Ikarus (Pakiet skryptów) 413169 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 413169

Odpowiedzi 1020

Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
I do not understand this
key press gives it the name disappears
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy

Lehona

Ikarus (Pakiet skryptów)
#101 2011-05-11, 16:59(Ostatnia zmiana: 2011-05-11, 16:59)
Did you change any string?
Or: Post your script, please.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
Nothing changed

All Func
Spoiler

    var oCMob Mob;
    var oCMobContainer Skrzynia;
   
var int returnState5;
returnState5 = MEM_KeyState (KEY_LSHIFT);


    MEM_AssignContentInst (Mob,her.focus_vob);
    MEM_AssignContentInst (Skrzynia,her.focus_vob);

   

if (returnState5 == KEY_PRESSED)
{




if (Skrzynia.containList_next == 0)
{
MEM_ReinitParser();
var string newName; newName = "Pusta Skrzynia";
var int NameSymbIndex; NameSymbIndex = MEM_FindParserSymbol("NEWNAME"); // NAME OF THE VARIABLE!
Mob.focusNameIndex = NameSymbIndex;
};



};

This is getting boring
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
That's why I now fixed and tested (or, more like orcwarrior tested it, I got no version of G1) the code for you:

func void ChestRename() {
        var oCMob Mob;
        var oCMobContainer Skrzynia;
        var oCNpc her; her = Hlp_GetNpc(pc_hero);
        if(her.focus_vob)
        {
                if(MEM_ReadInt(her.focus_vob)==oCMobContainer_vtbl)
                {
                        MEM_AssignContentInst (Mob,her.focus_vob);
                        MEM_AssignContentInst (Skrzynia,her.focus_vob);
                        if (MEM_ReadInt(MEM_InstToPtr(Skrzynia)+604) == 0) {
                                MEM_ReinitParser();      
                                var string newName; newName = "Pusta Skrzynia";
                                var int NameSymbIndex; NameSymbIndex = MEM_FindParserSymbol("CHESTRENAME.NEWNAME"); // NAME OF THE VARIABLE!
                                Mob.focusNameIndex = NameSymbIndex;
                        };
                };
        };
};

Just be careful with the function-name, if you change it, you have to adjust the string "CHESTRENAME.NEWNAME" since 'locals' in Gothic are named like this: <FUNC>.<VARNAME>
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Shothic

Shothic

Użytkownicy
posty38
Propsy17
  • Użytkownicy
Thanks Lehona now it works good
Dzięki orc
 

Look M.M

Look M.M

Użytkownicy
posty96
Propsy3
  • Użytkownicy
A po polsku nie można ;p ?
 
Przybyłem Zobaczyłem Rozpierdoliłem :)

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Ikarus (Pakiet skryptów)
#106 2011-05-17, 19:34(Ostatnia zmiana: 2011-05-17, 19:35)
:facepalm:  nawet jak by było po polsku i tak byś nie zrozumiał a po drugie gościu jest z Niemiec. A jak nie znasz dobrze angielskiego to polecam to: http://translate.google.pl/#en|pl|
 

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
As Edeksumo says, I'm actually from the German forum (www.worldofgothic.de). I just wanted to support Orcwarrior because I think he's kinda lonely here :p

The Google-Translator should do well enough to keep track of my posts. Otherwise someone's gotta translate it for me.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
The Google-Translator does not explain everything properly.

Edek, Google Translator to syf i tyle. Na zdanka dwuwyrazowe bo na takie troszeczkę większe to GT sobie po swojemu tłumaczy i to jest jego największa wada :ayfkm:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ikarus (Pakiet skryptów)
#109 2011-06-03, 20:36(Ostatnia zmiana: 2011-06-04, 00:21)
Thanks Lehona now it works good
Dzięki orc
gdzie dokładnie te skrypty powinny się znależć? dałem do startup#msg148874a: focuscolor (): i wkleiłem funkcję do ikarus.d  ale nie działa,

czy zdefinoiwana funkcja mabyc w konkretnym miejscu?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
As Edeksumo says, I#msg148892m actually from the German forum (www.worldofgothic.de). I just wanted to support Orcwarrior because I think he#msg148892s kinda lonely here :p

The Google-Translator should do well enough to keep track of my posts. Otherwise someone#msg148892s gotta translate it for me.
Lehona,where the function focuscolor () should be placed?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie wiem nie sprawdzałem ale chyba daj do startup global takie coś (musisz mieć engine hook)
if (!Hlp_StrCmp(Gothic_Restarted, "Yes"))
{
  HookEngine(oCGame__UpdateStatus_X,         8, "NAZWA_FUNKCJI");

Gothic_Restarted = "Yes";
// Hook
};
};
a jak tak nie będzie działać to do tick tocka
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ikarus (Pakiet skryptów)
#112 2011-06-05, 12:15(Ostatnia zmiana: 2011-06-05, 16:52)
Nie wiem nie sprawdzałem ale chyba daj do startup global takie coś (musisz mieć engine hook)
if (!Hlp_StrCmp(Gothic_Restarted, "Yes"))
{
  HookEngine(oCGame__UpdateStatus_X,         8, "NAZWA_FUNKCJI");

Gothic_Restarted = "Yes";
// Hook
};
};
a jak tak nie będzie działać to do tick tocka

wyskakuje mi taki błąd : " found no matching file _intern/engineclasses/*d (line 295)
ten błąd poprawiłem, ale wyskakuje błąd w ikarus.d unknown identifier exit session (line 2157)

dałem do tick tocku i wywala undefined fucntion RGBA. czemu?

fragment gothic.src

_INTERN\INTERN.SRC
_INTERN\MAGIC_INTERN.D

_INTERN\IKARUS_CONST_G1.D
_INTERN\ENGINECLASSES\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\HOOKENGINE.D


swoja drogą możesz podrzucic link do najaktualniejszej wersji ikariusa do g1?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Musisz z wog wziąć skrypt tam jest funkcja RGBA (poszukaj w temacie Engine hook)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz z wog wziąć skrypt tam jest funkcja RGBA (poszukaj w temacie Engine hook)
mój niemiecki kaleczy....nie wiem, czy móże ktos dac upload aktulanej wersji z propozycją jak to się reparsuje.
enginehook mam ten od orcwarriora.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
U mnie też niemiecki kuleje //========================================
// Farbhandling
//========================================
/* r      : Roter Farbanteil (0..255)
 * g      : Grüner Farbanteil (0..255)
 * b      : Blauer Farbanteil (0..255)
 * a      : Alpha (0 = unsichtbar, 0..255)
 * return : Fertiger zColor */
func int RGBA(var int r, var int g, var int b, var int a) {
    return ((r&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_RED)
          |((g&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_GREEN)
          |((b&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_BLUE)
          |((a&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_ALPHA);
};
tu masz ten skrypt a tu link na do tego tematu na wog (tu w temacie też jest ten link :D )
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=986670
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ikarus (Pakiet skryptów)
#116 2011-06-05, 21:31(Ostatnia zmiana: 2011-06-05, 21:47)
U mnie też niemiecki kuleje //========================================
// Farbhandling
//========================================
/* r      : Roter Farbanteil (0..255)
 * g      : Grüner Farbanteil (0..255)
 * b      : Blauer Farbanteil (0..255)
 * a      : Alpha (0 = unsichtbar, 0..255)
 * return : Fertiger zColor */
func int RGBA(var int r, var int g, var int b, var int a) {
    return ((r&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_RED)
          |((g&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_GREEN)
          |((b&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_BLUE)
          |((a&zCOLOR_CHANNEL)<<zCOLOR_SHIFT_ALPHA);
};
tu masz ten skrypt a tu link na do tego tematu na wog (tu w temacie też jest ten link :D )
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=986670
wywala up ar dostack jak wezme nowa grę parę sekund po rozpoczęciu gry. funkcję dodałem do ikarus.d
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Ikarus (Pakiet skryptów)
#117 2011-06-05, 21:37(Ostatnia zmiana: 2011-06-05, 21:38)
a do czego dodajesz ten skrypt tick czy to co ja dałem?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

Ikarus (Pakiet skryptów)
#118 2011-06-05, 22:49(Ostatnia zmiana: 2011-06-05, 22:58)
a do czego dodajesz ten skrypt tick czy to co ja dałem?
focuscolor nie powinien być w tick tocku,wywala przez do stack. spróbuję w startupie wg twojej formuły, choć nie jestem pewny tego rozwiazania.

choć nie wywala błędu to nadal zamnkiete skrzynie z białym napisem

Shothic mozesz napisać gdzie powinny znależć się te funkcje ( to że nie w tick tocku to już wiem :) )
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Ikarus (Pakiet skryptów)
#119 2011-06-06, 07:21(Ostatnia zmiana: 2011-06-06, 07:22)
o to mój wyciąg z gothic.scr

_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\hook_engine.D
_INTERN\update_focusname.D               //tu mam to ze zmienianiem kolorów nazw

Ja jeszcze sam dziś sprawdzę ten skrypt gdzie go wkleić i Ci powiem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry