Tak wiem,tamten problem z dialogami was wkurzył.Marudziłem i nic pozatym,ale teraz postaram się tego nie robić.
instance NON_1_Koza (Npc_Default)
{
//----------Info ogolne----------
name = "Koza";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_NONE;
level = 20;
voice = 8;
id = 99999;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 20;
attribute[ATR_MANA] = 20;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",106, 1,SLD_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,1);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_04);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_09);
CreateInvItems (self,ItArRuneLight,1);
CreateInvItems (self,ItAt_Meatbug_01,20);
CreateInvItems (self,ItFoApple,20);
CreateInvItems (self,ItFoBeer,20);
CreateInvItems (self,ItFoBooze,20);
CreateInvItems (self,ItFoCrawlersoup,20);
CreateInvItems (self,ItFoMeatbugragout,20);
CreateInvItems (self,Gewandtheitsamulett2,1);
CreateInvItems (self,ItMiLute,1);
CreateInvItems (self,ItAt_Wolf_01,20);
CreateInvItems (self,ItAt_Crawel_02,20);
CreateInvItems (self,ItAt_Troll_01,20);
CreateInvItems (self,ItAt_Teeth_01,20);
CreateInvItems (self,Staerkeamulett,1);
CreateInvItems (self,Schutzring_Geschosse2_Waffen2,1);
CreateInvItems (self,Schutzring_Geschosse1_Waffen1,1);
CreateInvItems (self,ItWr_Bloodfly_01,1);
CreateInvItems (self,ItLsTorch,3);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_99999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_99999 ()
{
TA_Stand (09,00,12,45,"PLATEAU_ROUND02_CAVE");
TA_Sleep (12,45,09,00,"PLATEAU_ROUND02_CAVE_MOVE");
};
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Koza_EXIT(C_INFO)
{
npc = Koza;
nr = 999;
condition = DIA_Koza_EXIT_Condition;
information = DIA_Koza_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "Koniec rozmowy z tym hujem.";
};
FUNC INT DIA_Koza_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Koza_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Koza_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = Koza;
nr = 1;
condition = DIA_Koza_HELLO1_Condition;
information = DIA_Koza_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_Koza_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Koza_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_02"); //Jestem wielki...
AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_03"); //Ciota?Heh...
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_04"); //Ty downie,kto ci pozwolił przerywać wielkiej Kozie!
AI_StopProcessInfos (self);
AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_06"); //Jak jesteś taki kozak, to chodź na arenę.
B_LogEntry (TOPIC_Daj_kozie_nauczke,"Koza się przechwalał.Trzeba dać mu nauczkę.");
B_GiveXP (50);
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_07"); //To chodź ty kurwo!Jako iż jestem pedałe... eee,znaczy się mistrzem,to ja będę prowadził.
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"Tu trzeba wpisać waypoint gdzie jest arena");
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_08"); //Teraz cię ZNISZCZĘ!!!
AI_StopProcessInfos (self);
B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_09"); //A jednak myliłem się co do ciebie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_10"); //Zostańmy przyjaciółmi,a! - bym zapomniał,masz tu kilka bryłek rudy.
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 350);
AI_StopProcessInfos (self);
};
Jakbyście mogli,dajcie prawidłowe skrypty.A ja muszę iść do pieprzonej szkoły.
"Tu trzeba wklepać wajpont gdzie jest arena" - tego nie poprawawiajcie,sam to napiszę.