Napad na nas przy starcie gry. 2690 4

O temacie

Autor Brachol

Zaczęty 12.12.2010 roku

Wyświetleń 2690

Odpowiedzi 4

Brachol

Brachol

Użytkownicy
posty25
Propsy11
  • Użytkownicy

Brachol

Napad na nas przy starcie gry.
2010-12-12, 21:25(Ostatnia zmiana: 2010-12-12, 21:29)
Witam, jak zrobić że jak zaczynamy grę dana postać nas atakuje? Help!
 

Thinker

Thinker

Użytkownicy
posty76
Propsy4
  • Użytkownicy
Jest na to kilka sposobów:

1. "Gildia"

Wrogowi zmieniasz gildię na np: bandytę, a ten atakuje nas. Boję się, że to jednak zabije, nie zaatakuje :]

2. "Dialog"

Gdy kończysz dialog [Koniec rozmowy] dajesz to na sam koniec:

Cytuj
 B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
 
http://gothicwarsteam.pl/ - Tutaj znajdziesz nasze modyfikacje. Nie jest ich wiele, ale pracujemy nad wieloma ^^

----

Było by dla ciebie lepiej, gdybyś tego nie zrobił!

----

To może tak - twój ojciec zabawiał się z Lordem Hagenem!

----

Patrz, chrząszcz!

----

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
1.Zadeklaruj zmienną globalną typu liczbowego.
var int StartGamePlayerAttacked;2.W pliku Startup.d dodaj następującą komendę (najlepiej tuż pod kodem umieszczającym daną postać w świecie).
B_Attack(instance_npc,hero,AR_NONE,1);W miejsce 'instance_npc' wpisz instancję postaci, która ma zaatakować bohatera.
Dzięki tej metodzie postać zaatakuje cię na początku gry, ale później już nie powinna (o ile przeżyje).
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Vayurax link=topic=12322.msg123274#msg123274#msg123274#msg123274 date=1292221577
1.Zadeklaruj zmienną globalną typu liczbowego.
var int StartGamePlayerAttacked;2.W pliku Startup.d dodaj następującą komendę (najlepiej tuż pod kodem umieszczającym daną postać w świecie).
B_Attack(instance_npc,hero,AR_NONE,1);W miejsce #msg123274#msg123274#msg123274#msg123274 date=1292221577]
1.Zadeklaruj zmienną globalną typu liczbowego.
var int StartGamePlayerAttacked;2.W pliku Startup.d dodaj następującą komendę (najlepiej tuż pod kodem umieszczającym daną postać w świecie).
B_Attack(instance_npc,hero,AR_NONE,1);W miejsce instance_npc#msg123274#msg123274#msg123274#msg123274 date=1292221577]
1.Zadeklaruj zmienną globalną typu liczbowego.
var int StartGamePlayerAttacked;2.W pliku Startup.d dodaj następującą komendę (najlepiej tuż pod kodem umieszczającym daną postać w świecie).
B_Attack(instance_npc,hero,AR_NONE,1);W miejsce  wpisz instancję postaci, która ma zaatakować bohatera.
Dzięki tej metodzie postać zaatakuje cię na początku gry, ale później już nie powinna (o ile przeżyje).

zdziwiłeś mnie nieco co daje zadeklarowanie zmiennej której nigdzie nie użyjemy ????
i czy przypadkiem zamiast instance_npc nie powinna być zmienna npc ????

czyli jak tamto nie będzie działać to spróbuj to do startup
var C_NPC typek;
typek = Hlp_GetNpc(instance npc);
B_Attack(typek,hero,AR_NONE,1);

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Co do zmiennej masz rację, posta pisałem w drodze na autobus, zapomniałem wspomnieć o warunku sprawdzającego, czy zmienna wynosi zero i tylko w takim wypadku uaktywniającego funkcję odpowiedzialną za atak, po czym ustawiającego wartość tamtej zmiennej na jeden.
Co do instancji npc nie masz racji, zmienna typu npc przechowuje właśnie instancję. Tak w uproszczeniu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry