[G1] Przebudzenie v2.6 "Gladiatorzy" (2008) 108605 260

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 1.11.2010 roku

Wyświetleń 108605

Odpowiedzi 260

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#60 2010-11-25, 22:09(Ostatnia zmiana: 2010-11-25, 22:15)
gra od nowa(obowiązkowo), instalka gmdk (obowiązkowo).

jeżeli nie weżmiesz gry od nowa, niektóre błędy/zmiany nie będą cofnięta.

testowałem to przy isntalce GMDK, ale skrypty,które reparsowałem - skasowałem. skoro u mnie działa - coś robisz nie tak. musi działać.
 

Ardo

Ardo

Użytkownicy
posty25
Propsy2
  • Użytkownicy
Sorry za głupie pytanie ale nie wiem jak zainstalować moda z WinRAR'a  :[
 

Rhaton

Rhaton

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Sorry za głupie pytanie ale czy niemógłby ktoś napisać jak zainstalować poprawnie GMDK?
 


Fartuess i Thoro - WON!

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wypakować pliki do odpowiednich folderów.
 

Rhaton

Rhaton

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Do jakich folderów?
 


Fartuess i Thoro - WON!

Ardo

Ardo

Użytkownicy
posty25
Propsy2
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi ci o GMDK i G2MDK to ja wiem...  :cool:   Ale chce odpowiedz na moje pytanie.  ;d
 

Rhaton

Rhaton

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Może ktoś inny odpowiedzieć na moje pytanie?
Bo widać że kolega nie odpowie :ayfkm:
 


Fartuess i Thoro - WON!

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#67 2010-11-26, 21:11(Ostatnia zmiana: 2010-11-26, 22:02)
Cytat: Ardo link=topic=11811.msg120424#msg120424#msg120424#msg120424 date=1290792028
Sorry za głupie pytanie ale nie wiem jak zainstalować moda z WinRAR#msg120424#msg120424#msg120424#msg120424 date=1290792028]
Sorry za głupie pytanie ale nie wiem jak zainstalować moda z WinRARa  :[
rzeczywiście głupie, pliki rozpakowujesz winrarem i plik  przebudzenie.ini do folderu system z gra, przebudzenie.mod do gothic/data/modvdf/

Cytat: Rhaton link=topic=11811.msg120456#msg120456#msg120424#msg120424 date=1290801698
Może ktoś inny odpowiedzieć na moje pytanie?
Bo widać że kolega nie odpowie :ayfkm:
wklejasz pliki gmdk do folderu _work i tyle. żadna filozofia

trochę za dużo tu spamu , mało konkretów - nie wiem czy warto dalej rozwijać ten projekt bo brak opinii
 

Rhaton

Rhaton

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Moim zdaniem w modzie jest mało questów
 


Fartuess i Thoro - WON!

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#69 2010-11-26, 21:38(Ostatnia zmiana: 2010-11-26, 21:46)
Cytat: Rhaton link=topic=11811.msg120465#msg120465#msg120465#msg120465 date=1290803631
Moim zdaniem w modzie jest mało questów
z ciekawości zapytam, które przeszedłeś?

przebudzenie gladiatorzy jest modem, który ma za zadanie wprowadzić dodatkowego npca (towarzysza) z bardzo rozbudowanymi możlwosciami. to znacząco poprawia rozgrywkę.

nie zawiera nowych questów spoza wersji 2.0, ale poprawia podstawowe, nawet oryginalne Gothica.
oczywiście można by tworzyć rozbudowaną modyfikację na 20-50 questów, pytanie ile by to zajęło w pojedynkę i czy w ogóle wyszło.
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
mod całkiem dobry i ciekawie się w niego gra a co do gmdk to polecam sciagnac mt 2.01 to wraz z modem MT zainstaluje się gmdk pozdro
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Ardo

Ardo

Użytkownicy
posty25
Propsy2
  • Użytkownicy

Ardo

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#71 2010-11-27, 10:16(Ostatnia zmiana: 2010-11-27, 10:25)
Dzięki. Już sam opis moda mnie zaciekawił wiec nie będzie złej oceny ale jeszcze nie zagrałem...  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#72 2010-11-27, 12:01(Ostatnia zmiana: 2010-11-27, 12:02)
jeszcze raz wszystkie zmiany od pierwszej części moda (nie liczę reputacji w SO):
niby questów jest mało, ale jak sami widzicie bardziej skupiałem się na innych sprawach.

- przy założeniu zbroi wyświetla nam się poziom reputacji dla danego obozu;
- w każdego rodzaju zbroi rośnie nam poziom reputacji w obozie i tak:
spodnie kopacza +1; strój cienia +2; zbroja cienia +3;
- przy wejściu do SO, możemy zakończyć grę za pyskówki do strażnika bramy SO lub najgorzej dostać -3.
- niedaleko mostu przy wejściu SO od głównej bramy w podziemnej wodnej jaskini jest pierścień regeneracji (dodaje 1 punkt HP/sec.) + skill oświecenie czyli 1PN na level
- bramy w SO zamykane na noc, otwierane na dzień.
- ulepszona zbroja Straży Królewskiej powodująca, że żołnierze ze SO atakują nas, gdy nas w niej zobaczą;
- aktywowana brama w miejscu, gdzie stoi Thorus (patrz pkt 1)
- dubbing polski dla każdego nowego NPC, w tym oryginalny głos Bezimiennego zaczerpnięty z Gothic 3 i Gothic 2 NK;
- dodanie nowych obiektów tj. strażnica z południowej bramy SO oraz pochodnie przy wejściach do obozu
- trening u Scattego (nowy design treningu z kamerką ?)
- nowy dźwięk przy kolejnym levelu (z G3)
- zaczynamy grę skrajnie słabi tj. 24 HP max, 3 punktów siły i zręczności, 0 many
- po przyłączeniu GorHanisa (misja z chempionem areny w SO) ma on możliwość zbierania broni po poległych w terenie i nakładanie jej;

- nasz paertymember atakuje wrogów (innych NPC), kiedy nas uderzą!

- może korzystać z pierścienia regeneracji (tego który znajdziemy w jaskini koło mostu w SO) - może nakładać kiedy jest ranny i może go tez w każdej chwili oddać z powrotem;

- nasz towarzysz rzuca się na naszych wrogów (NPC), jeżeli nas powalą!

- nowy monster : smoczy krwiopijca, atakuje ogniem;

- nowa opcja w dialogu z Grahamem (teraz kiedy wymusimy od niego mapę - 50% szansy,ze dojdzie do awantury;

- poprawione opcje dialogowe świstaka;

- orkowie atakują kuszami (ork skaut);

- odblokowane dialogi Jesssego z SO (niedostepne w podstawce);

- bloodwyn i Szakal nie nękają nas o rudę,ołączymy do SO;
- od 100 punktów reputacji Thorus po quescie z Królową pezłaczy da ciężki pancerz straży;
- przy wyjęciu miecza uruchamia się sound z arcani combat_2 (na 30 sekund ,ale ma to swój klimat);
- kiedy GorHanis jest towarzyszem, wyświetla nam sie na stałe jego HP, jezeli jest poniżej max;
- można poświęcać własne PN na dodatkowe HP_MAX GorHanisa tj. przelicznik 5 PN za jego dodatkowe 50 HP_Max;
- możan zmienić styl walki GorHanisa z wojownika na łucznika i na odwrót (jest to pomocne kiedy chcemy aby nas osłaniał lub utrzymywał daną pozycję);
- wyświetla nam rodzaj założonej broni & ilość amunicji (także w trakcie walki np. łukiem);
- poprawiony Dialog z Neckiem;
- dołaczone skrypty do wklejenia, definitywnie usuwające bug ze skazańcami i zbroją;
_ Thorus ma zbroję z pełzaczy;
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Cześć to znowu ja i tym razem bynajmniej nie mam zamiaru psuć nikomu krwi  :lol:  .

Skoro Panie Kolego "Pawbuj" chce Pan opinię to niema sprawy.

Mod jak na taki z gatunku "Dodaje coś do G1" jest dość starannie i estetycznie wykonany, a przy tym bardzo grywalny. Gdyby to , co zostało wykonane, dorobione,poprawione do wersji 2.7 zostało wykonane już w wersji 1.0-1.1 (1.2 MAKSYMALNIE, choć pewnie istnieją nadal pewne niedociągnięcia czy bugi) byłby to mod bardzo fajny (moim skromnym zdaniem w każdym razie). Mod warty uwagi JAK NAJBARDZIEJ ponieważ (powtórzę się) dodaje dosyć sporo, a przy tym dodaje coś , dzięki czemu "ODŚWIEŻA " w swój specyficzny sposób świat G1 i coś, dzięki czemu można napełnić swoją wyobraźnię od nowa eksplorując na nowo stary, a jednak nowy xD świat Gothica. JEDNAKŻE mod spotkałby się z pewnością z większym odbiorem pośród fanów modyfikacji ,gdyby został spakowany w win rara w jedynie w dwa GÓRA trzy pliki (Mod vdf i System).

Na zakończenie powiem tyle, że mod jednak pomimo niektórych minusów jest wart uwagi i skoro już został dojechany do wersji 2.7 , to niech zostanie rozszerzany dalej, aż w końcu może KTO WIE zostanie wypuszczony jako jedna z większych modyfikacji DODAJĄCYCH coś do Gothica.

Ps: Może się wam wydawać, że to napisane jest jak by to ująć "pieprzy jak potłuczony" , ale jest po 22 i już nie zabardzo mam siły, na smarowanie arcydzieł romańskich.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#74 2010-11-28, 07:08(Ostatnia zmiana: 2010-11-28, 14:29)
mahrids, dzięki za dobra ocenę. pewnie przebudzenie 2.7 nie będzie ostatnią wersją moda, ale niestety ostatnia w 2010 roku. takie jest założenie. jeżeli w 2.7 są nadal bugi t proszę pisać, wtedy łatka wyjdzie. w winrarze jest paczka z modem i plik ini, no i kilka innych dodatków.jak ich nie chcecie to tego nie będzie.


co do bugów to co zauważyłem, grając już w MT , korelację z używaniem konsoli MARVIN w czasie gry. jeżeli nałożymy zborję straży krówleskiej  bramy zamkną się na amen (nie wiem dlaczego ale tego bugu nie mogę na razie wyeliminować).

bugiem z 2.7 jest sytuacja,kiedy nie możemy założyć jakiejś broni i ciągle nam się wyświetla: "brakuje ci". wtedy najlepiej jest broń odłożyć gdzieś do kufra.

 kolejny bug to gdy oddajemy zbroję strąznikom, musimy wcześniej wyrzucić jedną , gdzyż teraz srypt ma jest ustawiony na == 5, poprawię to w 2.8jak się nazbiera rzeczy do poprawek.
jako ciekawostkę powiem, że planuję zrobić rutynę z wkładaniem do kufra przez innych npc, coś jak w risenie.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Dzięki za docenienie mojego nocnego mamrotania :lol:  naprawdę to doceniam.

Co do bugów to jeszcze istnieje parę ale tylko parę wymienię : D

- Vincent zamiast oddać łuk czy choćby położyć go na ziemię najzwyczajniej NIE DAJE go nam.
- Bronie .. spoko .. wszystkie mogę założyć .. ale co do łuków .. leżę i kwiczę.. żadnego nie idzie założyć.
- Dałoby radę wykorzystać tego kolesia ze strażnicy koło drugiej bramy prowadzącej do Obozu na bagnie i do lasu ?
- I gra niech jednak ZACZYNA się od rana (w nocy bramy są zamykane i nie ma jak wejść .. oczywiście jeśli nie zna się odpowiedniego triku jakim jest wejście bokiem przy użyciu klawiszy A i D lub Lewo i Prawo).

Poza tymi paroma niedociągnięciami widzę znaczną poprawę od wersji 2.6 (jak choćby oddanie mam tej zbroi przez thorusa ALE występuje kolejny bug. Zanim ją on nam odda to "ZDEJMUJE JĄ Z SIEBIE " i później po oddaniu nam jej stoi goły xD przed bramą do obozu). Mógłbyś (jeśli zgodzisz się kontynuować projekt) dodać np jakiegoś questa na prywatną broń bezimiennego (a jakże .. Topór Lee, Siekacz Corda, Negocjator Lestera, Pałka Namiba, Gniew Innosa, Łuk Diego, Miecz Arto, Miecz Blizny, Prawo Kruka .. to czemu by nie typowa nazwa Miecz Nieznajomego (miecz bezimiennego brzmi tak pospolicie) czy choćby Jednoręczny topór (coś na kształt siekacza corda ) Bohatera.

Mam nadzieję jednak, że mimo tego, iż jedynie ja raczyłem ocenić twoją modyfikację postanowisz ją kontynuować i wyrośnie z niej niczym ciasto naprawdę dobry projekt godny  choćby mrocznych tajemnic.

Pozdro.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

przebudzenie v2.6 gladiatorzy
#76 2010-11-28, 15:08(Ostatnia zmiana: 2010-11-28, 17:25)
- Vincent zamiast oddać łuk czy choćby położyć go na ziemię najzwyczajniej NIE DAJE go nam.

sprawdź dokładnie w ekwipunku, ja go miałem. muszi mu przynieść 20 kawałów smażonego mięśai 10 skrzydeł krwiopijcy (tylko uważaj na smoczego, bo popiół po tobie zostanie);


- Bronie .. spoko .. wszystkie mogę założyć .. ale co do łuków .. leżę i kwiczę.. żadnego nie idzie założyć.

wszystko jest OK.
musisz mieć wymagane punkty zręczności i ewentualny wyuczony łuk (poziom 1 lub 2),przed chwilą sprawdzałem - wszystko ok, naucz się łuków u Cavalorna lub Wilka, inaczej postrzelasz sobie tylko z łuku kawaleryjskiego bądź krótkiego!

- Dałoby radę wykorzystać tego kolesia ze strażnicy koło drugiej bramy prowadzącej do Obozu na bagnie i do lasu ?
jak to?


- I gra niech jednak ZACZYNA się od rana (w nocy bramy są zamykane i nie ma jak wejść .. oczywiście jeśli nie zna się odpowiedniego triku jakim jest wejście bokiem przy użyciu klawiszy A i D lub Lewo i Prawo).
musisz wejść w plik przebuedznie.ini i tam jest godzina rozpoczęcia, zmień ją na -5.30, bramy chodzą jak na razie dzięki temu bez zarzutu:).

nie będę robił nowego uploadu, każdy potrafi edytować plik ini

Poza tymi paroma niedociągnięciami widzę znaczną poprawę od wersji 2.6 (jak choćby oddanie mam tej zbroi przez thorusa ALE występuje kolejny bug. Zanim ją on nam odda to "ZDEJMUJE JĄ Z SIEBIE " i później po oddaniu nam jej stoi goły
wżiąłeś grę od nowa? thorus ma pancerz pełzacza i nie powinien tego oddawać!
fragment skryptu:
Log_CreateTopic      (GE_BecomeGuard,   LOG_NOTE);
   B_LogEntry         (GE_BecomeGuard,   "Dziś Thorus przyjął mnie w poczet Strażników. Mogę teraz odebrać należny mi pancerz. Dostanę go od Smitha, w zamku.");
   if (Points_OC > 99)
   {
   CreateInvItem (self, GRD_ARMOR_H);
   AI_DropItem    (self, GRD_ARMOR_H);
   PrintScreen      ("Nagroda za reputację : Ciężka Zbroja Straży ", 2, 45, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
};

pisz o kolejnych bugach
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
przebudzenie v2.9:

antyczny miecz bojowy (od Thorusa za zabicie Mordraga ) możemy teraz naostrzyć po nauce u Huna;
miecz ma teraz Dam_edge;

poprawione ostrzenie tego miecza;

Fisk ma do sprzedania 2 rodzaj hełmu;
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
przebudzenie v2.8

- specjalne ikony (z pliku .tga)dla zdobytego doświadczenia, atrybutów, wejścia na poziom;
- ulepszony zestaw towarów Fiska;

Zachęcam do pobrania i życzę dobrej zabawy.
Podziękowania dla Avallacha, Bruce'a i RafałaBudzisa.
link:http://www.sendspace.com/file/8x1z8r
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mi także nie działają łuki. Nieważne który mam poziom i ile mam zreczności, nie może ich założyć i z boku pokazuje sie, czego brak, mimo, że to mam :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry