Idzie sobie npc ^^ 2514 2

O temacie

Autor Skrzat

Zaczęty 8.01.2010 roku

Wyświetleń 2514

Odpowiedzi 2

Skrzat

Skrzat

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Kiedy NPC idzie z Waypointu A do waypointu B a na drodze stoją mu drzwi (bez klucza) to je otworzy. Pytanie jest proste: Czy da się zrobić tak by je zamknął kiedy przez nie przejdzie?
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ciekawe pytanie i bardzo chętnie też bym poznał na nie odpowiedź.

maciejG

maciejG

Użytkownicy
posty450
Propsy1
  • Użytkownicy

maciejG

Idzie sobie npc ^^
#2 2010-01-12, 16:36(Ostatnia zmiana: 2010-01-12, 16:37)
Za otwieranie drzwi (chyba) odpowiada B_Human/B_MoveMob.d.
// *********
// B_MoveMob
// *********

func void B_MoveMob ()
{
var string door; door = Npc_GetDetectedMob(self);

if (Hlp_StrCmp (door, "DOOR"))
{
if (Wld_GetMobState (self,door) == 0)
{
Npc_ClearAIQueue (self);

AI_UseMob (self, door, 1);
AI_UseMob (self, door, -1); //NSC muss sich am Mobsi abmelden, da sonst die Tür wieder zu geht!
};
}
else
{
return;
};
AI_ContinueRoutine (self);
};
Trzeba by było, żeby po jakimś czasie od użycia drzwi, znów ich użył. Wtedy je zamknie.
Nie sprawdzałem.
 
Spoiler


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry