Bakowanie normal map w zbrushu 2044 1

O temacie

Autor Komuchpl

Zaczęty 12.07.2012 roku

Wyświetleń 2044

Odpowiedzi 1

Komuchpl

Komuchpl

Użytkownicy
Co? Ja?
posty146
Propsy130
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Co? Ja?

Komuchpl

Bakowanie normal map w zbrushu
2012-07-12, 20:54(Ostatnia zmiana: 2012-07-12, 20:57)
Nie wiem co jest nie tak, przy wypalaniu normal mapy w zbrushu wypala się też uv'ka;
W zakładce UV map mam UV map border ustawione na 0;
#EDIT1: Tak, uv map border na wpływ na grubość tego na wypalonej mapie.
Na screenach widać to lepiej:
Ktoś wie co może być przyczyną?
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Może złe smooth grupy albo jakieś zdublowane vertexy?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry