2
« dnia: 2013-11-28, 17:21 »
Aby ograniczyć spam do zera, rozpisuje tutaj większość ważniejszych questów.
ROZDZIAŁ IV
(Zadania mogą być rozpisane w kolejności nie zgodnej z ich otrzymaniem w Fabule, proszę więc czytać uważnie).
"Nekromanta"
- Od Larena dowiemy się, że zdobycie miecza runicznego sprawiło zmiane rozkładu sił bogów, do koloni bowiem przybył nekromanta, który może coś wiedzieć o almanachu odrodzenia, zostajemy wysłani na poszukiwania. Nekromanta znajduje się w pobliżu placu wymian, nad zamkniętą kopalnią na pułkach skalnych znajduje się mnóstwo zombie, za nimi będą drzwi z jaskinią. Wchodzimy i explorujemy jaskinie, przed pomieszczeniem z 4 paladynami radzę zapisać grę, po ich zabiciu powinny otworzyć się kraty, wtedy udajemy się do przodu, aż nie pojawi się nekromanta. Po rozmowie z nim uciekamy przed siebie od lawy, omijamy potwory i wbiegamy na skalny występ(za nim znajdziemy 2 pancerze, ale trzeba je brać szybko). Most się zawali wiec wybieramy boczne wejście, po czym pojawia się nekromanta(jeśli nie, to wczytujemy aż do skutku) gadamy z nim i musimy odpowiednio poprowadzić dialog. Po tym dostaniemy runę teleportacyjną do jego siedziby, w niej znajduje się almanach,(z biblioteczek wystają narożniki tekstur, należy dobrze stanać i szukać odpowiedniej książki). Po wszystkim zanosimy księgę Larenowi.
"Rebelia w Nowym Obozie"
- Cavalorn wysyła nas na rozeznanie do NO, udajemy się tam i rozmawiamy wstępnie z Gornem, który powie nam co nieco o sytuacji i tym, kto sprawuje władzę. Powinniśmy pogadać tez z Laresem i wyświadczyć mu przysługę, bowiem zbiegły 4 osoby za które jest odpowiedzialny i ukradły w dodatku bron Laresa, idziemy do jaskini nieopodal NO i zabijamy oprychów, zabierając broń, Lares będzie zadowolony. Zostaniemy odesłani do Lee, aby poinformować go o sytuacji (Aby do niego dotrzeć, patrz zadanie z solucji "Najemnicy i Ornamenty").
"Triumwirat"
- Od Gorna dowiemy się, kto stoi za rebelią w NO. Lares, Wilk i Torlof, dla każdego z nich będzie trzeba pomóc aby zgodził się na udział w odwecie, zadanie od Laresa(opisane quest wyżej), zadanie od Wilka - Musimy pozbyć się pluskwy poprzez mocny trunek, oraz od Torlofa - przekonać 3 osoby do pracy w kopalni, aby wyrobić podwyższone normy w kopalni.
"Nowa Kopalnia"
- Przed wejściem do NO strażnik Carlos każe nam zapłacić 500 za wejście(trzeba mieć ubranie strażnika), płacimy i przy okazji po przejściu przez pola ryżowe będzie czekał na nas tam, gdzie Lee stał podczas ataku SO na Wolną Kopalnie(zadanie z podstawki). Zaoferuje nam zwiedzanie obozu, zgadamy się po czym zostajemy podstępnie wrzuceni do kopalni (tutaj błąd gry, musimy sami do niej wejść) przy okazji zostanie nam też zabrany przez niego miecz runiczny. W środku gadamy z Torlofem, który załatwi nam wyjście jak mu pomożemy (zadanie wyżej). Po czym okaże się, że kopacze nie wyrobili normy w rudzie, wiec Strażnik wyznaczy osobę do zabicia za karę(wyznaczy nas, lecz inny kopacz weźmie karę na siebie, po czym go zaatakuje i będzie nas chciał zabić, niestety tutaj trzeba użyć kodów i samemu dobić Kopacza, po czym Torlof rzuci się na strażników i będzie kazał nam uciekać z kopalni). Po wyjściu dowiemy się, że złodziej naszego cacka uciekł na tereny orków. (aby nie psuć przyjemności z szukania, powiem tylko że przed jednym z mostów znajdziemy ciało Carlosa).
"Rytuał"
- Po wykonaniu zadania "Nowa Kopalnia" będziemy mogli wreszcie pogadać z Larenem i dowiedzieć się czegoś o almanachu. Stary pryk powie nam o Sercu besti potrzebnego do rytuału oraz gwiezdnych kryształach(zadanie od Nefariusa) po czym udajemy się na kolejne zadania(opisane niżej).
"Gwiezdne Kryształy" / "Skarb"
- Milten powie nam o kryształach i że w ich posiadaniu są magowie wody, odwiedzamy ich (jeśli mamy wykonane zadanie "Najemnicy i Ornamenty") po czym pomagamy Nefariusowi w odnalezieniu skarbu w zamian za kryształy. każe nam zdobyć kawałki mapy potrzebne do jego odnalezienia.
Położenie Map:
1. Dostajesz od Nefariusa.
2. Skrzynia Gomeza.
3. Skrzynia w karczmie w Nowym Obozie.
4. Skrzynia w komnatach Y'beriona na bagnach.
5. Skrzynia w magazynie Cavalorna.
6. Skrzynia w zatopionej wieży Xardasa (klucz do skrzyń znajdziemy w kufrze kruka w zamku, potrzebny do wykonania tego zadania oraz dla Saturasa.)
7. Skrzynia na półkach skalnych nieopodal Miejsca ukrycia Pacho i Skorpiona.
8. Skrzynia nad klasztorem zmiennokształtnych (na półkach tam gdzie troll).
Mapy odnosimy Nefariusowi, następnego dnia prosi nas o zaprowadzenie na miejsce, (musimy stanąć idealnie pod drzewem aby Nefarius do nas zagadał, w razie problemów zapisz i wczytaj) po czym odnosimy kryształy Larenowi.
"Bestia z bagien"
- Postępując analogicznie do wytycznych, gadamy z Lesterem, jaramy ziele (zapisujemy grę) kładziemy się spać i wczytuje nam się sen nowicjusza. (przed nami powinien stać Wiarus, jeśli z nami nie gada zapisujemy (na innym slocie) i wczytujemy grę), Gadamy z Balem (powinien się pojawić w tym samym domku) i wypijamy truciznę, po jej wypiciu gadamy ponownie i umieramy, sen się kończy po czym wracamy do Lestera. Dowiadujemy się, że potrzebna będzie trucizna do zabicia besti. Idziemy się przespać, w którejś części dnia pod domem Draxa pojawi się Ball i powie nam, że widział nasz sen i że musimy zniszczyć bestię, do zabawy przyłącza się Lester, idziemy na miejsce, zabijamy mobka, wracamy z jego sercem do Larena.
"Runiczne Ostrze"
- Po odzyskaniu ostrza, zdobycia almanachu, kryształów, serca besti, oraz przekonaniu Xardasa i Myxira do pomocy w rytuale (musimy wykonać zadanie z ornamentami dla Saturasa oraz Nefariusa, aby spłacić dług Lee i otrzymać pozwolenie na udział Myxir'a). Laren powie nam, że rytuał odbędzie się w kręgu na bagnach (idziemy cały czas prawą stroną bagien, po drodze eliminując jaszczurki i wchodzimy po niepozornej jaskini do góry, aż dojdziemy do kręgu). Oczywiście nie zapominamy o zapisaniu gry, gdyż mogą pojawić się problemy, Gadamy z Larenem (po uprzendim poinformowaniu Xardasa i Myxira o rytuale) rytuał się zaczyna, biegniem od razu do Xardasa, kończy on rytuał, wracamy do Larena, dowiadujemy się tego i owego (nie będę spojlerował Fabułki). Laren powie nam też, że Lee jest gotów na odbicie NO, więc bierzemy miecz i idziemy do Lee(jeszcze w Fortecy Górskiej).
ROZDZIAŁ V
"Walka o wolność"
- Po wyruszeniu Lee na NO, dowiemy się, że najemnicy zajęli pola ryżowe, i przygotowują się do zajęcia reszty obozu. Gadamy z Lee, każe nam się zapoznać z sytuacją od Laresa, ten nam powie wszystko co trzeba, po czym wracamy do Lee, powinniśmy otrzymać kilka zadań ("Sfora, "Konwój", "Przełęcz", "Orle Gniazdo").
"Sfora"
- Lee daje nam do wyboru komu chcemy pomóc, (najlepiej wybrać Wilka, Kopalnia może kraszować jak mi, a przy Orlim Gnieździe są pustki więc nie ukończymy zadania). Udajemy się w nocy i informujemy Wilka o przybyciu Lee i gotowości do ataku po czym wracamy do Lee.
"Konwoje"
- Lee każe nam pomóc Cordowi, dostajemy zadanie na zajęcie się konwojami. Pierwszy konwój na drodze z OR do NO, przy skrzyni stoi 2 strażników, zgarniamy paczki i wracamy do Corda. 2 Konwój znajduje się na drodze od SO do klasztoru zmienno-kształtnych, najlepiej trzymać się cały czas rzeki aż nie przejdziemy przez most gdzie latają krwiopijce.(Jeśli weźmiemy do pomocy Orika, odzyska on słuch). Po rozwaleniu straży zgarniamy list oraz jeśli chcemy prowadzimy rannego kopacza do NO. Wracamy do Corda, dowiadujemy się o sporym konwoju i że należy go przejąć, musimy założyć ubranie strażnika i wybrać się do SO, od strażnika bramy dowiemy się, że Orkan dowodzi ekspedycją (jest tam gdzie Thorus). Gadamy z nim, musimy zebrać 3 osoby do pomocy w eskorcie, pierwsza osoba to my, druga to Ashgan(stoi przy południowej bramie), trzecia to Kirgo. Po wszystkim udajemy się do informatora Corda i mówimy mu gdzie będzie zasadzka, po czym wyruszamy z konwojem (po doniesieniu o pomocy Orkanowi) i ruszamy na miejsce.
"Przełęcz"
- Dość łatwe zadanko, Lee każe nam zabezpieczyć ukryte przejście do Wolnej Kopalni (explorujemy skały wokół kopalni, aż nie znajdziemy strażnicy, zabijamy po rozmowie magnata i idziemy do Gorna(stoi tam gdzie Carlos przed bramą na pola ryżowe), gadamy z nim i donosimy Lee o wykonaniu zadania.
"Orle Gniazdo"
- Dowiadujemy się, że w Orlim Gnieździe była rozpierducha i że Fletcher przebił się przez najemników i ukrył na półce skalnej. Musimy z nim pogadać (jest przed orlim gnieździe w namiocie) po czym dowiadujemy się o ukrytej skrzyni, idziemy pogadać z Gornem, każe nam iść do Lee, on da nam runę, teleportujemy się do Gniazda i spotykamy hrabię. Po wszystkim meldujemy się u Lee.
ROZDZIAŁ VI
"Rozpoznanie"
- Po powrocie z NO do OR, dowiadujemy się, że wszystko gotowe do ataku na SO, ale dawno nie było informacji do szpiegów. Idziemy na poszukiwania Diego i Urta (Urta znajdziemy w piwnicy Gomeza). Gadamy z nim, mówi nam że Diego siedzi w kiciu i daje zadanka. Zadanie zakończymy po uwolnieniu Diega.
"Osaczenie"
- Ratford daje nam zadanie aby pogadać z Kirą na temat pomocy przy walce, idziemy do Łowców i otrzymamy pomoc po przyprowadzeniu Kirze Siekacza. Po czym wracamy do Ratforda.
"Prawdziwy Ogier"
- Kira jest niewyżyta i każe nam przyprowadzić prawdziwego faceta z jajami, mówi coś o siekaczu i każe go przyprowadzić do siebie. Siekacz zgodzi się z zacieszem na mordzie, spotykamy się z nim przed bramą po 20 i prowadzimy do Kiry.
"Diego"
- Dowiadujemy się, że Diego siedzi w kicu, a bez niego cienie nie pomogą w walce z SO, wyruszamy do Lochów, lecz strażnik nas przegania, rundka po obozie i wracamy, przed wejściem do lochów powinien stać Bullit (jak nie to idziemy spać) i powie nam o egzekucji Diego oraz, że Balam może tam wchodzić. Idziemy po 20 do Kucharza (jeziorko przed wewnętrznym pierścieniem) i dowiadujemy się, że ktoś zdradził, Urt albo Balam, musimy zdobyć na to dowody oraz uwolnić Diego. Balam mówi coś o truciźnie i szynce, szynkę mu dajemy, a trutkę dostaniemy od Nekromanty(ten od almanachu). Po wszystkim Balam uda się otruć strażnika, po czym da nam klucz i idziemy uwolnić Diego.
"Zdrada"
- Dowiadujemy się, że ktoś ze szpiegów w SO zdradził, początkowo podejrzenia padają na Balama, ten mówi, że winny jest Urt i każe nam spotkać się z Cipherem, który go zna. (cipher jest w wolnej kopalni w NO, na samym jej końcu na którejś z platform) Po rozmowie z Cipherem idziemy do Lee, i też dowiemy się kilku rzeczy, potem do Ratforda. Wciąż nie mamy dowodów, pozostaje tylko ostatnia osoba która może coś wiedzieć - Diego. Po jego uwolnieniu dowiemy się kim naprawdę jest Urt oraz że to on stoi za zdradą i sprzedaje wszystkie informacje o ustawieniu rebeliantów podczas walki.
"Czas Zapłaty"
- Po wszystkim udajemy się OR i gadamy z Ratfordem i Cavalornem, po czym w nocy ruszamy do ataku, idą z nami Cavalorn i nasza znajoma paczka z początku.( Radzę nie olewać ich, niby paczka będzie na końcu docelowego miejsca, ale jeśli Rodney nie pójdzie z nami pieszo, będzie wywalało krasze na miejscu). Wchodzimy ukrytym wejściem do SO, rozwalamy strażników, Cavalorn radzi się ruszyć na zewnątrz. Przed wyjściem z koszar kilka metrów przed drzwiami Cavalorn powinien do nas zagadać, jeśłi nie, próbujemy sami inaczej się zawiesi i nie dokończymy zadania. Po zejściu do piwnicy idziemy posiekać Magnatów....Ale czy na pewno?
Mam nadzieję, że przyda się.. Propsować, pisać jak by były potrzebne jakieś poprawki.
By M36.