Gothic 2 Kroniki Bertholda 37938 84

O temacie

Autor Jaeger

Zaczęty 15.02.2011 roku

Wyświetleń 37938

Odpowiedzi 84

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
No, tu już czynisz postępy. Tak! Miasto!

Poza tym po co mi to mówisz? Jeśli myślisz jako tako, to powinieneś stwierdzić że ta opowiastka jest chujowa. Nie ważne jak epicka i w założeniu porywająca tego kilkunastoletniego potencjalnego gracza ten "wstęp do fabuły" będzie chujowy ze względu na błędy, które nie powinny się zdarzyć w jakimkolwiek dziele robionym na poważnie, chyba że celem modyfikacji jest rozbawienie graczy, w co wątpię, bo epoka żartów w gothicu zatrzymała się na Wrzodzie krzyczącym: "ŁOOO córka rybakaAAA! ALE URWAAAŁ!"


Czemu z wielkiej litery? To jakiś polityk?


Gdyby tego[stanu procentowego - przyp.] nie było, takie pytania nie pojawiały by się, a aktualny stan moglibyście ukazywać trailerami, screenami, itp.
Niestety autor zlecił mi zrobienie wstępu do fabuły która i tak jeszcze nie jest mocno dopracowana więc nie spodziewaj się wstępu ala Władca Pierścieni póki co mamy inne zmartwienia dot. modyfikacji, autor na szczęście ma zamiar zwrócić się do jakiegoś dobrego scenarzysty który poskłada to wszystko co ja źle opisałem.
Pozdrawiam.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy mod nadal jest w produkcji ???
 

serail

serail

Użytkownicy
Wyczesana opowieść, wodzu
posty158
Propsy89
  • Użytkownicy
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Pewnie tak, ale są zajęci negocjowaniem wynagrodzenia dla "dobrego scenarzysty", więc nie starcza czasu na pisanie tutaj.
 
Moje portfolio

                   

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Pewnie tak, ale są zajęci negocjowaniem wynagrodzenia dla "dobrego scenarzysty", więc nie starcza czasu na pisanie tutaj.
Mod jest w produkcji cały czas wystarczy śledzić kanał autora na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=GulaszWarri


po prostu w tym temacie jak na razie nikt się nie udziela a to nie znaczy że nie produkujemy moda.

Ps. Mamy już scenarzyste i prace idą na przód

Pozdrawiam
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Cytuj
Od czasu trzęsienia ziemii całe Khorinis zaczęło się zmieniać,

A tsunami zalewające Khorinis i awaria w elektrowni Fukushima też będą w twoim modzie?
 
Комиссар RBT

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
i awaria w elektrowni Fukushima też będą w twoim modzie?

chyba KHOROshima ;d
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
A tsunami zalewające Khorinis i awaria w elektrowni Fukushima też będą w twoim modzie?
Raczej Khorinobyl i to nie jest mój mod bo nie jestem jego autorem...
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
I jak prace nad modem ?
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
I jak prace nad modem ?
Idą do przodu rzecz jasna, najlepiej śledzić kanał yt GulaszWarriora bo co jakiś czas udostępnia filmy z postępami nad modem.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja mam pytanie odnośnie jednego z filmów wstawionych na kanał gulaszwarriora dokładniej walka z arcyumarłym otóż w napisanej przez was fabule jest że magia runiczna została zniszczona przez Xardasa (jak to w G3 było opowiedziane) to się chwali  :ok:  ale na filmie na początku wtopa :facepalm:  paladyn wali magią a z tego co pamiętam w gothic 1 i 2 nie jestem pewien ale 3 i 4 chyba też, NPC nie mogą używać żadnych zwojów jest to niedociągnięcie z waszej strony czy macie jakieś usprawiedliwienie?

Mod zapowiada się ciekawie polecałbym tylko zmienić nazwę z Wrzoda na jakąś inną po pierwsze Wrzód został zabity przez kopaczy w czwartym (?) rozdziale Gothic 1 a po drugie ilu rodziców mogłoby okaleczyć swoje dzieci takim imieniem :lol:  chyba że to sam Lucyfer sklonował Wrzoda i wysłał na przekór ludziom i orkom.
Sojusz orków z ludźmi nie jest trudny do zaakceptowanie szczególnie po Gothic 3. Jednak nie jest on zupełnie zgodny z fabułą chyba że informację jaką dostajemy od Thorusa w Gothic 3 o podbiciu przez orków wyspy Khorinis oraz zniewoleniu lub zamordowaniu ludzi na wyspie uznamy za kłamstwo bądź powiemy że po wywiezieniu Thorusa i reszty orkowie zwrócili wolność dla ludzi by zyskać sprzymierzeńców w walce z demonami.

No mógłbym jeszcze sporo napisać ale nie będę wam fabuły ulepszał :D  bo przecież wy jesteście twórcami i możecie robić co wam się żywnie podoba :D .


Nie czytałem tematu od deski do deski i może pytania to były już zadane ale na kiedy mniej więcej planujecie premierę lub jakąś grywalną wersje (demo?) oraz czy ukażą się jeszcze jakieś filmiki pokazujące mod najlepiej jakieś ukazujące troszeczkę lokalizacji (film z screenshootami oglądałem ale chciałbym zobaczyć choć trochę więcej :D  )

No ładnie się rozpisałem teraz czekam na odpowiedź. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Ja mam pytanie odnośnie jednego z filmów wstawionych na kanał gulaszwarriora dokładniej walka z arcyumarłym otóż w napisanej przez was fabule jest że magia runiczna została zniszczona przez Xardasa (jak to w G3 było opowiedziane) to się chwali  :ok:  ale na filmie na początku wtopa :facepalm:  paladyn wali magią a z tego co pamiętam w gothic 1 i 2 nie jestem pewien ale 3 i 4 chyba też, NPC nie mogą używać żadnych zwojów jest to niedociągnięcie z waszej strony czy macie jakieś usprawiedliwienie?

Mod zapowiada się ciekawie polecałbym tylko zmienić nazwę z Wrzoda na jakąś inną po pierwsze Wrzód został zabity przez kopaczy w czwartym (?) rozdziale Gothic 1 a po drugie ilu rodziców mogłoby okaleczyć swoje dzieci takim imieniem :lol:  chyba że to sam Lucyfer sklonował Wrzoda i wysłał na przekór ludziom i orkom.
Sojusz orków z ludźmi nie jest trudny do zaakceptowanie szczególnie po Gothic 3. Jednak nie jest on zupełnie zgodny z fabułą chyba że informację jaką dostajemy od Thorusa w Gothic 3 o podbiciu przez orków wyspy Khorinis oraz zniewoleniu lub zamordowaniu ludzi na wyspie uznamy za kłamstwo bądź powiemy że po wywiezieniu Thorusa i reszty orkowie zwrócili wolność dla ludzi by zyskać sprzymierzeńców w walce z demonami.

No mógłbym jeszcze sporo napisać ale nie będę wam fabuły ulepszał :D  bo przecież wy jesteście twórcami i możecie robić co wam się żywnie podoba :D .


Nie czytałem tematu od deski do deski i może pytania to były już zadane ale na kiedy mniej więcej planujecie premierę lub jakąś grywalną wersje (demo?) oraz czy ukażą się jeszcze jakieś filmiki pokazujące mod najlepiej jakieś ukazujące troszeczkę lokalizacji (film z screenshootami oglądałem ale chciałbym zobaczyć choć trochę więcej :D  )

No ładnie się rozpisałem teraz czekam na odpowiedź. :D


To z tym że paladyn wali magią to po prostu małe niedociągnięcie które zostało wyleczone w ostatnich zmianach w modzie.

Co do wrzóda to po prostu Easter Egg.

A co do Thorusa z Gothic 3 to obmyśliliśmy że do Khorinis przybyła flota Rhobara III z pewnym baronem na czele i odbila czesc miasta, lecz przed tym wydarzeniem Hagen wyruszył do górniczej doliny by tam walczyć z orkami i podczas bitwy na przełęczy ziemia się zatrzęsła i paladynów przysypały skały. Prorocy orków stwierdzili że nie ma czasu na wojny z ludźmi bo zbliża się pradawna horda z którą i ludzie i orkowie mieli setki lat temu problemy.
Co do paru rzeczy w fabule należy po prostu zachować dystans bo to w końcu modyfikacja tworzona przez amatorów (Tak jak każda modyfikacja) a nie profesjonalistów z PB.

Dema akurat nie planujemy wydać bo zamierzeniem GulaszWarriora jest by wydać pełną i grywalną wersje a daty premiery jeszcze nie ustaliliśmy ale prawdopodobnie będzie to ostatni kwartał roku 2011 lub pierwszy 2012.

A jeśli chodzi o więcej info na temat moda, niedługo rusza stronka a raczej blog na którym będzie opisane wszystko i będą screeny.


Pozdrawiam.

PS. Sorry za ewentualne błędy ort. ale chrzani mi się troche klawiatura.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#31 2011-04-30, 12:27(Ostatnia zmiana: 2011-04-30, 12:28)
Cytuj
Co do paru rzeczy w fabule należy po prostu zachować dystans bo to w końcu modyfikacja tworzona przez amatorów (Tak jak każda modyfikacja) a nie profesjonalistów z PB.
"Profejsonalistów z PB" :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:        
To że ktoś potrafi z teamem stworzyć dobrą grę nie znaczy że jest profesjonalistą .
Ether Fields to dobra gra ,a no cóż nie obrażając nikogo z tamtejszego teamu ,nie jest to profesjonalny zespół tylko grupa zapaleńców
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
"Profejsonalistów z PB" :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:        
To że ktoś potrafi z teamem stworzyć dobrą grę nie znaczy że jest profesjonalistą .
Ether Fields to dobra gra ,a no cóż nie obrażając nikogo z tamtejszego teamu ,nie jest to profesjonalny zespół tylko grupa zapaleńców
co masz do PB ? zebrali ekipę i zrobili grę w 3d pamiętając o ograniczeniach w tamtych czasach gothic 1 miał premierę 15 marca 2001 to było prawie nie możliwe i napisali własny silnik który chyba większość ludzi się z tym zgodzi wliczając datę powstania jednym z najlepszych silników stworzonych kiedykolwiek ja osobiście bardzo lubię grafikę w gothic#msg146524u 1 i 2 w G3 jest już przedobrzona ładnie wygląda ale silnik pada jak mu się chce wracając pamięcią do czasów premiery G1 jedynym konkurentem gothica mógłby być jedynie Diablo II wydany trochę wcześniej (29 czerwca 2000) ale tam jest rzut izometryczny i postawione jest na fabułę oraz grywalność no właśnie wymyśliłbyś/ułożył taką fabułę?? No to proszę mi się PB nie czepiać bo w wspominkach was utopię. :D


Wracając do moda no to mamy zaokrągloną datę premiery (tylko mam nadzieję że nie będziecie przesuwać jej za bardzo jak to jest robione z Diablo III :facepalm:  jak dobrze pamiętam to gdzieś w okolicach premiery G3ZB zaczynali przenosić  teraz rzekomo sierpień/wrzesień)
czekam na tego bloga z nadzieją na nowe zrzuty ekranu jeszcze mam prośbę możesz jakoś bardziej określić w jaki sposób będziemy się uczyć magii? znaczy się kumam na razie że zamiast czaru snu jest kołysanka itp :D  ale jak będziemy się tego uczyć od nauczycieli czy kapliczki jak w G3 bo na skilltree jak w Arcanii to nawet nie liczę :lol:  :lol:  :lol:  jak możesz to wklej screen#msg146524a jak Bard czar rzuca no jak fabułę jako tako wyjaśnicie i wyłapiecie takie usterki jak ten paladyn to będzie ok oczywiście jeżeli nie będzie tajemniczej utraty danych z dysku jak to już bywało przy takich produkcjach ale mam nadzieję że będzie :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Co do paru rzeczy w fabule należy po prostu zachować dystans bo to w końcu modyfikacja tworzona przez amatorów (Tak jak każda modyfikacja) a nie profesjonalistów z PB.
Akurat do wymyślenia fabuły nie potrzeba jakichś wyuczonych skillsów.
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Akurat do wymyślenia fabuły nie potrzeba jakichś wyuczonych skillsów.
Ja się nie zgodzę napisać fabułę może każdy to fakt ale nie każda fabuła przyciągnie chociaż na jakiś czas nie które są od początku głupie fabuła musi być przemyślana i ciekawa do tego potrzeba umiejętności chyba że basujemy na jakimś opowiadaniu,filmie,legendzie czy innym czasoumilaczu :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja do PB nic nie mam ,wręcz przeciwnie ,część to moi znajomi po zeszłorocznym Games Convention.
Tylko nie mów że są profesjonalistami .Równie dobrze ja jestem profesjonalistą ,bo tworzę ze znajomkami  RPG w UDK( i mamy już 1 level!).
Po prostu jak ktoś coś dobrze robi nie oznacza że jest ekspertem ,równie dobrze zapaleniec może zrobić to samo (o ile nie jest to słomiany zapał)
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
co masz do PB ? zebrali ekipę i zrobili grę w 3d pamiętając o ograniczeniach w tamtych czasach gothic 1 miał premierę 15 marca 2001 to było prawie nie możliwe i napisali własny silnik który chyba większość ludzi się z tym zgodzi wliczając datę powstania jednym z najlepszych silników stworzonych kiedykolwiek ja osobiście bardzo lubię grafikę w gothic#msg146542u 1 i 2 w G3 jest już przedobrzona ładnie wygląda ale silnik pada jak mu się chce wracając pamięcią do czasów premiery G1 jedynym konkurentem gothica mógłby być jedynie Diablo II wydany trochę wcześniej (29 czerwca 2000) ale tam jest rzut izometryczny i postawione jest na fabułę oraz grywalność no właśnie wymyśliłbyś/ułożył taką fabułę?? No to proszę mi się PB nie czepiać bo w wspominkach was utopię. :D


Wracając do moda no to mamy zaokrągloną datę premiery (tylko mam nadzieję że nie będziecie przesuwać jej za bardzo jak to jest robione z Diablo III :facepalm:  jak dobrze pamiętam to gdzieś w okolicach premiery G3ZB zaczynali przenosić  teraz rzekomo sierpień/wrzesień)
czekam na tego bloga z nadzieją na nowe zrzuty ekranu jeszcze mam prośbę możesz jakoś bardziej określić w jaki sposób będziemy się uczyć magii? znaczy się kumam na razie że zamiast czaru snu jest kołysanka itp :D  ale jak będziemy się tego uczyć od nauczycieli czy kapliczki jak w G3 bo na skilltree jak w Arcanii to nawet nie liczę :lol:  :lol:  :lol:  jak możesz to wklej screen#msg146542a jak Bard czar rzuca no jak fabułę jako tako wyjaśnicie i wyłapiecie takie usterki jak ten paladyn to będzie ok oczywiście jeżeli nie będzie tajemniczej utraty danych z dysku jak to już bywało przy takich produkcjach ale mam nadzieję że będzie :ok:


Co do nauki magii będziemy musieli szukać nauczycieli jak w klasycznym Gothic, oczywiście możemy kupić pare zwojów magicznych jeśli nie celujemy w strone samej magii i odrazu uprzedzam że między zwojami a magią barda jest różnica bo nie ma zwojów na zaklęcia "bardowskie" :)
A jeśli chodzi o strone to jest ona już zrobiona tylko trzeba ją jeszcze rozbudować.



.maiwardzoP
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Cytuj
Co do paru rzeczy w fabule należy po prostu zachować dystans bo to w końcu modyfikacja tworzona przez amatorów (Tak jak każda modyfikacja) a nie profesjonalistów z PB.
Wiele modów robionych nie profesjonalnie ma lepszą fabułę niż Gothici. Jedynka ujdzie. Natomiast dwójka to jest wykoksuj sie, zabij smoki, a potem zabij ich szefa. Trójka nie ma fabuły. Więc nie nazwałbym PB profesjonalistami pod tym względem, udało im się tylko z Gothiciem 1.
 

kamil101

kamil101

Użytkownicy
posty42
Propsy3
  • Użytkownicy

kamil101

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#38 2011-04-30, 20:52(Ostatnia zmiana: 2011-04-30, 20:53)
niestety to prawda udalo im sie tylko z gothicem 1 a i tak powiem ze mody sa lepsze
 

relikan

relikan

Użytkownicy
posty51
Propsy54
  • Użytkownicy

relikan

Gothic 2 Kroniki Bertholda
#39 2011-04-30, 21:09(Ostatnia zmiana: 2011-04-30, 21:11)
takie małe OT do sawika
Weź do dłoni pierwszą lepszą książkę jaką masz pod ręką, nie ważne czy to będzie harlequin czy jakieś inne gówno, może być nawet Gazeta Wyborcza lub Super Ekspress albo Fakt jak wolisz, bo to nie oto mi chodzi, następnie otwórz ją na dowolnej stronie, zobaczysz w niej takie magiczne rzeczy jak znaki interpunkcyjne, w nawiasie specjalnie dla Ciebie zamieszczę kilka takich przykładowych znaków, oto one: ( . , - : ; ) - przyjrzyj się im dokładnie, bo zaraz napiszę Tobie pewną ciekawostkę dotyczącą tych znaków..... gotowy?..... Dobra nie trzymam Cię już w niepewności, skup się teraz, te w/w znaki interpunkcyjne stosuje się gdy budujemy zdanie wielokrotnie złożone w języku polskim.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry