Kolejny problem z mapą 1419 2

O temacie

Autor kubasum

Zaczęty 28.08.2010 roku

Wyświetleń 1419

Odpowiedzi 2

kubasum

kubasum

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Już mam mapę i gdy otwieram ją w spacerze to okazuje się ze starpoint zajmuje na niej około 1/10 mapy :/ Skalowałem mapę w 3DS maxie jednak mało to dawało więc ze skalowałem bardzo mocno i spacer nie możne teraz skompilować świata :/ Może ktoś z was wie na czym polega problem ? Może znacie jakiś łatwiejszy sposób na skalowanie mapy i dopasowanie jej do gry.

 :)
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Zrób se klocek 65x65x180 do niego dopasuj świat i spraw by pivot znajdował się w punkcie 0,0,0, a jego wartości poustawiane na jeden czy jakoś tak. Myślę, że to może być to.

kubasum

kubasum

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Cytat: kubasum link=topic=11302.msg109605#msg109605#msg109605#msg109605 date=1283036395
Taki klocek ma mieć takie same wymiary jak moja mapa ?
Czy przy określeniu "pivot ma być w punkcie 0,0,0"  chodzi o jego zresetowanie w oknie <adjust pivot> ?
I nie wiem gdzie ustawić jego wartości może ktoś napisać gdzie znajdują się te opcje ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry