Easy Dialog Maker 3.3v [NEW] 119281 108

Ankieta

Co sądzisz o wersji 3.2 programu ?

Głosów w sumie: 92

O temacie

Autor Bucik

Zaczęty 9.10.2010 roku

Wyświetleń 119281

Odpowiedzi 108

Cabal

Cabal

Użytkownicy
posty40
Propsy5
  • Użytkownicy
Bucik mam taki problem. Zrobiłem dialogów na 1200 linijek (jest ich 30). I pierwszy działa a reszta to się dzieje jak ma dziać ale napisów cholera nie ma. No i mam już notatki i przedmioty wszystko tak jak powinno być a napisów nie ma. Jak coś mi nie pasowało i poprawiłem błąd (ortograficzny :D ) to nawet nie zmienił się w grze(ten pierwszy działający dialog). I teraz w skrypcie wygląda inaczej jak w grze. HELP MY!
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: Cabal link=topic=11624.msg127465#msg127465#msg127465#msg127465 date=1293968374
Bucik mam taki problem. Zrobiłem dialogów na 1200 linijek (jest ich 30). I pierwszy działa a reszta to się dzieje jak ma dziać ale napisów cholera nie ma. No i mam już notatki i przedmioty wszystko tak jak powinno być a napisów nie ma. Jak coś mi nie pasowało i poprawiłem błąd (ortograficzny :D ) to nawet nie zmienił się w grze(ten pierwszy działający dialog). I teraz w skrypcie wygląda inaczej jak w grze. HELP MY!
Nie ma napisów w sensie brak opcji dialogowych do wyboru,czy wszystkie opcje są,ale nie widać napisów(tekstu jak np.na początku gry w rozmowie z Xardasem).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Cabal

Cabal

Użytkownicy
posty40
Propsy5
  • Użytkownicy
To są podstawowe dialogi bez dźwięku i są opcje typu koniec i np. "Orkowy Szaman" tylko nie ma napisów tych u góry co się pojawiają. Są tylko w pierwszej opcji dialogowej. Aktualizowałem te pliki o coś tam chyba 4 razy a jak znalazłem tam coś z mojego dialogu to było tam tylko kilka linijek pewnie z pierwszej opcji dialogowej (na 100% bo było HELLO1).
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A parsowałeś skrypty po tym jak dodałeś te reszte dialogów?

Cabal

Cabal

Użytkownicy
posty40
Propsy5
  • Użytkownicy
Wystarczy chyba że wszystko chodzi przez Gothic Starter_mod ale jak chcesz. Sprawdzę.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Pragasek dobrze mówi.Po każdym dodaniu dialogu(skoro zrobiłeś 30 dialogów w jednym skrypcie i dopisywałeś do niego następne)trzeba zreparsować skrypty jeszcze raz i ponownie zaaktualizować dialogi(polecam też usunąć przed tym zabiegiem przy włączonym spacerze pliki Gothic.dat+ou.bin+ou.csl)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Cabal

Cabal

Użytkownicy
posty40
Propsy5
  • Użytkownicy

Cabal

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#66 2011-01-02, 14:13(Ostatnia zmiana: 2011-01-02, 14:28)
Spoko. Zrobię tak jak mówicie. Tylko niech mi jeszcze ktoś wytłumaczy czemu (i co to jest) Gothic.dat bo tego jeszcze nie przerabiałem. Chyba, że chodzi wam o Gothic te no co się reprasuje.

Edit: Wszystko działa, wielkie dzięki. bezihero niestety nie dostaniesz propsa bo na dzisiaj wykorzystałem. Dwa dostał Pragasek jakąś godzinę temu.
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Gothic.dat to plik z całym zbiorem skryptów z gry. Tego jednak się nie edytuje. Wystarczy, że przy reparsowaniu zaznaczysz gothic.scr

To wszystko :P

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ja zawsze usuwam Gothic.dat i dopiero reparsuje skrypty.Wtedy zwykle mi działają dialogi:-)
@Cabal to jutro mi dasz hehe:P
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski

hugo111

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#69 2011-01-03, 15:36(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 15:38)
Jest kilka błędów w wersji 3.3, których w wersji 3.2 nie było. Oto one:
1. Gdy klikamy przycisk rozmowa -> Dodaj czynność -> Opcje zadania -> Zaznaczamy "Rozpocznij" - > Generuj wpis do 'LOG_Constants'. Pojawia się błąd "Nie można odnaleźć części ścieżki "C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story\Log_Constants.d". A jeszcze takie pytanie, ty to robisz w Visual Basic, czy w Visual C++?
2. Nie pamiętam xD
----EDIT----
Sorry co do pierwszego to już wiem w Opcje są Ustawienia / Przeprasam
 

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
w Visual Basicu.
C++ też znam, ale nie tak dobrze. Po za tym VB jest prostszy i szybszy w pisaniu prostych programów.
 

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski
Cytat: Bucik link=topic=11624.msg127768#msg127768#msg127768#msg127768 date=1294065941
...Po za tym VB jest prostszy i szybszy w pisaniu prostych programów.
Dokładnie jak byś skopiował moją myśl :)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Bucik mam nadzieję,że w czasie wolnym spróbujesz naprawić te błędy,o których ci mówiłem:)tylko nie zapomnij dodać,że je znalazłem hehe=)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#73 2011-01-08, 23:26(Ostatnia zmiana: 2011-01-08, 23:26)
Ty draniu! Bezihero, jak możesz uważać, że należy ci się nagroda w postaci wymienienia cię jako "ten który znalazł błędy"!

Rzecz jasna żartuję. Ogólnie mówiąc to program dość ciekawy.
 

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
tak - ma jeszcze trochę błędów - need time...
 (im bardziej chce je wszystkie załatać tym więcej nowych znajdujecie xD)

Wspomnę o Tobie jak tylko to wszystko poprawie.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#75 2011-01-09, 14:16(Ostatnia zmiana: 2011-01-15, 18:02)
Spoko=)ja w międzyczasie pomęczę trochę programik i może coś jeszcze znajdę hehe:)
Edit:Nic na razie nie znalazłem xD.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
bardzo pomocny program :D  chcę się teraz zająć skryptami więc pomoże :naughty:  props dla ciebie :ok:
 

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wykryto kilka błędów - program poprawiony - link zaktualizowany. Jeśli komuś wadzą jakieś błędy niech pobierze program jeszcze raz.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#78 2011-01-23, 17:21(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 17:24)
Siema Bucik jest problem w tej nowej wersji.A mianowicie wywala mi błąd,że Unknown identifier: DIA_TESTOWIEC_HELLO1.
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA__EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_304_Testowiec;
nr              = 999;
condition = DIA__EXIT_Condition;
information = DIA__EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA__EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA__EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA__HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_304_Testowiec;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Testowiec_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Testowiec_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   Important    = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Testowiec_HELLO1_Condition()
{
    if (Npc_GetDistToNpc(self, other) == 20)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_03_01"); //Zaczekaj chwilę.Wyglądasz mi na osobę,która nie pogardzi darmowymi przedmiotami.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_15_02"); //A co rozdajesz je?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_03_03"); //Oczywiście.Wybierz sobie coś.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_03_04"); //Możesz dostać złoto,pancerz lub 2 zwoje po 5 sztuk.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_03_05"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Wezmę 100 sztuk złota.", DIA_Testowiec_HELLO1_Zloto);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Wezmę ten pancerz.", DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Jakie mam zwoje do wyboru?", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_Zloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_Zloto_15_01"); //Wezmę 100 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_Zloto_03_02"); //Jak sobie chcesz.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 100);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 100);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz_15_01"); //Wezmę ten pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, GUR_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, GUR_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_15_01"); //Jakie mam zwoje do wyboru?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_03_02"); //Kula ognia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_03_03"); //Tchnienie śmierci.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_03_04"); //Lub przyzwanie wilka.

    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Kula ognia.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Tchnienie śmierci.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_TchnienieSmierci);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Przyzwanie wilka.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "[WRÓĆ]", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_BACK);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 5);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 5);
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    };
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_TchnienieSmierci()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_BreathOfDeath, 5);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_BreathOfDeath, 5);
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    };
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 5);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 5);
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    };
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Wezmę 100 sztuk złota.", DIA_Testowiec_HELLO1_Zloto);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Wezmę ten pancerz.", DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Jakie mam zwoje do wyboru?", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA__HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_304_Testowiec;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Testowiec_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Testowiec_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "";
};

FUNC INT DIA_Testowiec_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Testowiec_HELLO1))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO2_15_01"); //Wielkie dzięki.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO2_03_02"); //Nie ma sprawy.Miło było cię poznać.
    CreateInvItems (self, itfo_wodka, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, itfo_wodka, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO2_03_03"); //Masz na drogę.Powodzenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};
Gdzie tu jest bląd?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszędzie, link zaktualizowany xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry