Nowy świat do moda.Pytania. 2920 3

O temacie

Autor WILKOLAK

Zaczęty 2.01.2011 roku

Wyświetleń 2920

Odpowiedzi 3

WILKOLAK

WILKOLAK

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witam.Mam następujące pytania i mam nadzieje że otrzymam na nie odpowiedzi.Ile poligonów zniesie Silnik Gothica 2 NK?Chodzi o jeden obszar np. jakaś wyspa. Jak optymalizować grafikę aby nie powstał pokaż slajdów? Co to są portale między jednym terenem a drugim? Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi.
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
1. Znajomy mówił, że coś 5000 i w górę, ale nie wiem dokładnie
2. -
3. "Co to są" - to są miejsca, które przenoszą w inne miejsce ^^
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Nowy świat do moda.Pytania.
#2 2011-01-14, 14:53(Ostatnia zmiana: 2011-01-14, 15:05)
Portale PI są teksturami nałożonymi na polygon umieszczony w drzwiach bądź innego typu wejściu do pomieszczenia. Zatrzymują one domyślne światło, dzięki czemu zakryte miejsca, takie jak środek domów bądź jaskiń, są nieoświetlone. Na forum jest tutorial, który wyjaśnia ich tworzenie.

Innego typu portalami są triggery, które przenoszą z jednego świata do drugiego. To również, z tego co pamiętam, było na forum.

Nie mam pewności jaki jest limit, jednak aby go ominąć, należy świat podzielić na kilka mniejszych części. Takie części, już po ovobowaniu w edytorze, można połączyć w jeden świat .zen za pomocą opcji Macros.
 

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?

emace

Nowy świat do moda.Pytania.
#3 2011-01-14, 15:18(Ostatnia zmiana: 2011-01-14, 15:20)
ograniczenie 500 k na mesh
2048 na vob
zagęszczaj siatkę tylko w wybranych najwazniejszych miejscach,
polygon powinien być cztery razy większy niż bohater
w miejscach gdzie bohater nie bedzie chodził, wierzchołki gór, polygony rób bardzo duże.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry