Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - M36

Strony: [1] 2 3 4
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Dolina Zombie v2.1
« dnia: 2020-02-24, 09:20 »
Zagrałem w moda, 18h żeby przejść modyfikację. Niżej podzielę się swoimi odczuciami i problemami jakie napotkałem, a więc:
1. Problemy:
- Przy dialogu z Gomezem każde otworzenie okna statystyk kończyło się crash'em gry. Niepotrzebnie też po wykonaniu zadania kończył się z nim dialog tylko po to, aby go kontynuować po ponownym rozpoczęciu rozmowy. Gomez podczas dialogów zawsze wstaje z tronu.
- Piwo za informację nie działa przy rozmowie ze Złym.
- Wiele dialogów nie zgadzało się z dubbingiem. Im bliżej końca modyfikacji tym częściej kwestie bohatera wypowiadane były przez drugą osobę lub brakowało dialogu. Nie było tego tak dużo ale było.
- Bullit ciągle siedzi na taborecie, nie chodzi spać więc nie można go okraść. Skończyło się na pobiciu czyli zadanie niepotrzebnie narzuca nam naukę kradzieży.
- Znachor nie wychodzi z pomieszczenia w zadaniu ze szczurem. Okradamy kufer na jego oczach.
- Nie można zakończyć moda bo nie ma nigdzie Xardasa, musiałem go przywołać kodami.

2. Odczucia:
- Cóż, jeżeli mam być szczery to były tylko 2 questy, które wymuszały ich wykonanie w nocy. Po opisie modyfikacji myślałem, że będzie tego więcej.
- Zombie mają bardzo niską inteligencję jeżeli walczymy z kimś u boku. Wszystkie zombie rzucają się na osobę, która jako 1 zada obrażenia. Cóż nie muszę chyba tłumaczyć, że wszystko tankował ziomeczek npc, po za tym tak szybko mu pomagałem, że nawet nie zdarzało się, żeby tracił on hp w walce z 10 zombi. No i też jeżeli chciałem, aby nikt nie umierał to brałem wszystkie zombi na siebie i wtedy npc nie umierali bez potrzeby.
- Cóż, jeżeli chodzi o ekwipunek, to na samym starcie gry parę skrzyń na zamku i miałem kupione wszystkie wytrychy, mikstury leczenia i szybkości. Co do mikstur to i tak je musiałem oszczędzać, regenerując zdrowie spaniem w łóżkach dzięki czemu samemu odbiłem cały zewnętrzny pierścień. Potem już problem z miksturami znika aczkolwiek ewidentnie brakowało alchemii albo możliwości wymiany roślin na miksturki u magów, gdyż tego było dużo, a nic z tym nie można było zrobić. (Ewentualnie gdyby poty dawały hp procentowo, to mniej by ich schodziło.)
- 15 mikstur szybkości na całego moda, gdzie w połowie dopiero doświadczyłem co to bieganie po koloni. Nawet do walk z zombie nie opłacało się używać tych mikstur bo było ich zdecydowanie za mało.
- Co do dialogów, niektóre postacie miały dobrze dobrany głos do postaci, czasami miałem wrażenie, że słyszałem już ten głos u innego npc, corristo zagrany w chuj sztywno i głos nie pasował. Dubbing można ocenić na + aczkolwiek przydałoby się to poprawić, dograć kwestie gdzie ich nie było.
- Na koniec gry zabrakło wątku z odbiciem zamku/koloni z zombi. Można spokojnie zrobić dobry wątek z paladynami i pozostałymi skazańcami i dodać jeszcze trochę czasu rozgrywki.

Dla osoby, która tak jak ja zastanawiała się, czy opłaca się zagrać - moim zdaniem tak.
Jeżeli tylko autor modyfikacji poprawiłby te błędy to myślę, że spokojnie top 1 mod do gothic 1.

2
Ukończone modyfikacje / [G½] SystemPack
« dnia: 2019-12-22, 01:36 »
https://github.com/GothicFixTeam/GothicFix/releases

P.S. Geniusz jakiś z tym instalatorem...

3
Złote Wrota / Problem z areną (Wersja 1.05.4)
« dnia: 2015-03-07, 21:28 »
https://www.youtube.com/watch?v=DntsFwURYtY


Co tu dużo mówić, problem trzeba naprawić gdyż z każdym występują takie problemy, albo zostaje on zabity albo walka potraktowana jako nasza ucieczka. (Tego problemu nie miałem na wersji 1.01, od wgrania wersji 1.05.4 gram od nowa na świeżo zainstalowanej podstawie gry.)

4
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2015-03-07, 21:21 »
Witam, istnieją poważne problemy z areną, które są przedstawione w materiale, mam nadzieję, że to naprawicie bo na wersji 1.01 nie było tego problemu a po zakutalizowaniu na 1.05.4 i rozpoczęciu nowej gry tak przedstawiają się efekty poprawek.
https://www.youtube.com/watch?v=DntsFwURYtY&feature=youtu.be

5
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-07-09, 15:14 »
Mam pewien problem, lecz nie jestem do końca pewien czy to bug, mianowicie grając jako mag wody poszedłem do maga Christiana nauczyć się przetapiania złota, po wybraniu opcji dialogowej nic nie powiedział, ale rzekomo z komunikatu nauczyłem się przetapiać, no i tu problem bo nie wiem gdzie się przetapia (próbowałem w obozie bandytów i nic). Jakieś propozycje?

6
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-16, 11:25 »
spoko, a gdzie znajdę klucz do tej skrzyni po skoku wiary?

7
Złote Wrota / Pomoc w przejściu Złotych Wrót
« dnia: 2014-05-16, 10:23 »
Mógłby mi ktoś powiedzieć co mam zrobić, zdobyłem tabliczkę od Alvaro, wybudowałem posąg Innosa, i dalej nie mam rozwinięcia fabuły, byłem u magów wody gadałem z każdym i nic, tabliczki odczytać nie mogę.

8
Złote Wrota / Problemy techniczne
« dnia: 2014-05-12, 21:38 »
Ja to próbowałem chyba każdej konfiguracji i dalej nie mogę pograć dłużej niż 5 minut, co jest z tym modem nie tak?

9
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-11, 19:07 »
Wywalać zawsze będzie niezależnie od sprzętu bo to jarek :P
Ustawienia ktore gwarantuja nam w miare plyna gre przez 3-4 godziny po tym czasie i ta bedzie frezz to:P

Tekstury tak mniej więcej 8/10
Modele 5/10

Zasięg 160%
Zanikanie obiektów 120%

Tam jak ktoś chce może se dodatkowe bajery pozmieniać maja już niewielki wpływ, na takowych ustawieniach mod działa w pełni poprawnie max do 4h potem jest frezz i znowu 4h spokoju jeśli komuś to nie pomoże to ma za slaby sprzęt lub zasyfiony komp


Mam mocnego pc a nawet na takich ustawieniach co 5 minut przy rozmowach crash.

10
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-11, 15:57 »
Ustawiłem modele, tekstury i widok na połowe maksymalnych, nic nie dało gre dalej wywala najcześciej podczas rozmowy. (wszystko mam aktualne sterowniki itp.)

11
Złote Wrota / Błędy, bugi
« dnia: 2014-05-11, 14:23 »
Ja to się czuje jakbym grał w czas zapłaty, pograłem 10 minut a juz 4 raz do pulpitu wyjebało crashe.

12
Złote Wrota / Premiera Złotych Wrót!
« dnia: 2014-05-10, 22:53 »
wreszcie mogę pobrać dub'a warto będzie usłyszeć siebie samego :P

13
Hehe spoko, wyśle ponownie.

14
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2014-02-15, 02:30 »
Witam serdecznie.
Mam problem, ponieważ spóźniłem się z oddaniem 3 ornamentów Saturasowi (miałem na to 3 dni, jednak zająłem się innym zadaniem i od Saturasa usłyszałem bolesne zejdź mi z oczu), który powiedział, że mam przekazać Lee, że może odejść. I tu się pojawia problem, ponieważ Lee nie ma żadnej opcji dialogowej, poza nauką walki bronią 2H. Nie mogę też nic zrobić w sprawie Miecza Runicznego, Xardas i Leren czekają już na bagnach, ale z żadnym z magów wody nie mam na ten temat dialogu. Fabuła stanęła w miejscu, a żaden z moich save'ów nie sięga tak daleko wstecz. I teraz pytanie, czy muszę zaczynać od nowa, czy da się coś z tym zrobić? Czy konsola pozwala na edycję dni tak jak godziny (set time)? Cofnąłbym się o dzień, dwa i zaliczyłbym questa z ornamentami i myślę że problem rozwiązałby się. Ma ktoś jakiś pomysł?

Co do magów wody, na 3 piętrze posiadłości na której przebywają znajduje się myxir, który pomoże nam w rytuale (jeśli nie ma opcji dialogowej, bo saturas powinien nas do niego wysłać, to jesteś w dupie). Po ukończeniu rytuału zostaniemy wysłani do lee, i wtedy fabuła ruszy.

15
Czas Zapłaty / Solucja po IV rozdziale
« dnia: 2014-02-15, 02:26 »
Mam problem z mieczem runicznym.
Otóż jak rozpocznie się rytuał, idę do Xardasa, on go kończy potem do Lerena on mówi mi jak używać run. Tyle że nigdzie nie jest napisane jak te runy aktywować, Zakładam i macham jak zwykłym żelastwem i nie wiem o co kaman. Za wyjaśnienie z góry Dziękuje ;)

Musisz wejść w konfiguracje Gothic'a i tam w ustawieniach klawiszy w dodatkowych powinna być opcja, którą trzeba zbindować.

16
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2014-01-03, 17:08 »
Wiem,dzięki,jednak chyba miałem tą roślinę,po prostu o niej nie wiedziałem :DAle takie jeszcze mam pytanie,do kogo zwrócić się o tą miksturę dla Pacho?A i jeszcze jedno,mógłbyś zerknąć na ostatni post w dziale pomoc techniczna? Dziękuje,pozdrawiam :)

W obozie rebeliantów pogadaj tym gościem sprzedającym ziele, on albo ten drugi będzie wiedział jak przyrządzić. (albo pogadaj ze wszystkimi w or, nie pamiętam dokładnie :D)


Ponadto mam kolejny problem z misja. Gdy znajduje 3 ornament i wybiegam z jaskini, stoi przed nia Hrabia (za nim dalej jest Wegorz). Nic nie mówia. Zero reakcii. Zadnej opcji dialogowej. Czy ich pobije czy nie, nic sie nie dzieje. To byłoby nic, ale jak ide oddac ornament to tez nie mam opcji dialogowej. Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobic?

Musisz zrobić tak, przed wejściem do jaskini po ornament podejśc do węgorza, pogadać z nim, potem iść do jaskini(weź ornament), pogadać z hrabią, po czym pobić węgorza i ponownie pogadać z hrabią(tylko go nie zabijaj), Quest powinien ruszyć dalej.

17
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-12-27, 23:13 »
A ja mu powiedziałem coś innego, niż żeby zrobił to dla mnie i już nie da rady tego cofnąć?

Jeśli zapisujesz grę tylko na 1 slocie to pewnie już do tego nie wrócisz.

18
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-12-27, 14:37 »
Mam problem z zadaniem Marzenia Rodneya, byłem w tej dziwnej krainie, lecz nie mogłem z niej wyjść, postanowiłem użyć kodów teleportując się na teleport do standardowego światu (World.zen). Pogadałem z Roderikiem, Rodneyem i nic więcej nie mogę zrobić. Zadanie cały czas się ciągnie, nie jest wykonane ani popsute.
Tak samo mam z Dostarczyć Broń, nie mogę dać jej Cavalornowi, chociaż wszyscy inni mają.

Są to bugi spowodowane na moim CZ czy ogólnie? Co muszę zrobić teraz, bo zaczyna mnie już ta gra irytować, praktycznie nic bez kodów nie mogę zrobić, bo albo coś jest zablokowane, albo inne cholerstwo.

Popsułeś obydwa zadania, jest solucja w której wszystko jest wytłumaczone krok po kroku.

Post połączony: 2013-12-27, 14:39
Mam problem z zadaniem z mieczem runicznym. Mianowice nie mam żadnej opcji dialogowej u Myxira, dodam iż zadanie związane z tymi kamieniami które daje nam Saturas chyba zepsułem bo gdy przychodzę do niego z nimi mówi mi że już za późno. Proszę o pomoc.

Znajdz save przed tymi zadaniami i zrób je od nowa. (aha, i te zadanie z kamieniami to dostajemy od Jarvisa, a resztę kamieni znajdujemy przy pomocy magów.)

19
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-12-19, 21:47 »
Zna ktoś kod na strażnika bramy przy SO (ten który wpuszczał do SO przy misji szpieg ) zabiłem go w 3 rozdziale, a teraz jest potrzebny przy konwojach - bez niego nie widzę Ashgana, przywołałem znalezionym kodem grd_2013_guardian jakiegoś npc przy, którym jest napisane strażnik bramy, ale nie ma opcji dialogowej, więc to musi być jakiś 'szczególny'

Ehh...wszystko kodami. Trzeba było sobie robić save'y albo nie zabijać jak leci każdego, niby gra fantasy ale jak widać zabijanie ludzi może mieć późniejsze konsekwencje.

20
Czas Zapłaty / Pomoc w zadaniach i w rozgrywce
« dnia: 2013-12-18, 01:41 »
raz komuś działa, raz nie, jeśli wyjdzie patch do tego moda to może kiedyś go ukończysz.

Strony: [1] 2 3 4
Do góry