Mały problem 4833 14

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 4833

Odpowiedzi 14

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Mam taki kłopot.
Kiedy tworzę rutynę dla dwóch postaci nie wiem dlaczego, ale gdy wpisuję każdemu TA_Smalltalk to chyba powinni oboje gadać? Godziny się zgadzają... teraz takie pytanie, czy te postacie muszą być na jednym waypoincie czy zrobić 2 waypointy ;p  (oprocz tej rozmowy, wszystkie inne czynności wykonuja normalnie)

Dam też rutyny obu postaci.

Adin
FUNC VOID Rtn_Start_102()
{    
    TA_Sit_Bench        (07,05,20,35,"OW_OP_K_01");
    TA_Smalltalk        (20,35,00,25,"OW_OP_K_P_01");
    TA_Sit_Bench        (00,35,07,05,"OW_OP_K_01");
};

Dwa
FUNC VOID Rtn_Start_103()
{
TA_Smith_Sharp (07,05,20,35,"OW_OP_K_O_01");
TA_Smalltalk (20,35,00,25,"OW_OP_K_P_01");
    TA_Sleep (00,25,07,05,"OW_OP_K_S_01");
};

I need your help!  :|
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy

Beezimienny

Mały problem
#1 2010-09-19, 13:25(Ostatnia zmiana: 2010-09-19, 13:31)
Może spróbuj dać dwa inne Wayponty, ale blisko siebie.
 
Nie klikaj tu!





CLICK

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Freepointy muszą być.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
zrób dwa wayponty obok siebie a potem 2 freponty na tych samych miejscach co wayponty i powinno działać
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Właśnie robiłem 1 waypoint a do niego 2 freepointy :P Ale z 2 wp i 2 fp sproboje ;p
 

Lusia

Lusia

Użytkownicy
posty88
Propsy15
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
zamiast nazwy waypointa w skrypcie wpisz nazwę freepointa ;p
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Mały problem
#6 2010-09-19, 18:51(Ostatnia zmiana: 2010-09-19, 20:21)
Aaaaa :DD Ok ;d  Dzięki, spróbuje =]

EDIT:

Dalej niebardzo działa :/

FUNC VOID Rtn_Start_103()
{    
    TA_Smith_Sharp        (07,05,20,35,"OW_OP_K_O_01");
    TA_Smalltalk        (20,35,00,25,"FP_ROAM_OW_OP_K_P_01_01");
    TA_Sleep            (00,25,07,05,"OW_OP_K_S_01");
};

FUNC VOID Rtn_Start_102()
{    
    TA_Sit_Bench        (07,05,20,35,"OW_OP_K_01");
    TA_Smalltalk        (20,35,00,25,"FP_ROAM_OW_OP_K_P_02_01");
    TA_Sit_Bench        (00,35,07,05,"OW_OP_K_01");
};

I teraz przypomniała mi się jeszcze druga rzecz. Jak zrobić, żeby paziu (niewolnik załóżmy) walił młotkiem w dekse?
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy

Rubin

Mały problem
#7 2010-09-20, 18:35(Ostatnia zmiana: 2010-09-20, 18:37)
zrób tak:

na wayponty ustaw po jednym freponcie

wayponta zrób takiego:

SPAWN_ROAM_(nazwa wayponta)

a ferponta takiego:

FP_ROAM_(nazwa taka sama jak wayponta)

w pliku startup wpisz takie coś: :roll:  

Wld_InsertNpc        ((kod NPC),"waypont (SPWAN_ROAM_(nazwa wayponta))");

w skrypcie NPC wpisz ten sam waypont co w startupie  :naughty:  
powinno działać

a co do tego walenia młotkiem to znajdź skrypt tego kolesia co wali w chałpe młotkiem w porcie (tego co mamy uciszyć dla tego Anwila czy jak mu tam) :lol:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ale samą komendę do walenia młotkiem mam ino to samo na surowo nie działa. To jest jak z deską w g1 tylko tej deski w g2 nie ma ;p  Trzeba to inaczej zrobić.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
rozumiem że problem z nierozmownymi npc rozwiązany  ;p
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Tzn jakoś nie było czasu, żeby sprawdzić, ale dzis już to zrobię :)  Jednak cały czas zostaje problem z tymi deskami ;p
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tą deska, jak kiedyś grałem to tam obok Fellana (gościu co wali młotkiem i trzeba go pobieć) w miejscu gdzie przybijał wziąłem se młotek i hero zaczął normalnie stukać, w innych miejscach się nie dało. Może są jakies niewidzialne meshe do których przyporządkowana jest animacja walenia młotem?? Ale co ja tam wiem :D
 

Pajki
  • Gość
Cytat: Buras link=topic=11450.msg112635#msg112635#msg112635#msg112635 date=1285242135
Z tą deska, jak kiedyś grałem to tam obok Fellana (gościu co wali młotkiem i trzeba go pobieć) w miejscu gdzie przybijał wziąłem se młotek i hero zaczął normalnie stukać, w innych miejscach się nie dało. Może są jakies niewidzialne meshe do których przyporządkowana jest animacja walenia młotem?? Ale co ja tam wiem :D
To nie niewidzialne meshe tylko deska z funkcjom jak sie dobrze przyjrzec zawsze deska jest  :ok:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ok, problem z tymi dialogami sobie sam rozwiązałem. Żadne z waszych podpowiedzi mi nie pomogły, ale podpowiedź Rubina nasunęła pewną myśl ;) Przed nazwą Freepointa trzeba było wpisać FP_SmallTalk - jakoś tak :D  Ale ciągle zostaje problem tego młotkowania... Ale to chyba działa na tej samej zasadzie, więc zaraz sprawdzę ;DDD A Pajki deske to sobie można w D wsadzić ;p  Mówiłem, że w GII takiego czegoś niema  :facepalm:
 

Pajki
  • Gość
Cytat: kaczka link=topic=11450.msg112682#msg112682#msg112682#msg112682 date=1285258791
Ok, problem z tymi dialogami sobie sam rozwiązałem. Żadne z waszych podpowiedzi mi nie pomogły, ale podpowiedź Rubina nasunęła pewną myśl ;) Przed nazwą Freepointa trzeba było wpisać FP_SmallTalk - jakoś tak :D  Ale ciągle zostaje problem tego młotkowania... Ale to chyba działa na tej samej zasadzie, więc zaraz sprawdzę ;DDD A Pajki deske to sobie można w D wsadzić ;p  Mówiłem, że w GII takiego czegoś niema  :facepalm:
TAK   :D   to sobie ten skrypt wydrikuj i nim D  :D  podetrzyj  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry