Easy Dialog Maker 3.3v [NEW] 118747 108

Ankieta

Co sądzisz o wersji 3.2 programu ?

Głosów w sumie: 92

O temacie

Autor Bucik

Zaczęty 9.10.2010 roku

Wyświetleń 118747

Odpowiedzi 108

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra teraz działa^^ale dalej dodaje wpis do opcji poddialogowej opcji dialogowej xD
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#81 2011-01-23, 20:24(Ostatnia zmiana: 2011-01-23, 20:24)
A jaśniej :P ?
Pokaż kod i wyróżnij to co źle
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
A jaśniej :P ?
Pokaż kod i wyróżnij to co źle
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Testowiec_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_304_Testowiec;
nr              = 999;
condition = DIA_Testowiec_EXIT_Condition;
information = DIA_Testowiec_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Testowiec_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Testowiec_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_304_Testowiec;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Testowiec_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Testowiec_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Daj mi jakiś przedmiot.";
};

FUNC INT DIA_Testowiec_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_15_01"); //Daj mi jakiś przedmiot.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_03_02"); //Możesz wybrać sobie pancerz lub jeden z trzech zwojów.

    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Daj mi pancerz.", DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Z jakich zwojów mogę wybrać?", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz_15_01"); //Daj mi pancerz.
    CreateInvItems (self, ITAR_VLK_L, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ITAR_VLK_L, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_15_01"); //Z jakich zwojów mogę wybrać?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_03_02"); //Kula ognia,lodowa lanca lub przyzwanie wilka.

    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Kula ognia.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Przyzwanie wilka.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Lodowa lanca.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_LodowaLanca);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "[WRÓĆ]", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_BACK);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_LodowaLanca()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_Icelance, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_Icelance, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Daj mi pancerz.", DIA_Testowiec_HELLO1_Pancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1, "Z jakich zwojów mogę wybrać?", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje);
};
A ten kawałek sprawia błędy przy reparsowaniu:
Info_ClearChoices (DIA_Testowiec_HELLO1);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Kula ognia.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Przyzwanie wilka.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "Lodowa lanca.", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_LodowaLanca);
    Info_AddChoice (DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje, "[WRÓĆ]", DIA_Testowiec_HELLO1_JakieZwoje_BACK);
};
A mianowicie ten HELLO1_JakieZwoje(dodana podopcja do opcji choice)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#83 2011-01-24, 22:43(Ostatnia zmiana: 2011-01-24, 22:59)
Hmmm... byłem przekonany że tak jest prawidłowo... zaraz to przestudiuje...

// EDIT
No rzeczywiście - niedługo poprawie

// EDIT
Poprawiłem, link zaktualizowany - błagam BEZIHERO powiedz, że już nie ma błędów xD
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
No więc nie ma już tych dopisków.Na razie żadnych błędów nie stwierdzono.Sprawdzanie programu w toku,jak się znajdzie błąd to możesz być pewien,że się nim podzielę:P
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Powiem tak, bez obrazy ale Bezihero twoje umiejętności wyszukiwania błędów w tym programie są LoW...

Dlaczego?

Ja już kilka błędów znalazłem, ale nikt ich w temacie jeszcze nie wymienił.

Błędy podam jak pobiorę program, bo robiłem format.

Pozdro

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Powiem tak, bez obrazy ale Bezihero twoje umiejętności wyszukiwania błędów w tym programie są LoW...

Dlaczego?

Ja już kilka błędów znalazłem, ale nikt ich w temacie jeszcze nie wymienił.

Błędy podam jak pobiorę program, bo robiłem format.

Pozdro
Bo ja rzadko wykorzystuję pełne możliwości programu i pewnie dlatego nie znalazłem.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmmm... podaj błędy to poprawie. Im więcej za jednym razem - tym lepiej.
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No to tak...

1. W Gothic 1 gdy używamy funkcję użycia przedmiotu przez npc jest błąd.
B_UseItem nie działa pod G1, poprawna funkcja to AI_UseItem.

2. Podczas dodawaniu ataku w dialogu przez program (Z Dobiciem) jest błąd.
Dałeś to  AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"); niestety jest tu błąd, poprawna funkcja
to  AI_StartState (self,ZS_ATTACK,1,"");  :P

3. W gothicu 1 funkcja  B_StartOtherRoutine (self,"START"); nie działa jako zmiana rutyny, w gothicu 1 poprawna funkcja to Npc_ExchangeRoutine (self, "KOR");

4. Podczas wybrania opcji NPC Idzie za nami, Aivar partymember nie działa, mógłbyś to naprawić?

5. Zmiana rutyny innemu npc, dałeś to B_ExchangeRoutine (VLK_1111_Gerder, "START"); zamiast tego Npc_ExchangeRoutine (VLK_1111_Gerder, "START");

To wszystko co udało mi się znaleźć, popraw je, jeżeli zależy ci na rozwinięciu Programu :D

Pozdro i powodzenia

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
OK poprawiłem to co powiedziałeś, link zaktualizowany. Coś jeszcze ?
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zainstalowałem tego NET.Frameworka 3.0.4506.30, ale dalej nie działa(tak samo inny program(do robienia ekwipunku), gothicCW). Zła wersja programu czy jakiś mój błąd?(jestem w tym zielony, dopiero się uczę ;)).

Pozdrawiam

EDIT: Po kłopocie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zainstalowałem tego NET.Frameworka 3.0.4506.30
:facepalm:  zainstalowałeś 3.0 a przeczytaj sobie ze EDM potrzebuje 3.5 a gothicCW potrzebuje 4.0

http://www.microsoft.com/downloads/pl-pl/details.aspx?FamilyID=5765d7a8-7722-4888-a970-ac39b33fd8ab

łap jak to zainstalujesz wszystko styknie

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
 

KAW

KAW

Użytkownicy
posty14
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

KAW

Easy Dialog Maker 3.3v [NEW]
#93 2011-09-13, 18:52(Ostatnia zmiana: 2011-09-13, 20:13)
Jest drobny błąd napisałeś ,,Agrobatyka" a powinno być Akrobatyka.

I dobrze by był żeby ten napis "Postać do bohatera"  " Bohater do Postaci " było innym kolorem.

 

marwik1417

marwik1417

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
jestem początkującym modderem ale mam pytanie dlaczego po zrobieniu dialogu nie wyświetla się w grze?
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@up
A parsowałeś skrypty? Jest to chyba najczęstszy błąd u nowych. :-)
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Cytuj
jestem początkującym modderem ale mam pytanie dlaczego po zrobieniu dialogu nie wyświetla się w grze?

Włącz w Opcjach :P
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Nie Tajek, trzeba zreparsować jak mówił Pan Klej.
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
Mi avira wywala Virusa
 

gothic1210
  • Gość
mam kilka pomysłów do najnowszej wersji. Jeżeli będziesz miał chęci to możesz dopisać  :D  
-ustawienia programu w pliku tekstowym (żeby można było szybko zmienić ścieżki katalogów itd.)
-dodanie nowych sytuacji podczas dialogów: picie piwa, wywołanie npc, wyświetlenie printscreena
-zapamiętywanie instancji misji (żeby można sobie było wybrać do której chcemy wygenerować wpis, do warunku if)
-w G1 to:
   B_StartOtherRoutine (self,"START");wywala jako błąd :D
Na razie tyle. Jak coś mi wpadnie do głowy to ci napiszę.  :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry