Ogniste strzały 4214 5

O temacie

Autor

Zaczęty 9.09.2008 roku

Wyświetleń 4214

Odpowiedzi 5

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Ogniste strzały
2008-09-09, 17:59(Ostatnia zmiana: 2008-09-09, 18:22)
witam,

chcę stworzyć ogniste strzały w g1.
1. jak przenieść ogniste strzały z g2nk do g1?
2.na podst. tutka Kazzmira udało mi się stworzyć strzałę, z efektem burzy ognia. Problem w tym że ten efekt pojawia sie tylko raz. co zrobić aby efekt był przy każdym trafieniu?
ten skrypt zamieściłem w katalogu Events.d a oto jego zawartość:
Cytuj
func void CheckFireArrowDamage()
{
    fire = TRUE;

   var C_ITEM equippedbow;
            equippedbow = Npc_GetEquippedRangedWeapon(self);

            equippedbow.munition = ItAmArrow;

   

        if ( fire == TRUE ) {

            if (Npc_HasReadiedRangedWeapon(hero)) {
                // npc otrzymuje dodatkowe obrazenia spowodowane są atakiem ognistej strzały

                self.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50; // damit er auch selbst was abkriegt [die PERC wirkt nicht auf ihn selbst]
                PrintScreen("Npc zostaje trafiony ognistą strzałą", -1,30,"font_old_20_white.tga",3);
                // Etekt ognia ( burza ognia )

                Wld_PlayEffect("spellFX_Firestorm",Hero,self,0,0,0,TRUE);
            };
        };
};
 


pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Ogniste strzały
#2 2008-09-10, 14:00(Ostatnia zmiana: 2008-09-10, 14:36)
ok, ale jak przenieść og. strzałę z g2 do g1?
chodzi mi o jej wygląd.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Przenieś model 3ds i teksturę.
 

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Ogniste strzały
#4 2008-09-12, 18:34(Ostatnia zmiana: 2008-09-13, 14:01)
znalazłem instance ognistej strzały w g2nk, teraz pytanie jak przeieść fx a mianowicie tam gdzie w skrypcie jest wear i effect wyrzuca błąd jak reparsuje skrypty w g1
Cytuj
instance FireArrow (C_Item)
{
   name             =   "FireArrow";

   mainflag          =   ITEM_KAT_MUN;
   flags             =   ITEM_BOW | ITEM_MULTI;

   wear            =   WEAR_EFFECT;//błąd
   effect            =   "SPELLFX_FIREARROW";//błąd

   // FIXME_Noki: Werte
   value             =   Value_Pfeil;

   visual             =   "ItRw_Arrow.3ds";
   material          =   MAT_WOOD;

   description         = name;
//   TEXT[0]            = "";               COUNT[0]   = ;
//   TEXT[1]            = "";               COUNT[1]   = ;
//   TEXT[2]            = NAME_Damage;         COUNT[2]   = damageTotal;
//   TEXT[3]          = NAME_Dex_needed;      COUNT[3]   = cond_value[2];
//   TEXT[4]            = "";                COUNT[4]   = ;
   TEXT[5]            = NAME_Value;         COUNT[5]   = value;
};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jak wynika z tego tematu http://themodders.org/index.php?showtopic=315 , to w ten sposób nie można zrobić magicznej broni. Jedynie trzeba pokombinować w taki sposób jak tu: http://themodders.org/index.php?showtopic=3495&st=20


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry