//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
Edit:Następny skrypt:
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npc_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};