Zaawansowany dialog pomocy xD 3150 7

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 11.09.2010 roku

Wyświetleń 3150

Odpowiedzi 7

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Trochę głupio się przyznać ze umi się robić tigery i monologi a ma się problem z dialogiem o to on chcem aby po wybieraniu jednej z możliwości kasowały się pozostałe i wyskakiwał inny zbiór możliwość może ktoś zrozumie przez ten kod co chciałem osiągnąć proszę o pomoc błędów wywala ze 100 więc jest tam pełno błędów pewnie :D

instance DIA_Gomez_nasz (C_INFO)
{
    npc            = Ebr_100_Gomez;
    nr            = 1;
    condition    = DIA_Gomez_nasz_Condition;
    information    = DIA_Gomez_nasz_Info;
    permanent    = 1;
    description    = "Przychodzę w sprawie obozu na bagnie.";
};                      

FUNC int DIA_Gomez_nasz_Condition()
{
    //if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Raven_There) && (gomez_kontakte<4) )
    //{
        return 1;
    //};
};

FUNC VOID DIA_Gomez_nasz_Info()
{
    AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_nasz_15_00"); //Przychodzę w sprawie obozu na bagnie.
    AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_nasz_11_01"); //A tak Thorus coś wspominał.
    AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_nasz_11_02"); //Więc chcesz mieć ten obuz dla siebie
    AI_Output (other, self,"DIA_Gomez_nasz_15_03"); //Tak.
    AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_nasz_11_04"); //abym mógł odróżniać twoich ludzi potrzebne będą ci zbroje.A wienc dam ci plany naszych zbroji ale wybierz inne kolory. Wybierz raz bo nie lubie nie zdecydowanych



    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);                                                                            
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Kolor materiału."             ,DIA_Gomez_nasz_KopfAb);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"kolor skóry."                ,DIA_Gomez_nasz_Spinner);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"kolor klamry paska."            ,DIA_Gomez_nasz_Kontakte);

    var int ciuch1;
    var int mamobuz;
};

func void DIA_Gomez_nasz_KopfAb()
{
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Niebieski (mana + 5)"             ,DIA_Gomez_nasz_ThorusSays1);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Żółty (siła + 5)"                ,DIA_Gomez_nasz_ThorusSays2);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"zielony (zreczność + 5)"            ,DIA_Gomez_nasz_ThorusSays3);


};

func void DIA_Gomez_nasz_ThorusSays1()
{
ciuch1=1;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};
func void DIA_Gomez_nasz_ThorusSays2()
{
ciuch1=2;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};
func void DIA_Gomez_nasz_ThorusSays3()
{
ciuch1=3;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};

func void DIA_Gomez_nasz_Kontakte()
{
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Z Czarnego trolla (obrona wszystko + 5)"             ,DIA_Gomez_nasz_Kontakte1);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Z trolla"                ,DIA_Gomez_nasz_Kontakte2);



};

func void DIA_Gomez_nasz_Kontakte1()
{
ciuch2=1;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};
func void DIA_Gomez_nasz_Kontakte2()
{
ciuch2=2;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};



func void DIA_Gomez_nasz_Spinner()
{
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Ze złota (reputacja + 5)"             ,DIA_Gomez_nasz_Spinner1);
    Info_AddChoice        (DIA_Gomez_nasz,"Ze srebra"                ,DIA_Gomez_nasz_Spinner2);



};

func void DIA_Gomez_nasz_Spinner1()
{
ciuch3=1;
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};
func void DIA_Gomez_nasz_Spinner2()
{
ciuch3=2;


if (ciuch1==1)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==1){//niebieski,białe,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L1);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M1);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==2)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==1){//zolty,białe,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L2);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M2);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==3)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==1){//zielony,białe,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L3);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M3);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==1)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==1){//niebieski,czarne,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L4);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M4);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==2)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==1){//zolty,czarne,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L5);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M5);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==3)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==1){//zielony,czarne,złote
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L6);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M6);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==1)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==2){//niebieski,białe,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L7);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M7);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==2)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==2){//zolty,białe,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L8);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M8);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==3)&&(ciuch2==2)&&(ciuch3==2){//zielony,białe,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L9);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M9);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==1)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==2){//niebieski,czarne,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L10);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M10);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==2)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==2){//zolty,czarne,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L11);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M11);
mamobuz=1;
};

if (ciuch1==3)&&(ciuch2==1)&&(ciuch3==2){//zielony,czarne,srebne
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_L12);
    CreateInvItem   (hero,GRD_ARMOR_M12);
mamobuz=1;
};
    Info_ClearChoices    (DIA_Gomez_nasz);
};

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ale konkrety, konkrety...

Jakie błędy ci wywala?

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 438 )
U:PAR: Expected ';' ( line 438 )
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 438 )
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 444 )
U:PAR: Expected ';' ( line 444 )
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 444 )
....
U:PAR: File \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\ITEMS\PLANTS.D not found. ( line 18 )
U:PAR: File \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\AI\ZS_BABE\B_Babe_ObserveIntruder.d not found. ( line 20 )
U:PAR: File \_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\AI\ORC\ORCSLAVE_PERC.d not found. ( line 161 )
i takie 3 dziwne błędy nie wiem dlaczego ale wygląda na to ze te 3 pliki mi się usunęły mógł by ktoś przesłać ??

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Zaawansowany dialog pomocy xD
#3 2010-09-11, 17:26(Ostatnia zmiana: 2010-09-11, 17:26)
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 438 )Pewnie chodzi o to, że ta twoja zmienna jest zmienną lokalną, która "żyje" tylko w obrębie tej funkcji: DIA_Gomez_nasz_Info. Zadeklaruj ją przed całym dialogiem, a nie w środku dialogu.

Cytuj
i takie 3 dziwne błędy nie wiem dlaczego ale wygląda na to ze te 3 pliki mi się usunęły mógł by ktoś przesłać ??
Nie lepiej ściągnąć polskie skrypty? :P

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
\_WORK\DATA\SCRIPTS\CONTENT\ITEMS\PLANTS.D  powinno być w polskich skryprach ale 2 pozostałe w GMDK wiec tyle mega żeby mieć 3 pliki :D  no ale ok chyba nie mam wyboru xD dzięki ze zmienną nie ma już błędów


ha ha ha sciągłem te 50 mb i sie okazało ze to pliki zerowe które nie mają tekstu xD więc równie dobrze mogłem sam zrobić puste pliki :D


ok mam dalszy problem

AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_nasz_11_07"); // bedzie to kosztowało IntToString((100-reputso)*1000)
jak wyświetlić liczbę którą wyliczy

i czy dało by się zrobić coś takiego ze po 3 zerach dopisywało by jedną spacje ??

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytat: RafalBudzis link=topic=11403.msg111179#msg111179#msg111179#msg111179 date=1284208231
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 438 )
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
 

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy

JOHN

Zaawansowany dialog pomocy xD
#6 2010-09-22, 23:45(Ostatnia zmiana: 2010-09-22, 23:47)
Cytat: kaczka link=topic=11403.msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected #msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected ;#msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected  :P) ale wolę nic nie mówić bo jeszcze nameszam... Powiem tylko że ZDAJE MI SIĘ że:
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 438 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak MAMOBUZ
U:PAR: Expected #msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected ;#msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected  ( line 438 ) // Nie dałeś średnika
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 438 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak 1
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 444 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak MAMOBUZ
U:PAR: Expected #msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected ;#msg112611#msg112611#msg112611#msg112611 date=1285187395]
Ten błąd ci pewnie za ortografie boska wywala ^^
[/quote]
Po primo to sorki, że się czepiam ale on nie prosił o komentowanie ortografii tylko o pomoc w dialogu. Po drugo Rozumiem tylko kilka błędów (najbardziej Expected  ( line 444 ) // Nie dałeś średnika
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 444 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak 1

Chciałbym Ci się odwdzięczyć bo wiele dla mnie zrobiłeś ale jestem jeszcze bardziej zielony niż świeża trawaXD
Może obejżyj "Modowanie od A do Z" Czipa17 może pomoże...
PAMIĘTAJ ŻE JESTEM ZIELONY I NICZEGO NIE JESTEM PEWIEN!!!
P.S.
Tak z ciekawości to co to są te TRIGGER SKRYPTY? :P Sorki że zmieniam temat...
A po trzecie lubię Kiepskich XD

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 438 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak MAMOBUZ
U:PAR: Expected ';' ( line 438 ) // Nie dałeś średnika
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 438 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak 1
U:PAR: Unknown identifier : MAMOBUZ ( line 444 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak MAMOBUZ
U:PAR: Expected ';' ( line 444 ) // Nie dałeś średnika
U:PAR: Unknown identifier : 1 ( line 444 ) //Gra nie zna takiego identyfikatora jak 1
te błędy już zrobiłem :P teraz chcem zeby mi wyświetliło zmienną w dialogu


 AI_Output (self, other,"DIA_Gomez_nasz_11_07"); // bedzie to kosztowało IntToString((100-reputso)*1000)

nie wywala żadnych błędów ale zamiast pokazywać zmienną pokazuje wszystko w nawiasami itp

P.S.
JOHN nie przesadzaj bo narazie w niczym ci w całości nie pomogłem i od tego jest forum żeby pomagać jak inni mieli by więcej czasu pewnie tez by ci pomogli i nie oczekuje ze będziesz mi w zamian pomagał bo nie musisz


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry