Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Reflide

Strony: [1]
1
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Edycja Rozszerzona
« dnia: 2024-02-22, 22:02 »
Nie ma i w najbliższym czasie nie będzie

2
Ukończone modyfikacje / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2024-02-03, 23:26 »
Aktualizacja 1.0.5.3 już dostępna, wymaga nowej gry tylko wtedy jeśli chcecie niewielkie zmiany w świecie, na save z poprzedniej wersji raczej na spokojnie uda się ukończyć grę.
Miłej zabawy https://drive.google.com/drive/folders/1riLh1HFSHv2YSL6_GlyPqkFVPr41yVTE

Changelog: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1G0m4iFG1a3MfYKLzWgxg8v1CiA08WN2IHyFk4URytrc/edit?usp=sharing

Post połączony: 2024-02-03, 23:27
Czy ktoś mi pomoże z zadaniem żywność dla starej kopalni śledzę tego mirzo ale zabija go cieniostwór , moje pytanie jest następujące jak pokonac najlepiej tego cieniostwóra

Nie lepiej ci założyć discorda niż zaśmiecać temat?

3
Ukończone modyfikacje / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2024-01-02, 23:05 »
Gram obecnie w wersję 1.5 mam wyuczone 10 procent do broni jednorecznej a dalej nasz bohater trzymie broń w dwóch rękach cos ktoś wie dlaczego tak jest

Bo postawa bojowa zmienia się od 30% a potem od 60%

4
Ukończone modyfikacje / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-12-28, 23:31 »
Nowa aktualizacja do ER+ --> 1.0.5.2 https://drive.google.com/file/d/12XUc8I8AdHCWuhqQ5YPsCvEVBI_aKt5j/view?usp=sharing

Wymaga nowej gry

CHANGELOG

-Usunięto możliwość permanentnej kradzieży przepisu u Riva.
-Cavalornowi nie będą kończyły się strzały na sprzedaż (Po kliknięciu opcji "Koniec" w jego ekwipunku będzie pojawiał się mały kołczan strzał).
-Poprawiono błąd z szantażystami.
-Poprawiono błąd w dialogu z Brandickiem odnośnie medalionu.
-Ziggy ma teraz gildie skazaniec.
-Poprawiono błąd w zadaniu z Polowaniem na cieniostwora z Cordem.
-Poprawiono błąd z brakiem możliwości zakończenia zadania "Jądro Ognia".
-Usunięto zadanie "Agresywne wilki" "Poszukiwania alchemika" "Poszukiwania Rączki".
-Usunięto część ksiąg niezgodnych z Lore.
-Poprawiono zadanie "Atak na plac wymian".
-Najemnicy nie atakują bohatera podczas walki z Baloro.
-Drago nie spoileruje już całego 4 rozdziału.
-Osłabiono Agresywnych krwiopijców w zadaniu z Sakharem.
-Zmieniono lokalizacje szybkiej podróży w obozie Bractwa.
-Usunięto zadanie "Blizna na Sumieniu". 😉
-Tymczasowo zablokowano zadanie "Ogniste Jaszczury".
-W ekwipunku Xardasa już nie pojawia się runa "Fala śmierci Uriziela".
-Poprawiono błąd z reagowaniem na zniszczony pancerz cienia, nawet gdy bohater nie miał go założonego.
-Nowości
-Mapa szybkiej podróży pod klawiszem "U". (najpierw trzeba ją zdobyć)
-Pierścień regeneracji many.
-Menu craftingu.
-Pochodnia pod klawiszem "T".
-System kradzieży kieszonkowej z g2.
-Umiejętności posługiwania się bronią w %.

5
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Edycja Rozszerzona
« dnia: 2023-11-03, 12:22 »
Minimalnie trzymam kciuki za poprawki fabularne tzn. usunąć dialogi z Gothic 2, gdzie Khorinis jest na kontynencie.

I w sumie to fajnie by było jakbyśmy musieli znaleźć tych śmiałków do ostatecznej napie#@@#$ ze smokiem ożywieńcem, a nie tylko frajerów, którzy chcą wyspę opuścić.

Powiem wam szczerze, że po latach to Gothic 2 od strony fabuły to straszny syf jest.

Będą poprawki w fabule ponieważ ER+ ma sporo niedociągnięć a oba mody muszą być ze sobą spójne fabularnie

6
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Edycja Rozszerzona
« dnia: 2023-09-17, 11:21 »
Nadszedł czas, aby oficjalnie zapowiedzieć kontynuację modyfikacji do pierwszej części Gothic'a- Edycja Rozszerzona +. W modzie będzie można spotkać postacie z "+" jak i mechaniki takie jak wywary czy szybka podróż. W każdym razie najwięcej zmian dostanie samo Khorinis (łącznie z Górniczą doliną jak i Jarkendarem).

Co mod będzie oferował:
- Znaczne rozbudowanie świata gry
 (Na ten moment zajmuję się głównie edycją miasta, które w mojej opinii nie do końca przypominało miasto portowe, a zabitą dechami dziurę. Kanały również zostaną rozbudowane jak i będą osobnym zenem, by zniwelować jak najbardziej obciążenie silnika gry).
- Około 100 nowych zadań (w pierwszej wersji)
- Masę nowych modeli i tekstur
- Nowe przedmioty z każdej kategorii (Bronie i pancerze również)
- Nowe czary ofensywne, defensywne itd.
- Gotowanie, kowalstwo, łuczarstwo i wytwarzanie amunicji, alchemia, bardzo możliwe, że tworzenie zwoi. (Do craftingu będą potrzebne również schematy).
- Przywrócone tereny za palisadą oraz orkowa arena w górniczej dolinie
- Całkiem nowy zen do eksploracji
- Mnóstwo poprawionych błędów z podstawki

https://imgur.com/a/te2mzOk  - Screeny

*Jeśli się coś zmieni (Wpadnę na jakieś nowę pomysły),będę aktualizował post.

Autorzy: Reflide, Vincent93 oraz Krypson.


 Zapraszam również na discorda gdzie na bieżąco umieszczam postępy z prac nad modem - https://discord.gg/g8AgNKfcXh

7
Ukończone modyfikacje / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-05-15, 19:51 »
Gothic - Edycja Rozszerzona +

Na prośbę Simona, tworzę nowy wątek w ukończonych modyfikacjach.
Odnośnie samego projektu na ten moment pojawiały się będą co jakiś czas hotfixy poprawiające błędy, a większa aktualizacja z turniejem na arenie dopiero po wydaniu pierwszej wersji kontynuacji (ER2).




Poniżej bardziej szczegółowa lista zmian :

- Ponad 50 nowych questów
- Nowe misje dla każdej z gildii jak i dla każdego pojawiające się na różnym etapie gry w tym pod koniec
- Spora część bugów z podstawowej ER została poprawiona (było tego całkiem sporo)
- Kowalstwo którego brakowało w ER
- Pasy i nowy oręż i modele pancerzy.
- Dużo nowych dialogów dla postaci nie tylko dodanych w tym addonie ale znanych ze zwykłej ER jak i podstawki
- Nowe potwory jak Polne Bestie , Aligatory , Olbrzymie Szczury i nie tylko
- Poprawiony wątek Łowców Orków (Wreszcie naprawdę interesują się walką z Orkami)
- Nowe znajdźki i ciekawe przedmioty do zdobycia
- Dużo nowych obiektów, elementów wyposarzenia
- Więcej wyborów w zadaniach
- Więcej interakcji z otoczeniem np. korzystanie z ławek, więcej rud z możliwością wydobycia itd.
- Nowe tekstury.



Bardzo chcielibyśmy również zaprosić szczególnie zainteresowanych, na nasz discord gdzie znaleźć będzie można sporą ilość screenów wrzucanych na bierząco z tworzenia modyfikacji oraz zgłaszać nam zaistniałe błędy lub nawet zaproponować zmiany. - https://discord.gg/g8AgNKfcXh

Pozdrawiamy Serdecznie!
Vincent93 oraz Reflide ;-)

Aktualny link do modyfikacji - Wersja 1.0.5.1 - https://drive.google.com/file/d/12P-nCrVwpjAa8BeM06Rh6hsvzCqedodf/view?usp=sharing





8
Archiwum / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-04-28, 15:44 »
No to ewentualnie możesz przenieść ten wątek do ukończonych jeśli się da, co do zapowiedzi ER2 to myślę że jak będzie gotowe chociaż te 30% moda wtedy ją dodamy.

9
Archiwum / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-04-28, 15:13 »
To zależy bo w planach są jeszcze kolejne aktualizacje +

10
Archiwum / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-04-20, 19:58 »
Dokładnie, obecnie pracujemy nad kontynuacją + - ER2, możliwe że wkrótce pojawi się jakaś zapowiedź ;-)

11
Archiwum / Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-01-17, 19:53 »
Autorzy
Vincent93
Reflide

+mark56, bo skrypty menu zostały wykonane przez niego  :ok:

spoczi, a jakie konkretnie? Pytam z ciekawości

12
Archiwum / Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-01-16, 15:12 »
Fajnie by było, gdybyście wrzucili moda na Steam w taki sposób, że wymaga pobrania ER, a potem Waszej wersji :)

W sensie ze jak najpierw ER i dopiero potem naszej wersji? ER+ to osobny mod i nie wymaga do poprawnego działania starszych wersji od Outlandera jeśli to masz na myśli a co do Steam to w najbliższym czasie postaram sie cos ogarnąć   :lol:

13
Archiwum / Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2023-01-16, 12:50 »
Mimo, że jest to submod do Edycji Rozszerzonej, nie wymaga jej wgrywania w pierwszej kolejności tylko jest to już "całość" ? Według instrukcji w paczce powinien się jeszcze znajdować folder _Work a takowego nie ma. Poza tym nie jest wspomniane, co należy zrobić z plikiem ER_Anims.mod ale zakładam, że tak samo jak reszta musi być przeniesiony do folderu Gothic/Data/ModVDF. Czy pomimo braku folderu _Work modyfikacja będzie działać prawidłowo ?

Mój błąd bo zapomniałem usunąć tę linijke o _work, pliki .mod wystarczy wrzucic do Gothic\Data\ModVdf a reszte do Gothic\System.

Niedługo zrobie aktualizacje plików to już powinno być git, odpowiadając na twoje pytanie co do tego _work to tak będzie działać prawidłowo ;-)

14
Archiwum / [G1] Edycja Rozszerzona +
« dnia: 2022-12-14, 21:58 »
ER Plus nadchodzi!
Vincent93 - "Bardzo ciekawa wiadomość dla fanów Gothica a zwłaszcza jego pierwszej odsłony! ER Plus to właściwie rozszerzenie rozszerzenia a więc dodatku autorstwa Outlandera , którego zamysłem było wzbogacenie Kolonii Karnej o nowe elementy, które by do niej pasowały i często były w pierwotnych planach twórców. I tak otrzymaliśmy nową frakcję - Bandytów, którą możemy przejść całą grę i wiele innych nowości gdzie zadbano o zgodność i spójność ze światem znanym z podstawowej wersji gry. Uczestniczyłem w tym projekcie aż do momentu gdy główny twórca go zakończył mimo , że było pole do dalszego rozwoju. Dlatego postanowiłem to kontynuować. Znalazłem współpracownika , który zgodził się wziąć udział w moim projekcie jako człowiek od spraw technicznych podczas gdy mi przypadła rola scenarzysty i twórcy dialogów. Tak wcieliliśmy w życie scenariusze przygotowywane wcześniej do pierwotnej ER jak i zupełnie nowe pomysły. Zależało mi by zostałe dodane barwne i charakterystyczne postacie, często kierujące się złymi zamiarami ale i te dobre nie pozbawione jednak własnego pierwiastka. Chciałem też zdynamizować niektóre postacie by Bezimienny nie wykonywał roboty zawsze sam i potem tylko o tym opowiadał. Ale często drewniany silnik gry podcinał w tym aspekcie skrzydła choć ostatecznie się udało trochę rozruszać niektórych Npców. Oprócz tego Reflide zadbał o nowe elementy jak umiejętności typu przywrócone kowalstwo lub pomniejsze jak wprowadzone w Gothic 2 :NK pasy czy zaimplementowany alternatywny oręż typu nowe miecze, łuki lub topory. "

Poniżej bardziej szczegółowa lista zmian :

- Prawie 50 nowych questów
- Nowe misje dla każdej z gildii jak i dla każdego pojawiające się na różnym etapie gry w tym pod koniec
- Spora część bugów z podstawowej ER została poprawiona (było tego całkiem sporo)
- Kowalstwo którego brakowało w ER
- Pasy i nowy oręż i modele pancerzy.
- Dużo nowych dialogów dla postaci nie tylko dodanych w tym addonie ale znanych ze zwykłej ER jak i podstawki
- Nowe potwory jak Polne Bestie , Aligatory , Olbrzymie Szczury i nie tylko
- Poprawiony wątek Łowców Orków (Wreszcie naprawdę interesują się walką z Orkami)
- Nowe znajdźki i ciekawe przedmioty do zdobycia
- Dużo nowych obiektów, elementów wyposarzenia
- Więcej wyborów w zadaniach
- Więcej interakcji z otoczeniem np. korzystanie z ławek, więcej rud z możliwością wydobycia itd.
- Nowe tekstury.



Co do dalszego rozwoju projektu to ambitne plany takie jak ER 2 (kontynuacja stylu ER w Dwójce z wątkami z pierwszego rozszerzenia jak i zupełnie nowymi) , dalsze rozwijanie ER Plus (wątek WielkiegoTurnieju Gladiatoów na arenie Scatty'ego, Wolna Kolania dostępna do eksplorcji i możliowść poznania ich mieszkańców, wątęk Podzmienego Miasta Orków na, które mam pomysł) stanęły niestety pod znakiem zapytania przez własną głupotę ( ,,Muszę zapisać swój doborek scenariuszowy w chmurze albo wrzucić na pendrive'a, ale może jutro") doprowadził do tego iż może wszystko przepadło na skutek awarii dysku twardego. Próbuje to odzyskać ale niewiadomo czy specjaliści dadzą radę. Ale nadzieja jest.
Najważniejsze jest jednak to, że ER Plus pojawi się pod koniec Grudnia bądź początkiem nowego roku do pobrania dla wszytkich. Póki co ostatnie szlify i testy by dostarczyć jak najlepszy produkt ale trzeba też pamiętać, że powstaje on w zaledwie dwu-osobowym gronie ludzi , którzy mają pracę, naukę i życie prywatne.

Tym niemniej kolejne Gothicowe doświadczenie już na przełomie  2022\2023 roku!

Bardzo chcielibyśmy również zaprosić szczególnie zainteresowanych, na nasz discord gdzie znaleźć będzie można sporą ilość screenów wrzucanych na bierząco z tworzenia modyfikacji oraz zgłaszać nam zaistniałe błędy lub nawet zaproponować zmiany. - https://discord.gg/g8AgNKfcXh

Pozdrawiamy Serdecznie!
Vincent93 oraz Reflide ;-)

15
Banda Quentina / ER Plus
« dnia: 2022-08-08, 20:37 »
@Vincent93 Mam pytanie w kwestii kompatybilności. Rozumiem, że ER Plus, skoro jest sub-modem, ma funkcjonować jako nakładka do Bandy Quentina, nie samodzielnie. Ale czy to znaczy, że będzie działać tylko na obecnej wersji v0.93, czy na dalszych też? Jak zrozumiałem, Outlander w stosunkowo niedługim czasie planuje jeszcze coś tam popoprawiać, usprawnić (nie wiem, w jakim stopniu też dodać coś nowego) - wiem, że to na razie tylko w fazie projektów, ale czy planujecie, by ER Plus również w przyszłości była z tym kompatybilna? W miarę możliwości, o ile nie wystąpią jakieś rzeczy ze sobą kolidujące - bo zdaję sobie sprawę, że dalsze usprawnianie BQ przez Outlandera oraz Wasze ER Plus to dwa osobne projekty różnych ludzi.

I jeszcze pytanie do ostatniego z udostępnionych screenów - z logiem modyfikacji. Czy jest ono ostateczne, czy coś zmienicie jeszcze? Bo jednak samo "Gothic Edycja Rozszerzona" to była nazwa moda Outlandera przed przemianowaniem na "Bandę Quentina", a tu by się przydało wyróżnić, że to jest sub-mod, więc ten "Plus" gdzieś dodać lub jakoś inaczej zmodyfikować.

Przy okazji @outlander - rozumiem, że u Ciebie nazwa "Banda Quentina" jest ostateczna i zmieniać się już nie będzie? Bo od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem przemianowania nazwy modyfikacji na GothicPedii (gdzie nadal funkcjonuje jako "Gothic Edycja Rozszerzona" - nie wiem, czy takie rzeczy jak ta wiki w ogóle Cię interesują, ale jak już jest tam trochę zawartości opisane, to dobrze, żeby było jak najaktualniej).

Tak przyznam, że nawet nie wiem, jak wielu ludzi kojarzy tę modyfikację jako "Gothic Edycja Rozszerzona", a ilu jako "Banda Quentina" - i czy to się nie myli, tj. myślą, że to dwie osobne modyfikacje. A jak już wyjdzie ER Plus, to dopiero może być skołowanie - bo ER Plus łączy się nie z "Gothic Edycja Rozszerzona" (bo to dość stara wersja), tylko właśnie z "Banda Quentina".

Mod będzie funkcjonował samodzielnie jako "oddzielny".
Co do loga to będzie "Edycja rozszerzona +"

Strony: [1]
Do góry