witam,
chcę stworzyć ogniste strzały w g1.
1. jak przenieść ogniste strzały z g2nk do g1?
2.na podst. tutka Kazzmira udało mi się stworzyć strzałę, z efektem burzy ognia. Problem w tym że ten efekt pojawia sie tylko raz. co zrobić aby efekt był przy każdym trafieniu?
ten skrypt zamieściłem w katalogu Events.d a oto jego zawartość:
func void CheckFireArrowDamage()
{
fire = TRUE;
var C_ITEM equippedbow;
equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(self);
equippedbow.munition = ItAmArrow;
if ( fire == TRUE ) {
if (Npc_HasReadiedRangedWeapon(hero)) {
// npc otrzymuje dodatkowe obrazenia spowodowane są atakiem ognistej strzały
self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50; // damit er auch selbst was abkriegt [die PERC wirkt nicht auf ihn selbst]
PrintScreen("Npc zostaje trafiony ognistą strzałą", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
// Etekt ognia ( burza ognia )
Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm",Hero,self,0,0,0,TRUE);
};
};
};