjgl.opengl.Context.<init>(Lorg/lwjgl/opengl/PeerInfo;Lorg/lwjgl/opengl/ContextAttribs;Lorg/lwjgl/opengl/Context;)V+104
j  org.lwjgl.opengl.Display.create(Lorg/lwjgl/opengl/PixelFormat;Lorg/lwjgl/opengl/Drawable;Lorg/lwjgl/opengl/ContextAttribs;)V+88
j  org.lwjgl.opengl.Display.create(Lorg/lwjgl/opengl/PixelFormat;)V+9
j  net.minecraft.client.Minecraft.a()V+151
j  net.minecraft.client.Minecraft.run()V+6
j  java.lang.Thread.run()V+11
v  ~StubRoutines::call_stub

---------------  P R O C E S S  ---------------

Java Threads: ( => current thread )
=>0x49138400 JavaThread "Minecraft main thread" daemon [_thread_in_native, id=3292, stack(0x4a990000,0x4a9e0000)]
  0x4a364800 JavaThread "Timer hack thread" daemon [_thread_blocked, id=1156, stack(0x4a7a0000,0x4a7f0000)]
  0x49080400 JavaThread "TimerQueue" daemon [_thread_blocked, id=3344, stack(0x4a300000,0x4a350000)]
  0x48ba8400 JavaThread "Swing-Shell" daemon [_thread_blocked, id=884, stack(0x49460000,0x494b0000)]
  0x003f6c00 JavaThread "DestroyJavaVM" [_thread_blocked, id=3056, stack(0x008d0000,0x00920000)]
  0x48ff3800 JavaThread "AWT-EventQueue-0" [_thread_blocked, id=2744, stack(0x49250000,0x492a0000)]
  0x48fefc00 JavaThread "AWT-Shutdown" [_thread_blocked, id=2992, stack(0x491a0000,0x491f0000)]
  0x48f7ec00 JavaThread "AWT-Windows" daemon [_thread_in_native, id=2824, stack(0x491f0000,0x49240000)]
  0x48f83c00 JavaThread "Java2D Disposer" daemon [_thread_blocked, id=3100, stack(0x49150000,0x491a0000)]
  0x48c29400 JavaThread "Low Memory Detector" daemon [_thread_blocked, id=3088, stack(0x48e70000,0x48ec0000)]
  0x48c1a800 JavaThread "C1 CompilerThread0" daemon [_thread_blocked, id=1104, stack(0x48e20000,0x48e70000)]
  0x48c19000 JavaThread "Attach Listener" daemon [_thread_blocked, id=3072, stack(0x48dd0000,0x48e20000)]
  0x48c17c00 JavaThread "Signal Dispatcher" daemon [_thread_blocked, id=3040, stack(0x48d80000,0x48dd0000)]
  0x48c0a800 JavaThread "Finalizer" daemon [_thread_blocked, id=3080, stack(0x48d30000,0x48d80000)]
  0x48c05c00 JavaThread "Reference Handler" daemon [_thread_blocked, id=3076, stack(0x48ce0000,0x48d30000)]

Other Threads:
  0x48c02000 VMThread [stack: 0x48c90000,0x48ce0000] [id=3032]
  0x48c2b400 WatcherThread [stack: 0x48ec0000,0x48f10000] [id=3000]

VM state:not at safepoint (normal execution)

VM Mutex/Monitor currently owned by a thread: None

Heap
 def new generation   total 157248K, used 74540K [0x029d0000, 0x0d470000, 0x17f20000)
  eden space 139776K,  53% used [0x029d0000, 0x0729b1f8, 0x0b250000)
  from space 17472K,   0% used [0x0b250000, 0x0b250000, 0x0c360000)
  to   space 17472K,   0% used [0x0c360000, 0x0c360000, 0x0d470000)
 tenured generation   total 349568K, used 0K [0x17f20000, 0x2d480000, 0x429d0000)
   the space 349568K,   0% used [0x17f20000, 0x17f20000, 0x17f20200, 0x2d480000)
 compacting perm gen  total 14080K, used 14064K [0x429d0000, 0x43790000, 0x469d0000)
   the space 14080K,  99% used [0x429d0000, 0x4378c0a0, 0x4378c200, 0x43790000)
No shared spaces configured.

Code Cache  [0x00950000, 0x00ad0000, 0x02950000)
 total_blobs=925 nmethods=670 adapters=190 free_code_cache=32000192 largest_free_block=192

Dynamic libraries:
0x00400000 - 0x00425000 C:\WINDOWS\system32\javaw.exe
0x7c900000 - 0x7c9b4000 C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll
0x7c800000 - 0x7c8fd000 C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll
0x77dc0000 - 0x77e6c000 C:\WINDOWS\system32\ADVAPI32.dll
0x77e70000 - 0x77f03000 C:\WINDOWS\system32\RPCRT4.dll
0x77fe0000 - 0x77ff1000 C:\WINDOWS\system32\Secur32.dll
0x7e360000 - 0x7e3f1000 C:\WINDOWS\system32\USER32.dll
0x77f10000 - 0x77f59000 C:\WINDOWS\system32\GDI32.dll
0x7c340000 - 0x7c396000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\msvcr71.dll
0x6d7f0000 - 0x6da9f000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\client\jvm.dll
0x76b20000 - 0x76b4e000 C:\WINDOWS\system32\WINMM.dll
0x6d7a0000 - 0x6d7ac000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\verify.dll
0x6d320000 - 0x6d33f000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.dll
0x6d7e0000 - 0x6d7ef000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\zip.dll
0x6d000000 - 0x6d14c000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\awt.dll
0x72f90000 - 0x72fb6000 C:\WINDOWS\system32\WINSPOOL.DRV
0x77c00000 - 0x77c58000 C:\WINDOWS\system32\msvcrt.dll
0x76360000 - 0x7637d000 C:\WINDOWS\system32\IMM32.dll
0x774d0000 - 0x7760e000 C:\WINDOWS\system32\ole32.dll
0x773c0000 - 0x774c3000 C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.Common-Controls_6595b64144ccf1df_6.0.2600.6028_x-ww_61e65202\COMCTL32.dll
0x77f60000 - 0x77fd6000 C:\WINDOWS\system32\SHLWAPI.dll
0x6d230000 - 0x6d27f000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\fontmanager.dll
0x68000000 - 0x68036000 C:\WINDOWS\system32\rsaenh.dll
0x769a0000 - 0x76a55000 C:\WINDOWS\system32\USERENV.dll
0x6ff40000 - 0x6ff96000 C:\WINDOWS\system32\netapi32.dll
0x6d600000 - 0x6d613000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\net.dll
0x71a50000 - 0x71a67000 C:\WINDOWS\system32\WS2_32.dll
0x71a40000 - 0x71a48000 C:\WINDOWS\system32\WS2HELP.dll
0x719f0000 - 0x71a30000 C:\WINDOWS\System32\mswsock.dll
0x76f10000 - 0x76f37000 C:\WINDOWS\system32\DNSAPI.dll
0x76d50000 - 0x76d69000 C:\WINDOWS\system32\iphlpapi.dll
0x76fa0000 - 0x76fa8000 C:\WINDOWS\System32\winrnr.dll
0x76f50000 - 0x76f7d000 C:\WINDOWS\system32\WLDAP32.dll
0x76fb0000 - 0x76fb6000 C:\WINDOWS\system32\rasadhlp.dll
0x5b1d0000 - 0x5b208000 C:\WINDOWS\system32\UxTheme.dll
0x6d620000 - 0x6d629000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\nio.dll
0x7c9c0000 - 0x7d570000 C:\WINDOWS\system32\shell32.dll
0x6d1a0000 - 0x6d1c3000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\dcpr.dll
0x494b0000 - 0x49782000 C:\WINDOWS\system32\xpsp2res.dll
0x77b30000 - 0x77b52000 C:\WINDOWS\system32\appHelp.dll
0x76fc0000 - 0x7703f000 C:\WINDOWS\system32\CLBCATQ.DLL
0x77040000 - 0x7710d000 C:\WINDOWS\system32\COMRes.dll
0x77110000 - 0x7719b000 C:\WINDOWS\system32\OLEAUT32.dll
0x77bf0000 - 0x77bf8000 C:\WINDOWS\system32\VERSION.dll
0x497a0000 - 0x49959000 C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\NeroDigitalExt.dll
0x7c140000 - 0x7c243000 C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\MFC71.DLL
0x7c3a0000 - 0x7c41b000 C:\Program Files\Common Files\Ahead\lib\MSVCP71.dll
0x71ac0000 - 0x71ad2000 C:\WINDOWS\system32\MPR.dll
0x75f30000 - 0x75f37000 C:\WINDOWS\System32\drprov.dll
0x71bc0000 - 0x71bce000 C:\WINDOWS\System32\ntlanman.dll
0x71c80000 - 0x71c97000 C:\WINDOWS\System32\NETUI0.dll
0x71c40000 - 0x71c80000 C:\WINDOWS\System32\NETUI1.dll
0x71c30000 - 0x71c37000 C:\WINDOWS\System32\NETRAP.dll
0x71ba0000 - 0x71bb3000 C:\WINDOWS\System32\SAMLIB.dll
0x765d0000 - 0x765ed000 C:\WINDOWS\system32\cscdll.dll
0x77910000 - 0x77a06000 C:\WINDOWS\system32\SETUPAPI.dll
0x49970000 - 0x49bee000 C:\WINDOWS\system32\wpdshext.dll
0x4ebc0000 - 0x4ed6b000 C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.Windows.GdiPlus_6595b64144ccf1df_1.0.6002.22509_x-ww_c7dad023\gdiplus.dll
0x49d40000 - 0x49d89000 C:\WINDOWS\system32\PortableDeviceApi.dll
0x76c20000 - 0x76c4e000 C:\WINDOWS\system32\WINTRUST.dll
0x77a70000 - 0x77b06000 C:\WINDOWS\system32\CRYPT32.dll
0x77b10000 - 0x77b22000 C:\WINDOWS\system32\MSASN1.dll
0x76c80000 - 0x76ca8000 C:\WINDOWS\system32\IMAGEHLP.dll
0x73d00000 - 0x73d13000 C:\WINDOWS\system32\shgina.dll
0x75940000 - 0x75a8a000 C:\WINDOWS\system32\MSGINA.dll
0x74600000 - 0x7463e000 C:\WINDOWS\system32\ODBC32.dll
0x76380000 - 0x763c9000 C:\WINDOWS\system32\comdlg32.dll
0x76330000 - 0x76340000 C:\WINDOWS\system32\WINSTA.dll
0x49f90000 - 0x49fa8000 C:\WINDOWS\system32\odbcint.dll
0x49fb0000 - 0x49ff6000 C:\WINDOWS\system32\Audiodev.dll
0x4a010000 - 0x4a26a000 C:\WINDOWS\system32\WMVCore.DLL
0x4a270000 - 0x4a2a9000 C:\WINDOWS\system32\WMASF.DLL
0x76960000 - 0x76968000 C:\WINDOWS\system32\LINKINFO.dll
0x76970000 - 0x76996000 C:\WINDOWS\system32\ntshrui.dll
0x76b00000 - 0x76b11000 C:\WINDOWS\system32\ATL.DLL
0x4a9e0000 - 0x4aa4b000 C:\Users\Baggio\Dane aplikacji\.minecraft\bin\natives\lwjgl.dll
0x5f190000 - 0x5f25c000 C:\WINDOWS\system32\OPENGL32.dll
0x5c8f0000 - 0x5c911000 C:\WINDOWS\system32\GLU32.dll
0x736f0000 - 0x7373b000 C:\WINDOWS\system32\DDRAW.dll
0x73b50000 - 0x73b56000 C:\WINDOWS\system32\DCIMAN32.dll
0x6d350000 - 0x6d356000 C:\Program Files\Java\jre6\bin\jawt.dll
0x69030000 - 0x69bcd000 C:\WINDOWS\system32\atioglxx.dll
0x4a750000 - 0x4a76f000 C:\WINDOWS\system32\atiadlxx.dll
0x78130000 - 0x781cb000 C:\WINDOWS\WinSxS\x86_Microsoft.VC80.CRT_1fc8b3b9a1e18e3b_8.0.50727.6195_x-ww_44262b86\MSVCR80.dll
0x76be0000 - 0x76beb000 C:\WINDOWS\system32\PSAPI.DLL

VM Arguments:
jvm_args: -Xms512m -Xmx1024m -Dsun.java2d.noddraw=true -Dsun.java2d.d3d=false -Dsun.java2d.opengl=false -Dsun.java2d.pmoffscreen=false
java_command: net.minecraft.LauncherFrame
Launcher Type: SUN_STANDARD

Environment Variables:
PATH=C:\WINDOWS\system32;C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\System32\Wbem;C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static;c:\program files\java\jre6\bin
USERNAME=Baggio
OS=Windows_NT
PROCESSOR_IDENTIFIER=x86 Family 15 Model 2 Stepping 7, GenuineIntel



---------------  S Y S T E M  ---------------

OS: Windows XP Build 2600 Dodatek Service Pack 3

CPU:total 1 (1 cores per cpu, 1 threads per core) family 15 model 2 stepping 7, cmov, cx8, fxsr, mmx, sse, sse2

Memory: 4k page, physical 1310196k(661332k free), swap 3127756k(2096220k free)

vm_info: Java HotSpot(TM) Client VM (20.6-b01) for windows-x86 JRE (1.6.0_31-b05), built on Feb  3 2012 18:44:09 by "java_re" with MS VC++ 7.1 (VS2003)

time: Fri Feb 24 16:23:10 2012
elapsed time: 31 seconds

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry