Postać i... 2882 10

O temacie

Autor Xeta

Zaczęty 6.12.2010 roku

Wyświetleń 2882

Odpowiedzi 10

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy

Xeta

Postać i...
2010-12-06, 08:12(Ostatnia zmiana: 2010-12-06, 08:14)
Tak wiem,tamten problem z dialogami was wkurzył.Marudziłem i nic pozatym,ale teraz postaram się tego nie robić.
instance NON_1_Koza (Npc_Default)
{
//----------Info ogolne----------

name = "Koza";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_NONE;
level = 20;
voice = 8;
id = 99999;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 20;
attribute[ATR_MANA] = 20;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",106, 1,SLD_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_04);
EquipItem (self, ItRw_Bow_Long_09);
CreateInvItems  (self,ItArRuneLight,1);
CreateInvItems  (self,ItAt_Meatbug_01,20);
CreateInvItems  (self,ItFoApple,20);
CreateInvItems  (self,ItFoBeer,20);
CreateInvItems  (self,ItFoBooze,20);
CreateInvItems  (self,ItFoCrawlersoup,20);
CreateInvItems  (self,ItFoMeatbugragout,20);
CreateInvItems  (self,Gewandtheitsamulett2,1);
CreateInvItems  (self,ItMiLute,1);
CreateInvItems  (self,ItAt_Wolf_01,20);
CreateInvItems  (self,ItAt_Crawel_02,20);
CreateInvItems  (self,ItAt_Troll_01,20);
CreateInvItems  (self,ItAt_Teeth_01,20);
CreateInvItems  (self,Staerkeamulett,1);
CreateInvItems  (self,Schutzring_Geschosse2_Waffen2,1);
CreateInvItems  (self,Schutzring_Geschosse1_Waffen1,1);
CreateInvItems  (self,ItWr_Bloodfly_01,1);
CreateInvItems  (self,ItLsTorch,3);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_99999;
};
FUNC VOID Rtn_Start_99999 ()
{
TA_Stand (09,00,12,45,"PLATEAU_ROUND02_CAVE");
TA_Sleep (12,45,09,00,"PLATEAU_ROUND02_CAVE_MOVE");
};
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Koza_EXIT(C_INFO)
{
npc             = Koza;
nr              = 999;
condition = DIA_Koza_EXIT_Condition;
information = DIA_Koza_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "Koniec rozmowy z tym hujem.";
};

FUNC INT DIA_Koza_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Koza_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Koza_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = Koza;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Koza_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Koza_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Koza_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Koza_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_02"); //Jestem wielki...
    AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_03"); //Ciota?Heh...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_04"); //Ty downie,kto ci pozwolił przerywać wielkiej Kozie!
    AI_StopProcessInfos   (self);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_06"); //Jak jesteś taki kozak, to chodź na arenę.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Daj_kozie_nauczke,"Koza się  przechwalał.Trzeba dać mu nauczkę.");
    B_GiveXP (50);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_07"); //To chodź ty kurwo!Jako iż jestem pedałe... eee,znaczy się mistrzem,to ja będę prowadził.
      self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self,"Tu trzeba wpisać waypoint gdzie jest arena");
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_08"); //Teraz cię ZNISZCZĘ!!!
    AI_StopProcessInfos (self);
    B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_09"); //A jednak myliłem się co do ciebie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_10"); //Zostańmy przyjaciółmi,a! - bym zapomniał,masz tu kilka bryłek rudy.
    CreateInvItems (self, ItMiNugget, 350);
    AI_StopProcessInfos (self);
};
Jakbyście mogli,dajcie prawidłowe skrypty.A ja muszę iść do pieprzonej szkoły.
"Tu trzeba wklepać wajpont gdzie jest arena" - tego nie poprawawiajcie,sam to napiszę.
 


Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy

Xeta

Postać i...
#2 2010-12-06, 13:16(Ostatnia zmiana: 2010-12-06, 13:25)
Podczas kompilowania piszę że są błędy z linią 60 oraz 59,i jeszcze z tymi podkreśleniami topic_tekst_tekst_tekst,błąd dotyczy gothic'a 1.
W postaci jest all dobrze,jedynie w dialogu coś musi być.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Xeta link=topic=12193.msg122216#msg122216#msg122216#msg122216 date=1291637781
Podczas kompilowania piszę że są błędy z linią 60 oraz 59,i jeszcze z tymi podkreśleniami topic_tekst_tekst_tekst,błąd dotyczy gothic#msg122216#msg122216#msg122216#msg122216 date=1291637781]
Podczas kompilowania piszę że są błędy z linią 60 oraz 59,i jeszcze z tymi podkreśleniami topic_tekst_tekst_tekst,błąd dotyczy gothica 1.
W postaci jest all dobrze,jedynie w dialogu coś musi być.

   AI_StopProcessInfos    (self);            <<po co zamykasz dialog jak pod nim są jeszcze wypowiedzi ???
    AI_Output (other, self ,"DIA_Koza_HELLO1_15_06"); //Jak jesteś taki kozak, to chodź na arenę.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Daj_kozie_nauczke,"Koza się  przechwalał.Trzeba dać mu nauczkę.");
    B_GiveXP (50);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_07"); //To chodź ty kurwo!Jako iż jestem pedałe... eee,znaczy się mistrzem,to ja będę prowadził.
      self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;            <<tego to już wogule nie rozumiem mamy być partnerem sami dla siebie ????
    Npc_ExchangeRoutine (self,"Tu trzeba wpisać waypoint gdzie jest arena");            << jaki WP ?? tu ma być nazwa rutyny i jak coś zamiast spacji podkreslniki
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_08"); //Teraz cię ZNISZCZĘ!!!
    AI_StopProcessInfos (self);            <<po co zamykasz dialog jak pod nim są jeszcze wypowiedzi ???
    B_Attack (self, other, AR_NONE,1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_09"); //A jednak myliłem się co do ciebie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Koza_HELLO1_03_10"); //Zostańmy przyjaciółmi,a! - bym zapomniał,masz tu kilka bryłek rudy.
    CreateInvItems (self, ItMiNugget, 350);
    AI_StopProcessInfos (self);<<te jest ok

to całe jest zle !!! na przyszłość najpierw pisz dialog a dopiero potem pozostałe funkcje

rozumiem ze te AI_StopProcessInfos (self); mają być to wykonaniu tych czynności itd ale jak tak to trzeba osobne dialogi

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
To może ktoś mi da prawdziwy skrypt,bo mi się już bawić nie he!...:pokerface:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Xeta link=topic=12193.msg122258#msg122258#msg122258#msg122258 date=1291652095
To może ktoś mi da prawdziwy skrypt,bo mi się już bawić nie he!...:pokerface:

jak cie to nudzi to lepiej daj sobie spokój z moddowaniem ;) to dla twojego dobra :)  bo i tak nic fajnego nie zrobisz a jak jednak chcesz coś zrobić to masz dostępne wszystkie dialogi z Gothica zobacz jak są zrobione dialogi postaci z którymi walczymy na aranie w SO powodzenia zycze

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
Już zrobiłem,ale mam problemy z kompilacją ;/.:pokerface:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Xeta link=topic=12193.msg122278#msg122278#msg122278#msg122278 date=1291654813
Już zrobiłem,ale mam problemy z kompilacją ;/.:pokerface:
no to okej pokaż co zdziałałeś :)

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
Wszystko działa ale jak rozmawiam z moją postacią to i biorę Kim jesteś to nawet się rozmowa nie pojawia.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Xeta link=topic=12193.msg122513#msg122513#msg122513#msg122513 date=1291742202
Wszystko działa ale jak rozmawiam z moją postacią to i biorę Kim jesteś to nawet się rozmowa nie pojawia.

http://www.google.pl/url?sa=t&source=web&cd=9&ved=0CHsQtwIwCA&url=http%3A%2F%2F
https://www.youtube.com/watch?v=HKd_D4trvnu


pewnie skompilowałeś skrypty ale nie zapisałeś dialogów ;) obejrzyj filmik pamiętaj nie musisz tworzyć paczki z modem żeby testować moda nie sugeruj się tym filmem ze czip tak robi

Xeta

Xeta

Użytkownicy
posty34
Propsy5
  • Użytkownicy
Dzięki,działa!Masz propsa.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry