// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Tardos_EXIT(C_INFO)
{
npc = EBR_111111_Tardos;
nr = 999;
condition = DIA_Tardos_EXIT_Condition;
information = DIA_Tardos_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Tardos_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Tardos_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Tardos_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = EBR_111111_Tardos;
nr = 1;
condition = DIA_Tardos_HELLO1_Condition;
information = DIA_Tardos_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Tardos_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Tardos_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_05"); //Witaj.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_06"); //Cześć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_07"); //Miło mi cię poznać ale lepiej by było gdybyś ubrał się przed rozmową ze mną.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_08"); //Jesteś tu nowy i dostajesz zadanie jakiego jeszcze nikt tu nie dostał.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_09"); //Co z Diegiem. Odrzuciłeś jago propozycję?? Jak nie to idź z nim porozmawiać. Oczywiście odmów. To jedyny człowiek za wyjątkiem 10 członków tego obozu wiedzący o jego istnieniu.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_10"); //Rozumiem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_11"); //Tak jak mówiłem. Jesteś tu od tygodnia a ja za bardzo ci wierzę.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_12"); //Co mam zrobić??
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_13"); //Zabijesz kolejno wymienione osoby.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_14"); //Jest ich trzydzieści.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_15"); //Ze starego obozu są to Gomez, Krók, Blizna, Arto, Bartholo, Thorus, Stone, Corristo i Drago. Za każdego z nich dostaniesz 500 bryłek rudy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_16"); //Z nowego obozu. Lee, Orik, Lares, Wilk, Saturas, Riordian i Gorn.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_17"); //Z obozu na bagnie są to Cor Angar, Cor Calom, Y'Berion, Darrion, Baal Cadar, Baal Namib, Baal Tondral, Baal Orun i Baal Tyon.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_18"); //I tu pojawia się problem.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_19"); //Jaki?
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_20"); //A czterech szamanów z obozu orków. Ich zostaw sobie na koniec. Na razie weź sobie obóz na bagnie. Większość z nowicjuszy to słabeusze.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_21"); //Tyljko niektórzy strażnicy będą stawiać opór.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_22"); //Rozumiem.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_23"); //A gdzie mogę się czegoś nauczyć??
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_24"); //Radanos może cię nauczyć posługwania się magią, Neron łukiem, Lewer kuszą, Torzeusz bronią jednoręczną, a Ader bronią dwuręczną.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_25"); //To dużo potraficie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_26"); //Bym zapomniał. Każdy z nich ma pierścień. Kiedy będzesz miał je wszystkie to idź do Radanosa i daj mu je.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO1_15_27"); //Dobrze.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO1_03_28"); //A tutaj zaliczka,
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 1000);
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 1000);
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Tardos_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = EBR_111111_Tardos;
nr = 1;
condition = DIA_Tardos_HELLO2_Condition;
information = DIA_Tardos_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Zgadzam się.";
};
FUNC INT DIA_Tardos_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_EBR_111111_Tardos_HALLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Tardos_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO2_15_01"); //Zgadzam się. Sprzątne ich. Ale jeśli mam to zrobić. Musze dostać więcej bryłek od jednej zabitej osoby.
AI_Output (self, other ,"DIA_Tardos_HELLO2_03_02"); //Zgadzam się na taki warunek. Za jedną osobę będziesz dostawał 750 bryłek rudy.
AI_Output (other, self ,"DIA_Tardos_HELLO2_15_03"); //A więc i ja się zgadzam.
MIS_Czarna_Lista = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Czarna_Lista, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Czarna_Lista, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Czarna_Lista,"Mam zabić 30 osób znajdujących się w tej notatce. Gomez, Krók, Blizna, Arto, Bartholo, Thorus, Stone, Corristo, Drago, Lee, Orik, Lares, Wilk, Saturas, Riordian, Gorn, Cor Angar, Cor Calom, Y'Berion, Darrion, Baal Cadar, Baal Namib, Baal Tondral, Baal Orun, Baal Tyon i czterech szamanów z obozu orków. Każda z tych osób ma pierścień. Wszystkie mam przyniść magowi Radanosowi z naszego obozu.");
};
Cały skrypt.