Ikarus (Pakiet skryptów) 283745 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 283745

Odpowiedzi 1020

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
nie przerzucić przeżuci na plecy ale podczas chowania miecz pojawia się także z boku i ma 3 miecze  oO
 

TheWitcher

TheWitcher

Użytkownicy
posty49
Propsy24
  • Użytkownicy
Mi na nic się to nie przydało.
 
Warny co chwile...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Bo jestes ograniczona i nie umiesz z tego korzystać
 

TheWitcher

TheWitcher

Użytkownicy
posty49
Propsy24
  • Użytkownicy
Bo jestes ograniczona i nie umiesz z tego korzystać

Ja nie będę korzystał z tego czegoś
 
Warny co chwile...

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=879891&page=18
WOW, dla mnie genialne, zawsze można zmienić wartosc zmiennej do tego wywołać funkcje, wygląda na to że gracze którym gothic głupieje/dziwnie się zachowuje są uratowani :D  tzn. zamiast zaczynać grę odpoczatku, skrypter który jest w miare rozeznany na wlasnych skryptach może podać odpowiednia komendę i gra powinna dalej działać prawidłowo.
 



pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
orc, jak za pomoca ikariusa spowodować , aby pusta skrzynia miała zawsze nazwę np. pusta skrzynia. moznja to by zrobic tick tockiem, który sprawdza czy dana skrzynia ma zawartość i czego jednak jest to naciagnae rozwiązanie.

druga sprawa to gdy skrzynia była otwierana to zmienia się kolor czcionki w nazwie
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Ikarus (Pakiet skryptów)
#66 2011-04-14, 20:17(Ostatnia zmiana: 2011-04-14, 20:27)
Jeżeli ktoś jest zainteresowany to przerobiłem skrypt lexera tak aby działał pod G1:

http://forum.worldof...8



edit:

@pawbuj jezeli nadal cie to interesuje. To pierwsza rzecz mozna łatwo zrobic w ten sposob:

W triggerze co jakis w miare krótki okres czasu sprawdzasz czy hero(oCNPC) ma otwarty ekwipunek steal (handel/ograbianie npc(skrzyn)/kradzież G1).
-Jeżeli oCNpc.focus_vob.vtbl = oCMobContainer.vtbl => Oznacza to ze "nacelowany" jest jakis MOB który zawiera przedmioty (Skrzynia/Mumia).
-Wracamy do listy przedmiotow w steal containerze, jeżeli jest ona pusta, oznacza to ze ów Mebel nie ma juz w sobie przedmiotów.
-Edytujemy nazwe moba (nie pamietam ktory to atrybut) robiac mniejwiecej cos takiego:


MOB.nazwa = ConcatStrings("Pusta ",MOB.nazwa); Co da nam w efekcie Pusta Skrzynia/Pusta Mumia/Pusta XXX;

Warto tez zabezpieczyc sie przed pojawieniem sie czegos w stylu "Pusta Pusta Pusta (...) Skrzynia" dlatego przed zmiana nazwy ucinajac MOB.name do pierwszych 5-ciu liter sprawdzamy czy przypadkiem nie jest rowny "Pusta" tak aby sie tego nie dopuscic.

Serwuje wiec gotowe rozwiazanie, jezeli chodzi o skrypt to ja go za ciebie nie napisze.

 



EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Orc a gdzie jest wersja tego na g2?
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Orc a gdzie jest wersja tego na g2?

Druga czesc tematu, strona ok. 19 nie pamietam dokładnie, znajdziesz napewno postowane przez SektenSpinnera.
 



EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Dzięks było na 18 stronie
 

gothic1210
  • Gość
jest gdzieś kurs obsługi ikarusa??? bo widzę że można nim ciekawe eventy dodawać  :wink:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie ma do tego tutków trza dobrze umieć normalne skrypty aby się choć trochę w tym połapać
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
jest gdzieś kurs obsługi ikarusa??? bo widzę że można nim ciekawe eventy dodawać  :wink:
Nie ma, i mam nadzieje ze jak narazie nie bedzie, ikarus jest dla ludzi myslących, błędy czesto ujawniaja sie po długim czasie gdzie po dodaniu kilku skryptów opartych na ikarusie. Wiekszosc osób które korzystały by jedynie z tutoriali, tak naprawde nie rozumiejąc do konca "co sie dzieje" przy wystąpieniu jakiegokolwiek błędu który nie ujawnia sie przy kompilacji pewnie nie było by w stanie nic z tym zrobić, ale mi też nie marzy się za bardzo rozwiazywanie problemów z ikarusem innych modderów, wystarczająco miałem swoich   :D .


 



Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ma, i mam nadzieje ze jak narazie nie bedzie, ikarus jest dla ludzi myslących, błędy czesto ujawniaja sie po długim czasie gdzie po dodaniu kilku skryptów opartych na ikarusie. Wiekszosc osób które korzystały by jedynie z tutoriali, tak naprawde nie rozumiejąc do konca "co sie dzieje" przy wystąpieniu jakiegokolwiek błędu który nie ujawnia sie przy kompilacji pewnie nie było by w stanie nic z tym zrobić, ale mi też nie marzy się za bardzo rozwiazywanie problemów z ikarusem innych modderów, wystarczająco miałem swoich   :D .
Orc ,leci propsik  :ok:  
Po co poradniki do Ikarusa ,skoro większość userów forum nie potrafi ogarnąć zwykłych skryptów?
To tak jakbyście chcieli w podstawówce zdawać mature  ;p
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders

orcwarrior
The Modders

Ikarus (Pakiet skryptów)
#74 2011-04-28, 17:06(Ostatnia zmiana: 2011-05-05, 21:10)
 http://forum.worldof...ad.php?t=986670
Panie i panowie z WoG.de znowu nakurwiają  :D  

Tym razem skrypt o nazwie Engine-Hooks rozszerza funkcjonalność Ikarusa. Z jego pomocą można rozszerzać funkcjeprocedury zawarte w silniku. Na WoGu zamieszczony jako przykład skrypt który koloruje nazwe podświetlonego NPCta zależnie od jego nastawienia (FriendlyNeutraletc.)
Sam próboje obecnie sprawić by ta funkcjonalność zadziałała w G1, no w sumie to działa, ale teoretycznie to nie powinna i zanim wypuszcze kod wstrzymam sie i poczekam na jakąś diagnoze z WoGa czy nie może to powodować jakis krytycznych błędów.

Aby zrozumiec całego skryptu i poćwiczyć na szybko przerobiłem funkcje otryzmywania obrażeń, tak aby nie mozna było doprawodzić wogóle do nieprzytomnosci NPC, ale żeby zawsze ginał.

edit: chociaz tak wlasciwie to opublikowalem skrypt na WoGu 
 



inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator

inż. Avallach
Administrator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#75 2011-04-28, 17:55(Ostatnia zmiana: 2011-04-28, 17:57)
Cóż, możliwości są coraz większe, i jak to bywa z postępem w tej dziedzinie wymagają coraz to większych umiejętności. Sposób w jaki doprowadziłeś skrypt do pracy na g1 jest niemal tak zadziwiający jak ten w jaki Sektenspinner otrzymywał budowę klas :lol2:  Jedyne co mnie jeszcze dziwi to że wam się nadal chce aktywnie angażować w modding tej gry zamiast to rzucić/jak najszybciej skończyć co się zaczęło i zabrać się za samodzielne projekciki czy pracę komercyjną, nawet gdyby miały mieć mniejsze szanse czy mniej błyskawiczne/spektakularne efekty ;)

Obawiam się że niestety z wymienionego na początku posta powodu i tak będziesz jedyną osobą w kraju która zrobi z tego użytek :<

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Obawiam się że niestety z wymienionego na początku posta powodu i tak będziesz jedyną osobą w kraju która zrobi z tego użytek :<
Możliwosci są faktycznie ogromne, ale nie ma sensu chyba sie w tym do przesady babrać, jednak drobne "tricki" które ulepsza troche gothica są jaknajbardziej pożyteczne bo nakład pracy jest minimalny, tutaj liczy sie juz raczej tylko pomysł. Postaram się dzielic w razie zapotrzebowania takimi skryptami, chociaż i tak po premierze CZ planuje lekki ogar kodu i wydanie tego do użytku każdego.
Jutro/Pojutrze opublikuje skrypt do G1 który bedzie sprawiał że NPC przy odpowiednim aiviarze/innym warunku, pada odrazu na ziemie bez nieprzyomnosci tak jak to było w G2 z Bandytami.


Cytuj
zabrać się za samodzielne projekciki czy pracę komercyjną

Jak narazie z drobnych projekcików to udalo mi sie tylko napisać snake w CMD. CMD bo jak widać chyba poprostu lubie jak coś mnie ogranicza.  :lol:
 



EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Sprawdzałem ten skrypt ale chyba moja głupota (lub nienawiść gothica do mnie) wzięła górę i jak podchodziłem do npc to do pulpitu mnie wywalało (próbowałem uruchamiać i tick tockiem i w startup ale to samo[w startup wo gule  nie działało])
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Sprawdzałem ten skrypt ale chyba moja głupota (lub nienawiść gothica do mnie) wzięła górę i jak podchodziłem do npc to do pulpitu mnie wywalało (próbowałem uruchamiać i tick tockiem i w startup ale to samo[w startup wo gule  nie działało])
Skrypt powinień być inicjowany tylko raz na start gry!


Ogólem jezeli wrzucałeś ten skrypt wczesniej niz chyba wczoraj/przedwczoraj to była skopana wersja, o czym zrezszta dopiero ja ich poinformowałem, ale na poprawionej juz powinno byc ok, mozesz ewentualnie powrzucac te skrypty tutaj to sprawdze.

 



EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Ikarus (Pakiet skryptów)
#79 2011-05-01, 01:42(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 01:53)
no właśnie te zobaczyłem ten twój post na wog i też zrobiłem upload w moich plikach i dalej było to samo ; /.
EDIT dodałem do start up i dalej jak podchodzę do npc to wywala a skrypt to ten woga na zmianę koloru
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry