Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Opis modyfikacji: Caduon - Prolog opowiada o młodym człowieku, Landro, który znalazł się tajemniczym sposobem z kilkoma najemnikami w dolinie Aridonia. Straciwszy pamięć i wspomnienia, uzbrojony tylko w dziwny amulet, Landro musi przeżyć w dolinie i w kopalniach Ardonii, unikając najemników i właścieli ziemskich Galora. Jego jedyny celem jest: znaleźć sposób, aby jak najszybciej uciec. Doświadcz wciągającej przygody w niezwykle szczegółowym świecie i odkryj powoli tajemnice doliny ze wszystkimi postaciami i questami.
Cechy modyfikacji: -Około 6 godzin gry, -Wysokiej jakości dubbing, -Dwa nowe światy, -Wiele nowych tekstur, -Około 40 questów, -Około 40 niezależnych NPC, -Mały, ale niezwykle szczegółowy świat, -Świetnie wykreowana fabuła,
UWAGA: W modyfikacji nie zaleca się stosowania konsoli. Użycie kodów i zapisanie stanu gry może powodować crashe i bugi za które Recovery Team nie odpowiada.
Prezentacja świata:
https://www.youtube.com/watch?v=vCoMMptBGyg
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=g6kDP7AHHos
Zagrajmy z Wiśnią:
https://www.youtube.com/watch?v=ETLl5dUOhQs
Muzyka z trailera pochodzi z modyfikacji Czas Zapłaty. Użyta za zgodą Adanosa. Twórcą muzyki jest Triple
Kraj developerski: Niemcy Twórcy modyfikacji: Werner TWC Twórcy spolszczenia: Recovery Team Modyfikacja przełumaczona z języka: angielskiego Data premiery polskiej wersji: 27.03.2015 r.
Opis modyfikacji: Ta mała modyfikacja opowiada historię Rolanda, kandydata na najemnika, a dokładniej pierwsze kroki bohatera poczynione w tym kierunku. Ku'hajag jest wyspą, gdzie odbędzie się test sprawdzający umiejętności Rolanda, które musi posiąść, by zostać przyjęty do gildii.
Cechy modyfikacji: - Nowy świat, aczkolwiek znany z innych modów (Karaiby, Piracka historia, Mielizna) - Ponad jedna godzina gry - Nowa niezależna historia - Pełny angielski dubbing
Kraj developerski: Niemcy Twórcy modyfikacji: Jackal-X Twórcy spolszczenia: Recovery Team Modyfikacja przełumaczona z języka: niemieckiego Data premiery polskiej wersji: 18.03.2015 r.
Opis modyfikacji: Modyfikacja Mag (Der Magier) to mod opierający się na walce. Zaczynamy grę w pobliżu tawerny Orlana i przedzieramy się przez grupy przeciwników do klasztoru Magów Ognia, w którym siedzibę urządził sobie Czarny Mag zagrażający Khorinis. Kim jest tytułowy Mag? O tym przekonacie się grając w modyfikacje.
Mod oferuje: * 30-40 minut rozgrywki * rozwój postaci zależny od zabitych potworów * trudne walki * trzy poziomy trudności do wyboru
Modyfikacje przetłumaczył Quasch i za jego zezwoleniem jest publikowany na themodders.
Historia:
W środku myrtańskiego jeziora znajduje się wyspa "Parktos", która służy jako więzienie dla przestępców. Lojalni słudzy króla pilnują więźniów. Dwaj przyjaciele dokonują niemożliwego - uciekają z wyspy...
Plan może się nie udać, kończą się zapasy. Jakby tego było mało, pojawia się ogromny szkwał. Błyska się i leje, tracą kontrolę nad łodzią i wyrzuca ich na wyspę... Jeden z przyjaciół budzi się wyczerpany. Co będzie dalej? Dowiedz się...
Zmiany:
- niezależna historia - 4 skorygowane światy z nowymi lochami - System sprintu/wytrzymałości: Sprint: możliwy po wciśnięciu L. Shifta Wytrzymałość: Wytrzymałość zmniejsza się jeśli walczysz, blokujesz, biegniesz sprintem... Wytrzymałość regeneruje się gdy stoisz, normalnie biegniesz czy śpisz... - nowe talenty jak wytwarzanie ognistych/zatrutych/żelaznych strzał - zmieniony HUD - Intro/przerywniki/Outro
Modyfikacje przetłumaczył Quasch i za jego pozwoleniem publikuje mody na themodders .
Historia:
Naszym bohaterem jest pewien mieszczanin z Khorinis. Sytuacja tam zaostrza się z dnia na dzień, dlatego postanawia on opuścić wyspę. Zamierza udać się na kontynent, spodziewając się przy tym lepszego życia. Często przyglądał się portowi, jak piraci trzymają się małej plaży i prowadzą handel z osiadłymi mieszkańcami. W ten sposób nasz bohater pewnego dnia bierze trochę prowiantu, swój kij i wypływa. W końcu o zmierzchu pojawił się na horyzoncie mały okręt. Nasz bohater rozpoznaje flagę piracką, w którą powiewał wiatr: "Tak, to muszą być piraci!". I tak też właśnie było. Sakiewka ze złotem zmieniła swojego właściciela, rozpoczęła się podróż. Dlaczego pirat chce tak mało za przeprawę, skoro opiekuje się naszymi chłopcami? Naiwny bohater oczywiście o tym nie wie, ale patrząc wstecz na pewno będzie żałować. Podczas przeprawy stara się dokładniej poznać pirata. Nazywa się Jack... Jack? Nasz bohater już gdzieś słyszał to imię... ale gdzie? Po pewnym czasie zapomina o swoich myślach i zasypia. Po straszliwym krzyku nasz bohater wreszcie budzi się w przedpołudnie. "Wstawać! Jesteśmy!", krzyknął mu Jack do ucha. Pełen oczekiwań nasz bohater wzniósł się, wyskoczył z łodzi i gnał do plaży przez ostatnie kilka metrów wody. Z każdym krokiem było coraz bardziej jasne, że to nie może być kontynent. Wręcz przeciwnie, wyspa ta nie była jakoś szczególnie duża. Zastanowiło to naszego bohatera; popędził do Jacka i mu o tym powiedział... Co się teraz stanie? Znajdź to w modyfikacji i napisz swoją własną historię!
Cechy:
* 58 zadań * wiele nowych przedmiotów * Intro i Extro * Ukryte Eastereggi * 8-10 godzin czasu gry * pełny dubbing(po niemiecku rzecz jasna) * dużo nowych, technicznych nowości * niesamowicie dużo zmienionych potworów * system respawnu * pięć małych światów(z tego 4 kompletnie nowe) * niesamowicie dużo(również ukrytych) zadań pobocznych * nowe talenty myśliwskie(np. pozyskiwanie jaj żołwi) * żółwie * 31 istotnych postaci fabularnych(łącznie jest ich około 100) * nowa, bogata historia niezwiązana z Gothikiem 2 * 7 nowych hełmów/nakryć głowy * nowe pancerze, dużo nowych tekstur Siła, zręczność i walka kosztują znowu 1:1, tak jak w oryginalnym Gothiku II Poprawiony na nowo i zrównoważony system alchemii, który jest atrakcyjniejszy od oryginału
Witajcie ja jestem Wiśnia, a w tym temacie postaram się opisać jak poradzić sobie z tymi wszystkimi problemami i też mam nadzieje, że jakiejś części nowych użytkowników czy też gościo pomogę .
Z tego co zauważyłem jest masa problemów z crashami czy też z płynnością modów. Wynika to z tego wzgledu iż dużo osób nie instaluje gmdk, bo nawet nie wiedzą że coś takiego jest i powinno się instalować, a potem takie osoby piszą wszędzie "mody mi nie działaja", "Potrzebuje pomocy", "Po podczas wchodzenia do lokacji mam crasha" itp takich pytań jest naprawdę masa.
W tym filmie wyjaśniam jak to wszystko powinno być poprawnie zainstalowane.
https://www.youtube.com/watch?v=hYrBZ0N6Sa0
Kolejną rzeczą omawianą w filmie jest nasz kochany pliczek gothic.ini gdzie możemy powłączać ciekawe opcje np Quick-save na F5, a wczytywanie Quick-sav-u jest na F9. Powiększenie ekwipunku, czy też wlączenie efektu krwi.
Gothic.ini co możemy zmienić by przyjemniej się nam grało w gothic 2, a w gothic 1 możemy naprawić tylko filmy. useQuickSaveKeys=0 nalezy zmienić na 1 - by odblokować quick save usePotionKeys=0 należy zmienić na 1 - by odblokować autoheal bloodDetail=2 należy zmienić na 3 - by odblokować efekt krwi scaleVideos=1 należy zmienić na 0 aby naprawić filmiki invMaxColumns=5
Witajcie ja jestem Wiśnia z kanału ProjektPierscien. Zajmuje się nagrywaniem modów i ich rozpowszechnianiem w różnych zakątkach internetu, a w tym temacie znajdziecie krótkie omówienia modów jakie wyszły w formie wideo. Jeśli jakimś cudem przegapiłem jakiegoś proszę o tym napisac na pw, a sam post będę się starał co jakiś czas aktualizować .