3ds max "improper file format" 5466 5

O temacie

Autor Katanda

Zaczęty 9.04.2013 roku

Wyświetleń 5466

Odpowiedzi 5

Katanda

Katanda

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam,
mam problem przy imporcie pliku z archicada .3ds ddo 3ds max. Pojawia mi się komunikat "improper file format". Przeczytałąm w internecie, że potrzebny jest plugin Kerax. Znalazłam odpowiedni do mojej wersji, ale chyba źle go zainstalowałam. Nadal pojawia się ten komunikat. Pomocy!
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Import i open, działają inaczej, jesteś tego świadom?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Obstawiam, że dalej próbujesz importować zwykły format .3ds zamiast kerraxowy .3ds. Sprawdź czy po prawej stronie pod ikonką z takim młotkiem (utilities) masz zakładkę KrxImpExp. Jeśli tak to jej używaj, jeśli nie to nie zainstalowałeś poprawnie Kerraxa.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Import i open, działają inaczej, jesteś tego świadom?
Myślę, że ban dla Sawika był jak najbardziej zasłużony. Taka kara jest odpowiednia dla kogoś, kto nieumiejętnie stawia przecinki.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

3ds max "improper file format"
#4 2013-04-11, 10:58(Ostatnia zmiana: 2013-04-11, 10:58)
Przecież, dobrze, stawia, przecinki.

stawiał*
 

Katanda

Katanda

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Obstawiam, że dalej próbujesz importować zwykły format .3ds zamiast kerraxowy .3ds. Sprawdź czy po prawej stronie pod ikonką z takim młotkiem (utilities) masz zakładkę KrxImpExp. Jeśli tak to jej używaj, jeśli nie to nie zainstalowałeś poprawnie Kerraxa.

Mam KrxImpExp, ale gdy używam import to i tak wyskakuje ten błąd.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry