Gothic 2 Kroniki Bertholda 48508 84

O temacie

Autor Jaeger

Zaczęty 15.02.2011 roku

Wyświetleń 48508

Odpowiedzi 84

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Szef projektu jest autorem tego soundtracku.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Olaf

Olaf

Użytkownicy
posty50
Propsy51
  • Użytkownicy
Stary muszę ci powiedzieć że pierwszy soundtrack jest w dechę. Cały czas gwałcę przycisk replay ^^
 
– Zostaliśmy więc bez pociechy duchowej?

– Jest wódka.


"Boży bojownicy" A.Sapkowski

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Wykreśliłeś w pierwszym poście linijkę dotyczącą bycia bardem i gry na lutni.Czy tych rzeczy już nie będzie?
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Wykreśliłeś w pierwszym poście linijkę dotyczącą bycia bardem i gry na lutni.Czy tych rzeczy już nie będzie?
Niestety, nie. Jest to troche zbyt problematyczny skrypt. Więc szef postanowił wyjebać to w cholere, może kiedyś to wróci.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

xendix

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#64 2012-01-31, 20:54(Ostatnia zmiana: 2012-01-31, 21:01)
Co do tego skryptu można przecież zadać pytanie w problematyce zaraz avallach albo rafałbudzis a oni znają się na skryptach przylecą i wam pomogą



@down:skoro ma z tym problem a na forum są ludzie którzy są w tym dobrzy to dlaczego nie spytać ich o pomoc
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Niektórzy wolą pracować sami a nie tylko komuś innemu dupę truć.

btw GulaszWarrior pokazywał mi dziś pancerze jakie wykonał mam nadzieję że użyje ich w modzie bo wyglądają rewelacyjnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#66 2012-01-31, 21:21(Ostatnia zmiana: 2012-01-31, 22:41)
Cytuj
zaraz avallach albo rafałbudzis a oni znają się na skryptach przylecą i wam pomogą

A co oni kurwa to jakieś wasze pieski, że jeb pytanie i "przylatuje" avallach i co może ma jeszcze ogonkiem zamerdać? no ludzie litości
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#67 2012-02-01, 08:12(Ostatnia zmiana: 2012-02-01, 08:14)
Ja bym na waszym miejscu olał tego xendixa, bo jakbyście nie zauważyli to jego posty na forum i inne wypowiedzi sięgają poziomu +8 lat. Pisze bez ładu, bez składu, z błedami. Jedyne, kiedy napisał coś mądrego to w temacie polonizacji The Dark Sagi ;)


A do tematu: Seraphis, czemu ta zbroja najemnika wygląda jakby dziecko ustawiło w gimpie pędzel, wzięło "Kolorowanie" i przemalowało na czerwono? Zresztą, to jest z miedzi czy coś, że taki czerwony metal? Aha, i muszę powiedzieć, że bardzo podobają mi sie pozostałe tekstury. Ta na modelu skórzanego pancerza (chyba?) oraz ta na modelu zbroi kruka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy

Jaeger

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#68 2012-02-01, 10:45(Ostatnia zmiana: 2012-02-01, 10:46)
Ja bym na waszym miejscu olał tego xendixa, bo jakbyście nie zauważyli to jego posty na forum i inne wypowiedzi sięgają poziomu +8 lat. Pisze bez ładu, bez składu, z błedami. Jedyne, kiedy napisał coś mądrego to w temacie polonizacji The Dark Sagi ;)


A do tematu: Seraphis, czemu ta zbroja najemnika wygląda jakby dziecko ustawiło w gimpie pędzel, wzięło "Kolorowanie" i przemalowało na czerwono? Zresztą, to jest z miedzi czy coś, że taki czerwony metal? Aha, i muszę powiedzieć, że bardzo podobają mi sie pozostałe tekstury. Ta na modelu skórzanego pancerza (chyba?) oraz ta na modelu zbroi kruka.
Niektóre teksturki są jeszcze prowizoryczne, bowiem wiele z nich będzie miało prawdopodobnie nowe modele i tekstury. Co do samej tekstury BUNTOWNIKA była ona robiona mniej precyzyjnie bo jest to wciąż faza beta.

A jeśli chodzi o ten pancerz na modelu zbroi kruka to ma ją na sobie Georg i to jego zbroja (też jeszcze jest niedokończona w paru aspektach).
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Liabaen

Liabaen

Użytkownicy
posty51
Propsy20
  • Użytkownicy
Mod zapowiada się fajnie, może nawet zainstaluję Gothica.
Ale ta czerwona zbroja na screenie, naprawdę odstrasza :/ http://img838.imageshack.us/img838/7017/gothic22011112019562737.jpg
 
TheModders - Co ja pacze?



Spoiler
Cytuj
Przypałętał się do nas czarny kundel. Drogą demokratycznego losowania zyskał imię Murzyn. Wczoraj ktoś dzwoni do drzwi. Brat: Te, otwórz! Ja: Zara, tylko zamknij murzyna w piwnicy bo ludzie idą. Mina sołtysa, który chodził z petycją bezcenna. YAFUD



Więcej... http://www.yafud.pl/7040/#ixzz1usI0fGdu

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Da Guru Sephiris napisz do GulaszWarriora niech może pokaże te zbroje co mi pokazywał? Mógłbyś też bardziej opisać pierdołki z którymi bawi się GulaszWarrior ostatnio z nim o tym gadałame i muszę powiedzieć ze niektóre z jego pomysłów są dosyć fajne ;-) Mam nadzieję że je zrealizuje.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Cytuj
Co do samej tekstury  BUNTOWNIKA była ona robiona mniej precyzyjnie bo jest to wciąż faza  beta.  

Ja bym fazy beta nie umieszczał, lepiej wykończyć i pokazać. Choć w waszym przypadku mogliście mu po prostu dać inną zbroję (Strój obywatela na przykład).
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Cytuj
Co do samej tekstury  BUNTOWNIKA była ona robiona mniej precyzyjnie bo jest to wciąż faza  beta.  

Ja bym fazy beta nie umieszczał, lepiej wykończyć i pokazać. Choć w waszym przypadku mogliście mu po prostu dać inną zbroję (Strój obywatela na przykład).


Czytaj uważnie, nie umieszczamy na forum fazy beta. Robimy closed-betatesty.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Co do samej tekstury  BUNTOWNIKA była ona robiona mniej precyzyjnie bo jest to wciąż faza  beta.  

Ja bym fazy beta nie umieszczał, lepiej wykończyć i pokazać. Choć w waszym przypadku mogliście mu po prostu dać inną zbroję (Strój obywatela na przykład).


Czytaj uważnie, nie umieszczamy na forum fazy beta. Robimy closed-betatesty.
Mu chodziło o beta wersje pancerza buntownika.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No fłaśnie, dziękujem sawik. A teraz pytanie zmora: Kiedy premiera?
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
No fłaśnie, dziękujem sawik. A teraz pytanie zmora: Kiedy premiera?

Fczoraj.


A tak poważnie to premiera będzie kiedy skończymy.

Amen.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
//sry za double posta

Oczekuje ktoś na tego moda jeszcze?
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
//sry za double posta
Po 24 godzinach to nie dubel.
Oczekuje ktoś na tego moda jeszcze?
Tak ja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Też bym zagrał bo ciekawy jestem jak to wyjdzie.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Odsyłam do pierwszego posta.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry