Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 342526 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 342526

Odpowiedzi 991

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tylko że w średniowieczu pojęcia ,,kurwa'' nie było  :pokerface:
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A ja myślałem, że kurwa to określenie na prostytutkę...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nie, wtedy leciały sztaple w stylu "kurtyzana", "dziewka" etc.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Dziedzictwo - Dyskusja ogólna
#543 2014-09-22, 00:50(Ostatnia zmiana: 2014-09-22, 08:31)
Cytat: sawik
Bodajby kuźka ci sczezła!
A zaczęli już w G1
Ork jakiśtam, bo ich nazw nie pamiętam: "Niech szczeźnie twa cielesna powłoka!"
Bezimienny: "Wolałbym nie, jeśli łaska."
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Kurwa, przypadkiem zamiast napisać nowego posta cytując sawickiego, edytowałem cały post sawickiego wrzucając nań jeszcze jego własny cytat z tego oryginalnego, który usunąłem XD
Zaspana kaczka *.*
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Takie osoby nie powinny mieć możliwość edycji postów :(
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tylko że w średniowieczu pojęcia ,,kurwa'' nie było  :pokerface:
Jak nie było jak było
http://pl.wiktionary.org/wiki/kurwa
Wy naprawdę myślicie że te wszystkie przekleństwa to wymysł naszych czasów? To już było od zawsze, ludzie klnęli, klną i będą klnąć. Zmieniają się tylko słowa uważane za przekleństwa, ale nikt nie będzie przecież wyszukiwał staropolskich przekleństw żeby pasowały do średniowiecza, spokojnie można użyć dzisiejszych. Bandyci, piraci, pospolici strażnicy miejscy (wystarczy zobaczyć serial "Pitbull" oparty na historii kilku prawdziwych policjantów żeby wiedzieć jak oni między sobą rozmawiają, a nie jak mili panowie z W-11), jakaś biedota jak ta z dzielnicy portowej, dla nich to normalne przeklinać (nie mówię że muszą co 3 słowo wciskać "kurwa" czy coś), innym też może się wymsknąć czasem, w końcu przeklinanie to sposób na odreagowanie. Można by nawet stworzyć 1-2 postacie nadużywające wulgaryzmów, w końcu chyba każdy z nas zna kogoś kto klnie ile wlezie. A co do klimatu, to nie musi być on dokładnie taki sam jak w G1 czy G2, może być bardziej dojrzały, byle by był dobry. A przekleństwa mogą mieć na to wpływ. Weźmy na przykład filmy Tarantino czy Scorsese. Czy ktoś wyobraża sobie "Wilka z Wall Street", "Pulp Fiction", albo "Wściekłe psy" bez przekleństw? A no nie, bo to część tych filmów budująca klimat. Zawodowy przestępca prędzej powie "spierdalaj" niż "spadaj stąd".
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Wieje ciszą. Ostatnio kombinowałem trochę tu i ówdzie, Dreamerion napatoczył mi się na gadu i postanowiłem zacząć robić Intro, które miałem zacząć już dawno temu. Jest to jakaś 1/3 całości intra, ale wstawiam je w aktualnym stanie na theModders, bo zajebiście podoba mi się głos Dreameriona :lol2:

https://www.youtube.com/watch?v=fxDvStrnTwM


EDIT:
Tak btw w ankiecie wyszło, że dobrze użyte "kurwa" powinno pojawić się tu i ówdzie :D
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Wow nieźle, chyba naprawdę wydamy tego moda :) 
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Wątpiłeś w to? :|
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Zależy czy będziemy dodawać ciągle do moda nowe elementy, aż pojawi się tysiąc problemów jak przy tworzeniu CZ, czy zamkniemy temat i będziemy powoli szli w kierunku testów i skryptów :P Decyzja należy do ciebie  
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Czuć klimat ale pytanie mam, zrobiliscie już tą rozdzielnośc pancerzy? : D
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
będziemy powoli szli w kierunku testów i skryptów :P Decyzja należy do ciebie 
Chyba muszę zacząć was informować co się dzieje  :lol2:

Powiem to wszem i wobec:

Razem z chickenem domykamy ostatnie ficzery skryptowe na guziki (sprinty, systemy wytrzymałości, nowe czary, umiejętności, chujemujedzikiewęże), Lansjer, ja, teraz również DamDam i kilka innych osób robi level design na ostatnich mniejszych wyspach.

Może to mało pocieszające, ale do premiery modyfikacji zostało aż, a może już tylko:
  • Dopiąć resztę fjuczerów skryptowych na ostatni guzik (nie jest ich już dużo)
  • Poprawić kilka lokacji względem 3D
  • Pokończyć kilka ważniejszych teksturek, m.in do okien statystyk, menu itd
  • Napisać kolejne dialogi, stworzyć kolejne misje i kolejnych npc
  • Poprzyczepiać wszystkich w odpowiednie miejsca w światach
  • Dubbing i jego montaż
  • BetaTesty
  • Profilaktycznie zbanować Wowoza
Amen. premiero witaj, kiedyś.
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Muzyka w filmiku też Dreamerion jakby co :p
 

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
ten mod powstaje czy nie bo już nie wiem
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Czy na prawdę niektórzy są tacy głupi, czy robią to specjalnie/ktoś im płaci za rozbrajanie ludzi?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spokojnie Kaczusiu, to tylko kolejny idiota :*
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
ten mod powstaje czy nie bo już nie wiem
Mod powstaje, tylko autorzy mają tendencję do informowania o postępach od święta, przez co dział przez większość czasu stoi odłogiem, a w tematach przez miesiące nie pojawiają się żadne posty. Teraz właśnie jest chwilowe przebudzenie.

Stwierdziłem, że trzeba kształcić, nie potępiać, więc nie przyłączę się do wyzywania. xD
 

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Spokojnie Kaczusiu, to tylko kolejny idiota :*
Sam jesteś idiota postów mi się nie chciało czytać
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Spokojnie Kaczusiu, to tylko kolejny idiota :*
Sam jesteś idiota postów mi się nie chciało czytać

Skoro nie chciało ci się przeczytać minimum dwóch stron do tyłu, to twój problem, że nie wiesz czy mod jest robiony  :P


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry