długa kompilacja 2885 7

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 10.01.2011 roku

Wyświetleń 2885

Odpowiedzi 7

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

długa kompilacja
2011-01-10, 18:34(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 20:23)
gdy kompiluje świat z zaznaczonym editor mode nic się niedzieje. lecz gdy kompiluje bez editor by zamienić na Zen kompilacja trwa b.długo - około 5minut. a po kompilacji widze samo niebo zjeżdżam niżej widze świat a poniżej niego dodane przezemnie budynki ! to chyba przez brak spojenia budynków ze światem.. tylko że ja niewiem jak to robić. a może jest inna przyczyna? pracuje w wingsie.  :unsure:

# edit. doszukałem się opcji "Weld" czyli po pl. - Spawaj. zaznaczam krawędzie , chce zespawać a tam pisze - możesz spawać tylko w jednym obiekcie. to jak mam zespawać 2 obiekty !?
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

długa kompilacja
#1 2011-01-10, 20:46(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 20:49)
Cytat: Warka link=topic=12873.msg129693#msg129693#msg129693#msg129693 date=1294680883
doszukałem się opcji "Weld"
po pierwsze w ustawiniech wingsa ustaw sobie język polski.Wtedy wszystko się wyjaśni....Wejdz w ustawienia zakładkę unser interface i zmień na polski sobie....
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Cytat: kubaziom link=topic=12873.msg129766#msg129766#msg129766#msg129766 date=1294688810
po pierwsze w ustawiniech wingsa ustaw sobie język polski.Wtedy wszystko się wyjaśni....Wejdz w ustawienia zakładkę unser interface i zmień na polski sobie....

mam polski! przecierz mówie co pisze. zaznaczam krawędź z modelu świata i budynku które sa prawie w takiej samej posycji biorę Spawaj i pisze " można spawać tylko w 1 obiekcie."
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
u mnie tak sama ,ale to i tak nic nie robi.. Ale możesz zrobic tak jeżeli każdy dom i teren to osobny objekt to zrób wybierz u góry zaznaczanie całych obiektów i po koleji kliknij w dom potem w teren i połącz...Ja nie mam żadnych problemów z wingsem więc nie wiem czy to ci pomoże :P
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!

Warka

długa kompilacja
#4 2011-01-10, 21:53(Ostatnia zmiana: 2011-01-10, 21:58)
:lol:  :lol:   DZIĘKI  :lol:  :lol:  

oto chodziło ! bardzo pomogłeś. a inni wdg. mnie bardziej zaawansowanie od ciebie modderzy pierdoli** mi coś z opcją weld (spawaj). lecą 2 propsy !!
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Połączyłeś, ale przypuszczam, że nie rozwiąże to twojego problemu z cludderami.

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
Cytat: KolegaZWojska link=topic=12873.msg129799#msg129799#msg129799#msg129799 date=1294693252
Połączyłeś, ale przypuszczam, że nie rozwiąże to twojego problemu z cludderami.

 chyba się mylisz. gdy łącze sposobem kubazioma jest wporządku przy kompilacji bez editormode
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Aha, to spoko. Myślałem o odwrotnej sytuacji kiedy edit mode nie działa a bez tak, wtedy jak pamiętam problemem były portale w przejściach. U ciebie była sytuacja odwrotna, przypuszczam więc że chodziło o to że pivot chatek miałeś przesunięty w dół względem mapy, a po zattachowaniu wszystkiego do jednego obiektu to się unormowało. Niemniej weź przyspawaj te domki do podłoża, po co robić mod na gorszym poziomie niż podstawka gry sprzed 10 lat.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry