AddChoices 2633 2

O temacie

Autor

Zaczęty 10.11.2008 roku

Wyświetleń 2633

Odpowiedzi 2

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

AddChoices
2008-11-10, 16:33(Ostatnia zmiana: 2008-11-10, 20:15)
Witam wszystkich mam jedno pytanie w sprawie tworzenia dialogów o kilku odp :D  tutków o tym nei ma wiec zobaczyłem do innego NPC jak to sie robi i mam :D  Ale pytanie jak chce kontynuować zadanie w sensie że mam przedmiot i chce powiedzieć o tym danemu NPC to w przypadku mojego dialogu musze kontynuować nazwe poddialogu np :
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Keene_ITEM_IRONY) Macie tu cały skrypty dla przykładu zeby spr. o co mi chodzi :D  


Cytuj
// ************************************************************
//               EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Keene_EXIT (C_INFO)
{
   npc         = Keene;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Keene_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Keene_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = DIALOG_ENDE;
};        
         
FUNC INT DIA_Keene_EXIT_Condition()
{   
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Keene_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};
// *********************************************************
//                            Rzeczy Keene
// *********************************************************
instance DIA_Keene_ITEM        (C_INFO)
{
    npc             =     Keene;
    nr              =  1;
    condition     =     DIA_Keene_ITEM_Condition;
    information     =     DIA_Keene_ITEM_Info;
    permanent    =  FALSE;
};

func int DIA_Keene_ITEM_Condition ()
{
    if (Npc_GetDistToWP(other, XXX) < 650)
    {
        return TRUE;
    };
};

func void DIA_Keene_ITEM_Info ()
{
    AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_00"); // Hej, ty! Tak, do ciebie mówię. Podejdź tu.
    AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_15_01"); //Czego?  
    AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_02"); // Czemu tak wojowniczo? Ja tylko miałbym pewną ofertę dla ciebie, bo wyglądasz na inteligentnego.
    AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_15_03"); //Jaką ofertę?
    AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_04"); // Czy mógłbyś przynieść dla mnie pewną srebrną szkatułkę?  
   

    Info_ClearChoices (DIA_Keene_ITEM);
   
    Info_AddChoice  (DIA_Keene_ITEM," Nieee, raczej nie, znajdź sobie innego sługusa, leniu. ",DIA_Keene_ITEM_NOTHING);
    Info_AddChoice  (DIA_Keene_ITEM,"Jasne.",DIA_Keene_ITEM_IRONY);
};
FUNC VOID DIA_Keene_ITEM_NOTHING()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Keene_WANTED_ITEM_15_00"); //Nieee, raczej nie, znajdź sobie innego sługusa, leniu.
   AI_Output (self, other, "DIA_Keene_WANTED_ITEM_12_01"); //Szkoda… No, twoja strata!   
   
   AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Keene_ITEM_IRONY()
{
   AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_00"); // Jasne.
   AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_01"); //Świetnie. Jest w bibliotece klasztornej. Jeżeli będziesz chciał coś ukryć to tylko tam- ci wielcy wojownicy orków się nie boją, ale przed książkami trzęsą się jak jakieś ścierwojady.?
   AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_02"); //Skoro tak twierdzisz…
   AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_03"); //Coś ty taki małomówny?
   AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_04"); //Chcesz pogadać?
   AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_05"); //No…
        AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_05"); // To idź, znajdź jakiegoś wdzięcznego słuchacza. Ja nie jestem masochistą.
        AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_06"); //Ale gburem- tak.
   
   AI_StopProcessInfos (self);
};

 i dalej dać ten warunek co  jest u góry^^?

//Edit by Bula: Proszę pamiętać o tagach [CODE] lub
Cytuj
[/color]
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
To tak nie działa :D
Musisz zrobić zmienną, i dać == True w "poddialogu" IRONY.
Potem dajesz IF zmienna == True i masz.
 

FireBoll
  • Gość

FireBoll
Gość

AddChoices
#2 2008-11-10, 21:18(Ostatnia zmiana: 2008-11-10, 21:28)
Możesz pokazać mi na przykładzie?xD Będe bardzo wdzięczyny ponieważ ucze sięwzrokowo  :D
ale z tego co zrozumiałem to chodzi żeby pod dane choice dać cos takiego :
zmienna1
i potem zrobić cos takiego
if NPC wie o tym dialogu
to Zmienna 1 = TRUE
dobrze myśle?
A tak pozatym to dzięki Buła za to że jako jedyny mi pomożesz :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry