Wciąż nie działa, ale to chyba nie z tym problem. Dlaczego tak twierdze, otóż usunąłem cały warunek oraz ten sapcerek. Zmieniłem important na description, i gdy chce zagadać do niego, to tak jakby tego dialogu wgl. nie było. Nie widzę też żadnego błędu, który mógłby to powodować, a parsuje również się bez problemu. Parsuje dobrze, bo zmiana WP z tego co był na inny działała. Wszystko inne też działa tylko ten jeden dialog ma problem.
Tutaj podeślę kod całego dialogu, może wyżej gdzieś zrobiłem jakiś błąd logiczny a go nie widzę
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Hans_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Hans;
nr = 999;
condition = DIA_SLD_888_Hans_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Hans_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Hans_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Hans_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Hans_Hello (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Hans;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Hans_Hello_Condition;
information = DIA_SLD_888_Hans_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "Witaj!";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Hans_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Hans_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Hans_Hello_15_00"); //Witaj!
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Hans_Hello_01_01"); //A no witam, witam...
};
//*********************************************************************
// Vodeczka
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Hans_Vodka (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Hans;
nr = 2;
condition = DIA_SLD_888_Hans_Vodka_Condition;
information = DIA_SLD_888_Hans_Vodka_Info;
permanent = FALSE;
description = "Coś nie tak?";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Hans_Vodka_Condition()
{
if(npc_knowsinfo(other, DIA_SLD_888_Hans_Hello))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Hans_Vodka_Info()
{
AI_Output (other ,self,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_15_00"); //Coś nie tak?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_01_01"); //Aaa bo wiesz...
AI_Output (other ,self,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_15_02"); //No o co chodzi?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_01_03"); //Napiłbym się gorzałki, ale nie mogę się stąd ruszyć...
AI_Output (other ,self,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_15_04"); //Co dostanę jak przyniosę ci flaszke?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_01_05"); //Przynieś mi ją, a nie pożałujesz!
AI_Output (other ,self,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_15_06"); //Co to ma być za flaszka?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Hans_Vodka_01_07"); //Idź do Heńka, znajdziesz go obok Harada, powiedz mu, że ja Cię przysłałem, będzie wiedział o co chodzi.
Log_CreateTopic (Topic_Vodka, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Vodka, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Vodka, "Hans chce, żebym przyniósł mu wódkę od Heńka.");
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Mam vodke!
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Hans_complete (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Hans;
nr = 3;
condition = DIA_SLD_888_Hans_complete_Condition;
information = DIA_SLD_888_Hans_complete_Info;
permanent = FALSE;
description = "Pozdrowienia od Heńka";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Hans_complete_Condition()
{
if(npc_knowsinfo(other, DIA_SLD_888_Hans_Vodka))
&& (npc_hasitems (other, ItFo_Booze)>=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Hans_complete_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_SLD_888_Hans_complete_15_00"); //Pozdrowienia od Heńka!
B_giveinvitems (other, self, ItFo_Booze, 1);
B_UseItem(self, ItFo_Booze);
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Hans_complete_01_01"); //Oooo chłopie, wielkie dzięki! Tego było mi trzeba!
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Hans_complete_01_02"); //A teraz obiecana nagroda, chodź za mną!
B_LogEntry (TOPIC_Vodka, "Gdzie on mnie prowadzi? Coś mi tu śmierdzi...");
//Npc_ExchangeRoutine(self, "GO");
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Nagroda
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Hans_nagroda (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Hans;
nr = 4;
condition = DIA_SLD_888_Hans_nagroda_Condition;
information = DIA_SLD_888_Hans_nagroda_Info;
permanent = FALSE;
description = "BleBle";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Hans_nagroda_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Hans_nagroda_Info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Hans_nagroda_15_00"); //No i jesteśmy!
Createinvitems(self, ItMw_Addon_Wymiatacz, 1);
AI_playani(self, "T_SEARCH");
AI_Output (self, other,"DIA_SLD_888_Hans_nagroda_01_01"); //Oto i Twoja nagroda, miecz nad miecze, wykuty w czeluściach piekieł!
B_giveinvitems(self, other, ItMw_Addon_Wymiatacz, 1);
AI_Output (other, self,"DIA_SLD_888_Hans_nagroda_15_02"); //Wielkie dzięki!
B_LogEntry (TOPIC_Vodka, "Okazało się, że Hans to swój chłop! Teraz to dopiero mam miecz!");
Npc_ExchangeRoutine(self, "Start");
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = false;
Log_SetTopicStatus(TOPIC_Vodka, LOG_SUCCESS);
B_GivePlayerXP(XP_Hans_Vodka);
AI_StopProcessInfos (self);
};