Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 343312 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 343312

Odpowiedzi 991

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Daliście możliwość posługiwania się bronią dwuręczną jako jednoręczną po warunkiem że bohater posiada odpowiednio dużo siły?
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nie, ale to całkiem dobra idea. Props
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Propsuje propsa. Jak xendix mnie kiedys wkurwial, tak teraz, po jego powrocie, widze, ze chyba sie zmienil i to duzo, duzo na lepsze, za rowno na poziomie merytorycznym swoich wypowiedzi co emocjonalnym. Same dobre pomysly Xendix :D


Bardzo dobra idea. W sumie nakoksowany gosc co caly czas lecial w sile, nie bedzie tak ciezko machal bronia dwureczna jak jakis chuderlak :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Daliście możliwość posługiwania się bronią dwuręczną jako jednoręczną po warunkiem że bohater posiada odpowiednio dużo siły?
Bez sensu i nie potrzebne. Bo ktoś będzie chciał walczyć bronią dwuręczną jako jednoręczną gdy ma 60% Dwuręcznej i 30 % jednoręcznej. Chyba chcecie bugować grę przez Ikariusy itp. i robić mozliwość wyboru.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie, to nie jest bez sensu, ale czy potrzebne... coz, dla niektorych tak, dla niektorych nie, a na pewno byloby ciekawym urozmaiceniem. Zeby byla mozliwosc wlaczenia tego i wylaczenia, byloby dobrze, kazdemu by sie dogodzilo, dla tych ktorzy maja zdanie jak Lansjer - wylaczaja, a dla innych wiadomo.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
No właśnie o to mi chodzi. Tutaj nie jest kwestia czy było by dobrze tylko czy opłaca się to robić, lepiej zainwestować czas na to, aby mod w ogóle wyszedł :D 
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Można by dodać rutynę która uruchamiałaby się w momencie wyboru broni w ekwipunku.
Przykład:
Wybieramy na broń runę mocy która domyślnie jest dwuręczna.
Pojawia się okienko i mamy możliwość wybrania w jaki sposób chcemy walczyć.
Wybieramy opcję i używamy stylu walki który nam odpowiada.
Gdy nie spełniamy wymogów aby móc unieść broń wyskakuje komunikat(masz za mało siły) i automatycznie określa nam broń jako dwuręczną.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ale czy to nie wymagało by spisania dla każdej broni dodatkowej wartości siły a żeby była 1h? bo wiem ze można dać wartość ogólną ale jeśli np taki urziel zęby było 1h to trzeba 400 siły to bezsensu by było 400 siły dla zardzewiałego miecza dwuręcznego

To sa tylko przykłady i pytam z ciekawości :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To jak np. masz 50% więcej siły, niż wymaga dana broń dwuręczna, to przy zakładaniu jej w ekwipunku pojawiać się może okienko dialogowe na dole, czy chcesz ją trzymać w jednej łapie, czy w dwóch. Nie będzie to irytujące. Chociaż ja i tak będę magiem, więc pewnie nie będzie mi dane tego spróbować :wstyd:
Tylko, aby nie doszło do zabawnych błędów. Pika jest długa, a poza bohatera przy dobrze wytrenowanej broni jednoręcznej sprawi, że będzie ją trzymał skierowaną ku ziemi, więc pika będzie wbita w ziemię... Poza tym, sama animacja by sprawiała, że wyglądałoby to komicznie. Obrót trzymając długą broń (w/w pika) w jednej dłoni? Nikt normalny nie utrzymałby równowagi przy czymś takim i nie machał takim długim kawałkiem żelaza jak po*ebany.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
W sumie jest już zrobione coś na podobnej zasadzie. Orkowie.
 

VeroniSsia

VeroniSsia

RaveN Studio
MalOotka ;]
posty6
Propsy12
Nagrody
ProfesjaScenarzysta
  • RaveN Studio
  • MalOotka ;]
Dobrze, że czuwam nad jakością zadań :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Ale kucyk jest ładny  EsterEgg 
I tak podmienię sobie teksturę na swoją :F
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ja to zablokuje.. jakoś xD To dla fanu. Komuś się nie będzie podobało to zmieni, proste :P
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Kiedyś podmieniłem teksturę księżyca na ciastko :lol2: Mogę ci ją przesłać jeśli chcesz. O ile naprawię kompa i czy jeszcze ją mam. W sumie można zrobić taki easter egg, bo o ile pamiętam to można zmieniać teksturę księżyca dzięki klasie zcskycontroller :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

olek55

olek55

Użytkownicy
To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
posty32
Propsy1
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • To coś z przodu twojej głowy to twarz czy dupa?
Cóż zapowiada się obiecująco :)
 
Nareszcie umiem modding :D

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Musi ci się udać :)
NA Beliara musi się UDAĆ ;D
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Musi ci się udać :)
NA Beliara musi się UDAĆ ;D

Jeśli Beliar mu sprzyja, to czarno to widzę :D
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
kaczka, jak tam twoja dziewica :D?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Z powodów rodzinnych, przez pewien okres byłem nieosiągalny. Sawicki powrócił a to mnie bardzo cieszy. Dziś rozpocząłem  zakopaną gdzieś w odmętach folderu z goticzkiem prace a w tym momencie ładuje mi się WTW. Tych, których tam nie złapię, poinformuję o przydzielonych im pracach na PW.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
kaczka, jak tam twoja dziewica :D?
Spierdalać, bo mnie znowu do roboty będzie pędzał.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry