[G1] Historia Bariery v2.0 72112 89

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 16.01.2011 roku

Wyświetleń 72112

Odpowiedzi 89

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

[G1] Historia Bariery v2.0
2011-01-16, 02:38(Ostatnia zmiana: 2020-04-25, 19:17)
Gothic: Historia Bariery

------------------------------------------------------------------

Na reszcie nadszedł ten czas. Nadszedł moment na który czekało wiele użytkowników tego forum.
Modyfikacja Gothic: Historia Bariery.
Przede wszystkim na wstępie chciałbym podziękować użytkownikowi Avallach, za dużą pomoc, przy modyfikacji.
Również chciałbym podziękować GoraN'owi za pomoc w Grafice 2D, oraz również chciałbym podziękować wszystkim
użytkownikom którzy odpowiadali na moje pytania dotyczące skryptów/błędów.

To pogadaliśmy se, a teraz czas na informacje o modzie.

------------------------------------------------------------------

Fabuła:
- Czasy rozpoczęcia tworzenia bariery... Król w swej mocy podjął ostateczne kroki. Wielu ludzi w Khorinis
buntowało się i nie chciało pracować w kopalniach rudy. Król podjął decyzję mimo przestróg trzynastu magów,
aby stworzyć magiczną bariere nad kopalniami rudy Khorinis. Magowie, musieli wykonać to co Król im kazał.
Pewnego spokojnego dnia, trzynaście magów obrkążyło Górniczą Doline i wydobyli zaklęcie stworzenia Bariery.
Jednak wszystko było pewne, bariera wymkneła sie z pod kontroli i zamiast zająć małego obszaru z kopalniami
zajęła ona Całą Górniczą Doline. Od tamtej pory nikt nie miał czasu na rozwikłanie tej zagadki.
Pewnego dnia, grupa kilku skazańców została wrzucona zza barierę. Trzymając się razem odkryli pewną świątynie
która była wypełniona magią. Magia ta obdarzyła skazańców Mocą i od tamtej pory stali się oni potężnymi magami.
Rozbili obóz w okół świątyni i rekrutowali ludzi na ich ochronę. Podjeli oni decyzję nad rozpoczęciem badania tajemnicy powiększenia się Bariery.
W końcu pewnego burzystego dnia do Kolonii karnej wrzucono kolejnego skazańca imieniem Wayne. Niestety złapali go strażnicy starego obozu i od razu zmusili
do pracy w kopalni. Pracował tydzień, dopuki szef kopalni nie wyznaczył go do odniesienia wydobytego urobku
do Starego Obozu, Wayne z myślą o ucieczce wyruszył do Starego Obozu. Stojąc u boku potężnego Strażnika
rozmyślał czy to w ogóle ma sens.


-----------------------------------------------------------------

I w tym momencie zaczyna się nasza gra.
Teraz popatrzmy co modyfikacja dodaje :

  • Nowy Obóz
  • Nową gildie Uciekinierów.
  • Wiele nowych przedmiotów.
  • Ponad 40 nowych NPC.
  • 14 zadań głównych.
  • 20 zadań pobocznych.
  • Pare małych smaczków.
  • Pare ciekawych tesktów.
  • Ciężki Język (Nie za często ale zdarza się ;d )
  • Nową ciekawą fabułę, powiązaną do tej z sagi Gothic.
  • Ponad 3 Godziny dobrej zabawy.
  • Dosyć trudna rozgrywka (A szczególnie pod koniec)
  • Poziom trudności moda jest wysoki!
  • Dwa nowe filmiki, Extro i filmik podczasz gry.
  • Edytowany świat.
  • Nowy StartScreen.
  • Pare nowych textur.
  • Jedno ciekawe zakończenie.
  • Rozgrywka dzieje sie w tym samym czasie gdy beziemienny rozpoczyna swą przygode.
  • Mod wprowadza również inną krótką fabułe poboczną, o tym dowiecie się grając.
  • I inne (ZAGRAJ)

------------------------------------------------------------

W modzie znajdziecie jeden błąd z drabiną w obozie, po prostu nie można na nią wejść, aby wejść na góre
użyjcie F8 by się tam wbić.

No i co jeszcze? Chcę kontynuować tego moda w Gothic 2 Noc Kruka, lecz na razie robię se przerwe.
Chcę trochę odpocząć a potem zaczynam dalszy projekt.

Możliwe, że stworze jakieś patche dodające nowe tekstury pancerzy, nowe zadania, itd.

------------------------------------------------------------

A teraz czas na jakieś screeny...

Screeny z Obozu Uciekinierów:









Inne :







A reszta jak zagracie.

---------------------------------------------------------

W razie jakiś problemów proszę pisać w tym temacie. Oraz na moje GG 12666813, lub i PW.
Za jakiś czas zacznę robić Solucje do moda, ale na razie pomęczcie się sami :D

-------------------
Download - https://mega.nz/file/Bgh1kBTK#qtHc_MOFxZPFgB-W3rhNMAG31qdvZXZFpJrJVdsmCOw

--------------------

No to tyle, mam nadzieję, że się spodoba i życzę wam miłych godzin grania.

Pozdrawiam
Pragasek

WrzodX

WrzodX

Użytkownicy
posty28
  • Użytkownicy
To jakiś skryty projekt, bo dowiaduję się o nim dopiero tutaj :lol:  Zaraz gdy dokończę inne mody, zagram w tego. Więc przedstawię na razie ocenę "po okładce"...

Plusy:

  • Zaciekawienie produktem
  • Długi czas grania
  • Ładny obóz
  • Możliwości gry


Minusy:

  • Trzeba użyć kodów  :naughty:  

Pamiętać, że to ocena nie po przejściu gry!

   Jeszcze bym dodał, że w poście (twym :P) widzę dużo błędów, w podkreślonym tekście przynajmniej 5. Życzę nie wystąpienia ich w modzie i kontynuowania produkcji. Możecie spodziewać się jakiejś szczególniejszej oceny po zagraniu.


                                                                         
WrzodX
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

[G1] Historia Bariery v2.0
#2 2011-01-16, 11:16(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 11:17)
ja niezagram bo mam tylko g2nk, ale niestety widze że mod w świecie g1 ! a to jest nudne.. i do tego obóz w tak monotonnym miejscu. ale zato widze że nawet długi mod i wprowadzi wiele ciekawych rzeczy . moje wrażenie po przeczytaniu tego ? 7/10
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry mod widać że długo się nad nim męczyłeś.
Wielki + z ciekawą fabułę.
+ z dużą liczbę zadań i npc
oraz za filmiki.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
olejcie warke bo zrobi sie znowu offtop
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

[G1] Historia Bariery v2.0
#5 2011-01-16, 12:23(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 12:51)
tak sądzisz? ja poprostu chce powiedzieć że najfajniejsze w gothicu jest odkrywanie terenów! czym by był gothic bez mrocznych lasów, pełnych potworów łąk ,obozów / miast i jaskiń. przypomnijcie jaką frajde sprawiła wam gra w gothic 1 , 2 ,2nk za pierwszym razem. (g3 troche mniej xd). każdy był ciekawy co czai się za rogiem. a tutaj 10 lat po wydaniu dalej oklepywany jest ten świat. każdy miałby 100 razy większą frajdę z moda gdyby świat był stworzony od podstaw. i właśnie to mi się niepodoba w tym modzie. ale reszta jest wporządku dlatego mówie że 7/10 a nie 1/10.

Pragaska musze bardzo pochwalić za długość rozgrywki, dobrze wiedzieć że niebędzie to mod na przysłowiowe "pół godziny"

#down WWZ no ty też masz racje że bez gry niepowinienem go oceniać ale chyba poto pisze od myślników co dodał żeby można na oko powiedzieć czy podoba się to co oferuje nam w modyfikacji
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
No dobra, może i masz racje, ale oceniać moda bez wczesniejszego zagrania w niego? Masz coś z głową?
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

[G1] Historia Bariery v2.0
#7 2011-01-16, 14:30(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 14:32)
Mod po screenach widać fajny , a gdy będzie kontynuowany w g2 nk i to jeszcze z nowym worldem(lub mocno/średnio zmienionym) to się wybijesz na wyżyny. Osobiście nic do tego nie mam , ale jak zobaczyłem , że wrzuciłeś to na hotfile to chęć na moda mi odeszła (pobierać 60 mega z szybkością 10kb/s  :facepalm:   :facepalm:   :ayfkm:  . Porada - dopóki nie zmienisz serwera uploadu możesz nie liczyć na dużą ilość pobrań a co za tym idzie zagrań. Osobiście też nie mam zamiaru NA RAZIE pobierać.

- Mógłbyś ewentualnie wydać łatkę 1.01 lub 1.1 do tej drabiny i z pewnością paru innych błędów , bo używanie B Marvin nie leży w mojej naturze a wręcz przeciwnie - unikam tego jak mogę.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

[G1] Historia Bariery v2.0
#8 2011-01-16, 15:08(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 15:08)
@UP

Właśnie pracuję nad tą drabiną.

A co do hotfile może masz coś z łączem, ponieważ ja dużo pobieram rzeczy z hotfile jako free user i to zależy od dnia jakie będę miał łącze. Dzisiaj mam lipną pogodę więc pobieram 30kb/s ale jak jest ładny bezchmurny dzień ciągnę nawet do 200kb/s

A co do kontynuacji G2NK, tak planuję zrobić może nie nowy ale mocno edytowany świat, a szczególnie Górniczą Dolinę, bo to będzie główny wątek kontynuacji, lecz jeszcze o tym nie myślę, na razie odpoczywam itd. Prawdopodobnie założę team.

Pozdrawiam

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Proszę cię człowieku zmień ten cholerny upload bo spazmy dostaję z tym pobieraniem 10/20 kb/s...
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

[G1] Historia Bariery v2.0
#10 2011-01-16, 16:14(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 16:15)
Link "premium" jak ktoś chce(36h będzie) - http://rapideo.pl/pliki/h/3xw3/6u089/Gothic_Historia_Bariery.rar

Skasuj ktoś post jak minie 36h :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
I to jest porządna firma - dzięki . Props leci.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

sarius

sarius

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy

sarius

[G1] Historia Bariery v2.0
#12 2011-01-16, 18:48(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 18:49)
Na początku chociaż thorus gada żeby się udać do Nowego obozu a można do niego wybrać drogę na której nie ma philipsa i wtedy nie wiadomo co robić.Co do błędów jak ten w stoju sędziego pozwolił mi do magów pójść strażnik nie chciał mnie puścic  a potem ten mag niby dał mi gildie a nadal byłem kopaczem. Doszedłem do misji jak gomez dał kamień, a w dzienniku nie się nie zmieniło i jak zagaduje do magów to nie ma nic o oddaniu tego kamienia. Poza tym te misje są trochę nudne ale gratuluje ci wytrwałosci w  robieniu moda.
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Oto wiekopomna chwila - Pragasek wydał moda, który jakimś cudem nie uległ zniszczeniu, aż musiałem wstawić na swojego hosta

http://bots.tcz.pl/mutt/ghb.rar
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

[G1] Historia Bariery v2.0
#14 2011-01-16, 19:14(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 19:16)
Ja mam natomiast pozytywne (poza paroma błędami) zapatrywania ma moda, ponieważ robił on go sam i widać ,że się chłopak napracował. Niektóre screeny są nie takie jak być powinni (choćby magowie ziemi - nie mają szat zielonych tylko szaty sędziów). Mam takie pytanko - zostałem tym cholernym strażnikiem i dostałem zadanie od tego fagasa , żeby odnaleźć mu te dwa pozostałe kamulce (swoją drogą trzeba było przerobić na kolor żółty kamienie ogniskujące, albo figurki ze świątyni orków) no i tak : Odnalazłem ten drugi bo dostałem jasne instruacje co miałem zrobić znaczy iść do iana - poszedłem, załatwiłem , iść do gomeza - poszedłem, załatwiłem sprawę z guru i najemnikami i dostałem tą drugą część kamyczka ALE tu się pojawia problem - podszedłem do tego GŁÓWNEGO MAGA od którego to zadanie dostałem , nie ma opcji dialogowej - myślę sobie "nie ma co, trzeba spojrzeć na mapę".. patrzę .. i co ? GÓWNISKO xD.Nie ma żadnego zaznaczenia na tej mapie GDZIE ten cholerny ostatni element ma być. Jest to jak mniemam błąd i proszę o jak najszybszą odpowiedź CO MAM DALEJ robić, gdzie szukać bo poprostu leżem i kwiczem,a chciałbym dokończyć moda. Z góry dzięki.

Właśnie mi się przypomniało : Jest też błąd z zadaniem "Skarb" ponieważ otworzyłem tą skrzynię i nie znalazłem w niej nic ciekawego ,w ręcz przeciwnie, znalazłem tylko to samo, co znaleźć mogę w skrzyni cavalorna.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Bragamus

Bragamus

Użytkownicy
posty29
Propsy8
  • Użytkownicy

Bragamus

[G1] Historia Bariery v2.0
#15 2011-01-16, 19:27(Ostatnia zmiana: 2011-01-16, 19:28)
Trzecia część elementu słonecznego znajduje się na plaży z rozwalonym okrętem i ognistymi jaszczurkami w skrzyni.
Jak ktoś nie wie plaża znajduje się obok wieży mgieł ;)
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wiem, texturki jakimś cudem nie działają, nie wiem czemu : /

Następny kamień znajdziesz na plaży z rozbitym statkiem, gdzie w Mrocznych Tajemnicach znajdują się Przemytnicy.
Kamień jest zamknięty w skrzyni.

Nie wiem jak mam poprawić to z texturkami : /

Ale pracuje nad łatką.

Wszyscy napiszcie mi jeszcze raz błędy w małej liście, te największe błędy.

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Jak pisać - to pisać więc :
- Texturki nieteges (ale o tym już wiesz)
- Chora Drabina (owszem, ona działa, tylko , że zamiast dać skryptu drabiny POCHYŁEJ dałeś skrypt drabiny prostej I przez strażnika stojącego obok niej trudno ją namierzyć, najlepiej pogrzeb w skryptach z Mrocznych Tajemnic odnoszących się do obozu Fanatyków)
- Błąd w świątyni Orków - Jest wpis w dzienniku jak tam wchodzę i spotykam OD RAZU tą zjebaną mordę Cor Caloma ale NIC do mnie nie mówi.
- Ci trzej kolesie przed obozem jak tylko widzą zębacza to od razu uciekają(możesz przesunąć natomiast zębacze do jaskini za nimi, lub zwiększyć im staty i lvl-e).
- błąd z zadaniem "Skarb" gdyż w owej skrzyni zamiast pamiątki rodzinnej tego fagasa jest tylko klucz cavalorna czyli to samo co w jego skrzyni, a nawet jak się do niej dobieramy i otworzymy to on nic nam nie robi , a przecież wcześniej straszy , że nas upierdzieli.
- Nie usunąłeś questów jakie można dostać w starym obozie,nowym obozie,obozie na bagnie JAK i również diego stoi w punkcie startu (co skutkuje tym,że zamiast OBSERWOWAĆ poczynania Bezimiennego, możemy się nim stać i również walić questy.
- Ustawiłeś wartość artefaktów - więc kolejny błąd ... gdy zbiorę trzy artefakty daje mi to 45.000 za sprzedaż ich ,ale, że jest tak , że przy sprzedaży cena spada o połowę więc mam 22500 bryłek rudy u jakiegokolwiek handlarza/
handlarzy , po czym mogę ich pobić i odzyskać artefakty.

Narazie to tyle błędów , jeśli będę widział jeszcze coś dam znać.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

diegot

diegot

Użytkownicy
posty62
Propsy4
  • Użytkownicy
a których to ludzi musze przyprowadzić do tego maga na wznieieniu jak chce te trzy misje zrobić.Grima ze SO już mam ale kto jest w innych obozach
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
SO- Grim, NO-Cipher (Jarvis przy bramie żali się na niego, że jest pierd**onym obibokiem) OnB - Shrat , stoi odrazu na przeciwko wejścia do obozu. I ja też mam problem z misją "To moje zielsko!"
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry