Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 342883 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 342883

Odpowiedzi 991

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Akurat teraz pracuję jeszcze nad początkiem drugiego rozdziału
Pierdol to. Opis swoje ostatnie przygody w związku, wyślij do Polsatu i wyjebane :D
Moda na Sukces taka popularna.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cały czas dodaję :D Akurat teraz pracuję jeszcze nad początkiem drugiego rozdziału, który będzie pokazany na gameplayu. Razem z dubbingiem już wmontowanym w grę :D

To z dubbingiem będzie o kur... A ile bedzie tych rozdziałów?
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To z dubbingiem będzie o kur... A ile bedzie tych rozdziałów?
Ano z dubbingiem. 6, jak w oryginale

Pierdol to. Opis swoje ostatnie przygody w związku, wyślij do Polsatu i wyjebane :D
Moda na Sukces taka popularna.
Następnym razem nie będziesz miał tak wygodnie. Kanape ci zabiore i śpisz na glebie chuju. :lol2:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Od zawsze, prace które miał zrobić jakikolwiek znający się na rzeczy grafik 3D (głównie operacje na ogromnej ilości czekających meshów), stały i czekały, podczas gdy wszystko inne jakoś, swoim tempem było pchane do przodu. Na całe szczęście markK aka dobra dusza, podrzucił link do maxa 2010 a ja zaopatrzyłem się w +/- trzy razy lepszy sprzęt niż miałem.
Krótko mówiąc - wszyscy, którzy byli zawiedzeni "zbitkami vobów", mogą teraz spokojnie odetchnąć. Sam biorę się za 3D i pracę nad meshami, a oto mały dowód w postaci ss z tzw. "Kotła" w GD.
Spoiler

DaFuq?! o_0 Najwidoczniej QuickSlot świruje.

Prezentacja początku rozdziału drugiego, dalej jest tworzona. Nastąpiło kopnięcie w czasie spowodowane sprawami rodzinnymi. Niemniej jednak niedługo będziecie mogli również ujrzeć krótki gameplay z dubbingiem.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ankieta dodana, głosujcie.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ujmę to tak: Słowo "kurwa" nadaję czasem takiego smaczku do zdania. Przykładem jest Wiedźmin, w którym przekleństwa tego typu były używane dość często i dobrze wkomponowały się podczas dialogów. Natomiast nie wiem dlaczego, ale do świata Gothica to po prostu nie pasuje. Słowa mniej wulgarne jak: "Przestań pieprzyć", no takie są jeszcze w miarę okej. Natomiast nie zgadzam się z Pegi 12+, zamieniłbym to na coś nieco więcej. Jak nie 18 to 16 xD. Także wstrzymam się od głosu.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Niemniej póki co większość głosujących jest za kurwowaniem.
Nie interesuje mnie rzucanie mięsem co drugi wyraz, bo tak robi gimbaza. Chodzi po prostu o to, że tak jak powiedział Fabiosek
Cytuj
Słowo "kurwa" nadaję czasem takiego smaczku do zdania.
Tego się trzymajmy. Kto to widział, żeby byli więźniowie czy jacyś najemnicy odmawiali zdrowaśki po każdym przekleństwie. Im to imo po prostu zwisa. Nadać zdaniu moc w taki sposób, żeby PEGI mogło się schować, to jest wyczyn.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wiedzmin i gothic to zdecydowanie inny klimat, wiec tez jestem na nie.
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
TESy radzą sobie bez przekleństw, gothiki poradziły sobie bez przekleństw, raz w jakimś wiedźminie powiedzieli "kurwa" i już gimbusy szaleją. Moim zdaniem przekleństwa w dialogach mają tylko jeden cel: żeby grająca gimbaza czuła się taka DOROSŁA. Głosuję na nie.
 
makin' bacon

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co do wiedźmina: Słowo kurwa było używane tam dość często, ale nie typu: "No ja pierdolę, kurwa co mam zrobić kurwa, zaraz się zajebię kurwa.." i tak dalej. Gimbusy jarają się bardziej czymś takim jak gta v i wulgaryzmami właśnie tam (nie żebym miał coś do gta v), a co do Wiedźmina to wątpię bo po prostu takie dzieciaczki znudzą dialogi i będą chciały zabijać. Po prostu RPGi to nie ich bajka, kiedyś było inaczej.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Moim zdaniem przekleństwa w dialogach mają tylko jeden cel: żeby grająca gimbaza czuła się taka DOROSŁA. Głosuję na nie.
Pierdolamento imo.
W książkach też nieraz masz masę przekleństw, które zwyczajnie nadają jej mocy w odpowiednich momentach, poruszają wyobraźnie itd. A gimby i tak tego nie tkną :F
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Przekleństw typowo polskich takich jak k**wa w ogóle nie powinno być w gothicu z powodu nieokreślonego miejsca i czasu w jakim dzieją się wydarzenia w grze, a jeśli nawet to czasy gothica bardziej pasują do średniowiecza i nie sądzę że, aby typowo podwórkowe słownictwo gimbazy z pod bloku pasowało w tym przypadku.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To tylko najbardziej ogólnikowy przykład przekleństwa
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zależy co przez to rozumiesz. 
Przekleństwa z tego co widziałem i słyszałęm były dobrze wyważone w Czasie Zapłaty. Jeżeli planujesz dodać to do osób jak np. bandyci czy mieszkańcy jakiś slamsów - spoko. Jednak jeśli pójdę do Hagen, a ten zamiast "Niech Innos cię prowadzi" odpowie "Spierdalaj", to zawitam na Witomino z kijem baseballowym. 


Lansjer - Wiedźmin, Risen 3, co sądzisz o tych grach? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To chyba oczywiste, że w nie nie grał, bo taka gry byłaby zbyt brutalna dla niego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Lansjer - Wiedźmin, Risen 3, co sądzisz o tych grach? 
W Wiedźminie przekleństwa są, ale to już za sprawą Sapkowskiego który w ten sposób wykreował świat opowieści. 
Risen 3 - nie grałem, ale zakładam że jest podobnie jak w 2, przekleństwa są jakie są, z tą różnicą że jest to już świat piratów, a zabieg wprowadzenia tego typu wulgaryzmów miał na celu podkreślenie bardziej wyrazistego, ostrzejszego charakteru piratów :P (należy też podkreślić że czasy są dalekie od średniowiecza)

Cytuj
To chyba oczywiste, że w nie nie grał, bo taka gry byłaby zbyt brutalna dla niego.
Nie wiem ile masz lat, ale czuje się przy tobie bardzo staro :/
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Przekleństw typowo polskich takich jak k**wa w ogóle nie powinno być w gothicu z powodu nieokreślonego miejsca i czasu w jakim dzieją się wydarzenia w grze, a jeśli nawet to czasy gothica bardziej pasują do średniowiecza i nie sądzę że, aby typowo podwórkowe słownictwo gimbazy z pod bloku pasowało w tym przypadku.
Chyba cb pojebało, większość ludzi oczekujących na tego moda jest pełnoletnia, więc można używać tego typu wyrażeń swobodnie, a to, że gimbaza się tak wyraża gówno mnie obchodzi, przekleństwa były stosowane dużo wcześniej przed średniowieczem, a co znaczy, że przed pojęciem gimbus i odmian temu pochodnych.
Lajsner nie wkurwiaj ucha i nie udawaj prawilniaka choć nim nie jesteś!
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Lansjer w 2014-09-18, 19:57Przekleństw typowo polskich takich jak k**wa w ogóle nie powinno być w gothicu z powodu nieokreślonego miejsca i czasu w jakim dzieją się wydarzenia w grze, a jeśli nawet to czasy gothica bardziej pasują do średniowiecza i nie sądzę że, aby typowo podwórkowe słownictwo gimbazy z pod bloku pasowało w tym przypadku.Chyba cb pojebało, większość ludzi oczekujących na tego moda jest pełnoletnia, więc można używać tego typu wyrażeń swobodnie, a to, że gimbaza się tak wyraża gówno mnie obchodzi, przekleństwa były stosowane dużo wcześniej przed średniowieczem, a co znaczy, że przed pojęciem gimbus i odmian temu pochodnych.
Lajsner nie wkurwiaj ucha i nie udawaj prawilniaka choć nim nie jesteś!

:facepalm: chyba nic nie wyraza wiecej o tym poscie niz ta emotka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chyba cb pojebało, większość ludzi oczekujących na tego moda jest pełnoletnia
Sądząc po sposobie wypowiadania się niektórych osób z grona oczekujących, których kojarzę, mogę mieć co do tego pewne wątpliwości  :F

Możliwość głosowania w ankiecie upłynie dopiero za 9 dni. W tym czasie istnieje jeszcze szansa przesądzenia tego sporu. Im więcej osób zagłosuje w tej, czy różnych innych ankietach dotyczących moda, tym będę miał wyraźniejszy obraz tego co chcielibyście ujrzeć ,a raczej w jaki sposób miałoby to być pokazane.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Chyba cb pojebało, większość ludzi oczekujących na tego moda jest pełnoletnia, więc można używać tego typu wyrażeń swobodnie, a to, że gimbaza się tak wyraża gówno mnie obchodzi, przekleństwa były stosowane dużo wcześniej przed średniowieczem, a co znaczy, że przed pojęciem gimbus i odmian temu pochodnych.
Lajsner nie wkurwiaj ucha i nie udawaj prawilniaka choć nim nie jesteś!
No to żebyś zrozumiał to zauważ że nie napisałem że w gothicu nie powinno być przekleństw, chodziło mi tylko o ich rodzaj, bo jeżeli myślisz ze w średniowieczu używali słownictwa takiego jak"gimbaza z pod bloku" to radzę wrócić do szkoły.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry