brak tekstur z Gothica przy imporcie do 3ds maxa 2651 4

O temacie

Autor Revolution

Zaczęty 5.07.2012 roku

Wyświetleń 2651

Odpowiedzi 4

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam problem. mianowicie chodzi oto że gdy importuję modele z gothica(kerraxem)tekstury się na nich nie wyświetlają. wiem że trzeba pokazać maksowi gdzie one są, kiedyś to robiłem ale już nie pamiętam jak. czy mógłby mi ktoś to dokładnie opisać? chcę zaimportować typowe przedmioty (broń, jedzenie itp.)
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Najlepiej wrzuć po prostu plik maxa do _Work\data\Textures to ci sam wszystko poznajduje

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no ale ja nie chce wrzucać pliku maxowego tylko zrobić bezpośredni import z gry czyli po prostu plik z folderu meshes
 

Gumen

Gumen

Użytkownicy
Niegdyś grafik 3D
posty113
Propsy355
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Niegdyś grafik 3D
Z tego co pamiętam (zamierzchłe czasy korzystania z 3ds maxa) jak zaimportujesz model i włączysz renderowanie to pokaże ci się okno. W tym oknie można dodawać ścieżki wyszukiwania tekstur. Jak dodasz ścieżki do tekstur z gothica to powinno smigać. Nie pamiętam jak inaczej włączało się to okno.
 
Na emeryturze modderskiej od 2013 r.

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki wszystko już działa temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry