Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - mgr Fartuess

Strony: [1] 2 3 ... 98
1
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2019-05-07, 01:38 »
@KolegaZWojska
Ja tu Uncanny Valley i New Modela w zasadzie na premierze linkowałem, a Perturbatorowi jednak nikt nie dosięga. Musisz poczekać kilka miesięcy, to zalinkuję jego nowy album ;)


Co do Oraxa... Tearwave jako album jest nieco miałki, ale ma specyficzny klimacik (dokładnie ten sam problem mam z ostatnimi albumami Carpenter Bruta i Dancing With The Dead tbh). Na Comecie jest za to kilka solidnych kawałków.

https://www.youtube.com/watch?v=pnFdFrniZSg

https://www.youtube.com/watch?v=WaaTthe3e6o


Także trzymam kolesia na oku, bo ma ciekawy styl - łączy synthwave z trancem - i potencjał do zrealizowania. I linkowałem tutaj specjalnie coś spoza "dark synthowego mainstreamu", bo ten widzę, że znacie ;).

Z darksynthowej hipsterozy jeszcze niezłe jest Holywood Burns - mocny debiut:
https://www.youtube.com/watch?v=uleT84yHu-8

Jak wyszło to cały album tu linkowałem.


... a jak chcecie napierdalacza to jeszcze jest GosT, ale osobiście niezbyt przepadam.

https://www.youtube.com/watch?v=M1KNzcSflLE

2
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2019-04-21, 22:05 »
@KolegaZWojska @Aztek
A Oraxa znacie?

https://www.youtube.com/watch?v=RW3UD9ZB2yE


https://www.youtube.com/watch?v=AmZltMMpSCA

3
Moja opinia jest taka, że jak ktoś chce dalej ciągnąć temat moddingu Gothica z wykorzystaniem czegoś bardziej high-techowego, to chyba najlepiej by było gdyby ktoś stworzył reimplementację Gothica, chociażby na takim Unity.

4
Offtopic / Streamy 3d
« dnia: 2018-09-22, 19:12 »
już offline?

5
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-09-13, 19:28 »
Tribute, tyle że od Nocnego Kochanka

https://www.youtube.com/watch?v=aW_MQqgTqX0

6
Twórczość / AmeriCarz
« dnia: 2018-05-05, 00:16 »
Wiadomo - dydlojny czasem wymuszają kompromisy :D

7
Twórczość / AmeriCarz
« dnia: 2018-05-04, 23:56 »
@Wowoz
To nie było pytanie jaki jest cel gry, tylko sugestia żeby pozostawić takową informację graczowi :F

8
C, C++ / [C++] Błąd LNK2019 podczas przerabiania kodu
« dnia: 2018-03-19, 23:59 »
A, to wybacz. Nie zrozumieliśmy się :D

9
C, C++ / [C++] Błąd LNK2019 podczas przerabiania kodu
« dnia: 2018-03-19, 23:22 »
no przecież właśnie to powiedziałem.

10
C, C++ / [C++] Błąd LNK2019 podczas przerabiania kodu
« dnia: 2018-03-19, 20:37 »
Mi się wydaje, że problem jest taki, że to FCamera gdzieś nie widać, a nie że FCamera nie widzi czegoś z DXa. Errory raczej na to wskazują.

Czy masz wszystko w jednym projekcie, czy porozbijane na kilka projektów w jednej solucji?


A poza tym, to miło widzieć, że ktoś inny też się zajmuje pisaniem silnika.

11
Gry / Kingdom Come: Deliverance
« dnia: 2018-02-22, 09:27 »
Amerykański mentalny imperializm idzie tak daleko, że chcą narzucić swoją obecną demografię na historię czechów >.<

12
Gry / Wiedźmin 3: Dziki Gorn
« dnia: 2018-02-13, 21:30 »
@Halk_Hogan_PL
No właśnie mi chodzi o to, że nie jest dopasowane do renderera, bo GI za słabo doświetla, przez co masz nierealistycznie mocne kontrasty.
@Aztek
No nawet do mnie do roboty doszło :P

13
Gry / Wiedźmin 3: Dziki Gorn
« dnia: 2018-02-12, 21:03 »
Wydaje mi się, że w niektórych przypadkach dość ostro przegiąłeś z siłą normalek.

14
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-01-28, 17:47 »
Nie mam. One są płatne?

Z lżejszego Synthwave'u to lubię te dwa albumy:

https://www.youtube.com/watch?v=LYOtZvwNCsc


https://www.youtube.com/watch?v=wfxDIyYU9nM

15
Offtopic / Muzyka
« dnia: 2018-01-28, 04:07 »
@Aztek
A Perturbatora kojarzysz? Dwa razy już tutaj go linkowałem, to teraz podrzucę album Daniela Deluxe. Jeśli chodzi o dark synthwave to jest imo na trzecim miesjcu po Perturbatorze i Carpenter Brucie.

https://www.youtube.com/watch?v=PAGvhLLA_QA

16
Pytania i problemy / Samoistnie edytujący się model
« dnia: 2018-01-22, 22:49 »
skisłem

17
Przy następnym test passie spróbuję wziąć te aspekty pod uwagę.

18
Misja 2:
- Poza piratami blokującymi przejście na rzece, to mapę można sobie po prostu przebiegnąć ignorując przeciwników.

Post połączony: 2018-01-13, 17:55
Misja3:
- Wywal żółte przekolorowanie ze zbrojnych.
- Atak z północy teraz mi się skumulował gorzej niż poprzednio i pomimo tego, że byłem przygotowany lepiej niż na poprzedniej wersji, to miałem większe problemy z obroną.
- Może powinno dać się skraść zbroję mrozu?

19
Ok, drugi test pass. Zaczynam grać od nowa. Będę powtarzał niektóre rzeczy, które nadal wiszą - nie chce mi się pamiętać i sprawdzać tego co już zaraportowałem.

Misja 1:
- Spróbuj część breifingu z loading screena przenieść na cutscene rozpoczynającą misję. Zobacz jak oryginalna kampania pisała breifingi na loading screenach.
- Podczas cutsceny hero archer jest czerwony, ale miniaturka jest szara. Afaik, jesteś w stanie wymusić przekolorowanie portretu na cutscenie.
- Ten długi camera pan na początku cutsceny w pewnym momencie prac powinien być nieco przeprojektowany. Obecnie kamera sobie leci i niewiele poza tym. Żadnych wartościowych informacji ani gameplayowo, ani narracyjnie.
- Wywal crittery z bazy na wybrzeżu.
- Trzeba jakoś rozwiązać problem żywności na początku gry.

Rozważyłbym pomysł, żeby zrobić budynki wroga na wybrzeżu niezniszczalne i przekazać je graczowi jak pokona wojsko tam stacjonujące? To by rozwiązało sporo problemów.

Post połączony: 2018-01-13, 17:14
- Dodatkowa kopalnia na południu jest za daleko, przebicie się do niej ( a nawet dojście do niej) jest na tyle długotrwałe, że potem ciężko się stamtąd zawrócić w przypadku ataku na główną bazę. Rozważyłbym poszerzenie granic mapy na zachodzie i przeprojektowanie tamtej części poziomu.
- Poszerz granice mapy (ale nie kamery) na północy. pochylając kamerę, można zobaczyć tam pustkę.
- Jeden z botów jest szary, podczas gdy gracz jest jasnoniebieski. W ogniu walki trudno od razu ocenić kto wygrywa masowe starcie w którym biorą udział wszyscy gracze.

20
A kapłanom i czarodziejkom odblokuj tier 3. Ich top spelle będą na tej misji bardzo przydatne.

Strony: [1] 2 3 ... 98
Do góry