Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - MajkeI

Strony: [1] 2 3 4
1
Nietypowe pytanie z mojej strony.

Jedną z zalet gier z np. Microsoft Store (Gears, Forza - tak, miałem kiedyś Xboxa) jest to, że można je w każdym momencie zminimalizować, zmniejszyć do okna, robić coś innego i potem wrócić do aplikacji bez strachu przed tym, że wyrzuci błąd lub przywita czarnym ekranem.

Czy słyszeliście o istnieniu lub znacie jakąś łatkę / moda, który by pozwalał w Gothicu na właśnie taką minimalizację uruchomionej aplikacji? Może coś w stylu 4gb patch, który dorzuca się do plików .exe?

2
Sprzęt, oprogramowanie / Gamingowe fotele
« dnia: 2018-03-22, 10:46 »
Co myślicie o fotelach gamingowych? Może ktoś coś polecić? Sprawdzałem u kumpla jego
Diablo X-One
i muszę przyznać, że i przy pracy jak i przy graniu jest fajny i bardzo wygodny.

Pytanie tylko czy wart swojej ceny?

3
Webmastering / SASS - Pobieranie
« dnia: 2017-09-28, 15:17 »
Zaczynam uczyć się preprocesora CSS jakim jest SASS. I moje pytanie brzmi: Czy można po prostu skądś pobrać SASS (jako pliki) i wkeić do projektu? Skąd bierze się potrzeba instalacji przez Ruby? Byłoby znacznie łatwiej po prostu pobrać, prawda?

4
No więc kolejna pomyłka z mojej strony - odinstalowałem Gothica II (z powodu problemu z dx11* - chciałem przeinstalować i zrobić wszystko od nowa) bez wcześniejszej kopii zapasowej moich save'ów z L'Hivera.

Jestem jakieś 5 minut po procesie deinstalacji, pobrałem Recuvę -> szybki skan na C:\Program Files (x86)\Gothic2ZlotaEdycja znalazł kilkanaście plików, ale żadnego save'a. Zrobiłem też skan na C:\Program Files (x86)\Gothic2ZlotaEdycja\Saves - jednak również bez oczekiwanego rezultatu, nic nie znalazło (robiłem też ten dłuższy skan).

Da radę jakoś to odzyskać? Dodam, że to dysk SSD.

5
Witam,
Czy ustalanie min-width na np. 300px jest dobrym pomysłem dla respnsywnej strony? Czy mooże lepiej z tego zrezygnować?
Jeśli nie, to jaka minimalna szerokość jest najlepszym rozwiązaniem?

Nie wiem czy ktoś tu zagląda, ale z góry dzięki za odzew.

6
Pytania i problemy / Npc_ExchangeRoutine() nie działa
« dnia: 2017-02-18, 15:57 »
Jak w temacie, postacie nie zmienia swojej rutyny gdy używam tej funkcji. Próbowałem też B_StartOtherRoutine() ale efekt dalej jest taki sam.

Tutaj dialog, w którym używam funkcji:
FUNC VOID DIA_PAL_9000_Albrecht_FirstEXIT()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Pal_9000_Albrecht_FirstEXIT_15_00"); //Ruszajmy!
AI_Output (self, other, "DIA_Pal_9000_Albrecht_FirstEXIT_03_01"); //Niech Innos ma nas w swojej opiece. Naprzód!

Pal_9000_Albrecht.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Pal_9001_Eskorta.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Pal_9002_Eskorta.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;

AI_StopProcessInfos (self);

Npc_ExchangeRoutine (Pal_9000_Albrecht,"GO");
Npc_ExchangeRoutine (Pal_9001_Eskorta,"FOLLOW");
Npc_ExchangeRoutine (Pal_9002_Eskorta,"FOLLOW");

afterFirstTalk = TRUE;
};

Skrypt postaci:
instance Pal_9000_Albrecht (Npc_Default)
{
name = "Albrecht";
guild = GIL_PAL;
id = 202;
voice = 3;
flags       = 0;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
B_SetAttributesToChapter (self, 5);
EquipItem (self, ItMw_1H_Pal_Sword);
B_CreateAmbientInv (self);
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_P_Tough_Rodriguez, BodyTex_P, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 1.5);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
B_GiveNpcTalents (self);
B_SetFightSkills (self, 80);
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
daily_routine = Rtn_Start_9000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_9000 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,19,00,"MOD_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (19,00,07,00,"MOD_01");
};
FUNC VOID Rtn_GO_9000 ()
{
TA_Guide_Player (07,00,19,00,"OW_PATH_1_16");
TA_Guide_Player (19,00,07,00,"OW_PATH_1_16");
};


Dodam, że wszystkie waypointy istnieją, są połączone i ich nazwy są wszędzie zapisane z wielkich liter.
Jeśli to ma znaczenie:
  • wersja gry - Gothic II NK + 2.6fix + SystemPack 1.6
  • używam Ikrausa i LeGo
  • wszystko na pewno dobrze skompilowane i dodane do .mod

7
Pytania i problemy / Świecące textury .TEX
« dnia: 2016-08-13, 15:53 »
Siema,
Chyba był kiedyś podobny temat ale nie mogłem nic znaleźć. Tekstury które konwertuję w GoManie z .tga na .tex w grze strasznie świecą i błyszczą się. Był na to jakiś sposób, ale nie pamiętam już jak się to robiło.
Pomoże ktoś?

8
Problem jest taki: laptop ładuje się tylko podczas procedury POST i w BIOSie. Nie ładuje po starcie systemu.

Wyciągnąłem baterię i zostawiłem na samej ładowarce i własnie tak działał - w BIOSie wszystko git, ale gdy chce uruchomić system to już nie ładuje.
Myślałem, że to problem z softem, więc chciałem przeinstalować system, ale z bootowalnego pendrive'a też nie ładuje, więc to nie to.

Laptop nie spadł ani nic, więc nie wiem o co może chodzić...

9
Pytania i problemy / [GS 3.14] Dekompilacja GOTHIC.DAT
« dnia: 2015-10-10, 15:18 »
Dorwałem się do starego projektu, z którego muszę wyciągnąć pliki .D, gdyż zostały mi tylko skompilowane wersje .DAT.
O ile wszystko (MUSIC, MENU, SFX np.) idzie bez szwanku to przy GOTHIC.DAT już jest jakiś problem.

screen

Wygląda na to, że nie może znaleźć hmm funkcji?

10
Pytania i problemy / Sam & Max crash
« dnia: 2015-09-05, 14:44 »
Instaluję Sama & Maxa - Sezon 1, (oryginał z CD Action) próbuję odpalić a tu bum.
Próbowałem też tryb zgodności z Windows 7/XP SP3, jednak to nie pomaga. Jakieś pomysły?

11
@RafalBudzis już wcześniej mnie ostrzegał, i okazało się to prawdą.
Na Windowsie 10 Home (VS Community 2015) nie ma możliwości programowania pod Windows Phone! Emulatory działają tylko na wersjach Pro. Co jest kur##? MS sobie jaja robi? To co mi z darmowej wersji Home, którą otrzymałem w ramach promocji "Aktualizuj do Win 10 za darmo" skoro odbierają takie możliwości? Mam to gdzieś i pobieram właśnie z torrentów Win 10 Pro, oraz aktywator. Najdziwniejsze jest to, że chyba powinni chcieć, aby liczba developerów pod WP się zwiększyła, a tu takie coś...

Jednak wciąż mam nadzieję, że może jest jakaś inna możliwość - ktoś coś wie? Może da się jakoś to obejść?

12
Pytania i problemy / Odzyskiwanie skryptów
« dnia: 2015-08-16, 12:07 »
Straciłem wszystkie pliki z gothica, jedyne co mi pozostało to skompilowane .DAT i OU z dialogów.
Wiem, że GothicSourcerem można to otworzyć. Moje pytanie - co zrobić, żeby wszystkie te pliki i katalogi ze Scripts zapisało mi na dysku?

13
MDS i animacje / Błąd w MDSie bagiennego trutnia
« dnia: 2015-07-10, 22:21 »
Podczas przerzucania bagiennego trutnia z g2 do g1 (tekstura, animacje skompilowane, asc, skrypt, nawet dźwięki) wyrzuca mi taki oto błąd. Ktoś coś poradzi? Jak temu zapobiec?
Screenshot z zSpy

14
No więc razem z kolegami często grywamy w Gears of War 3 na 4 graczy poprzez System Link, czyli połączenie konsol w sieć i grę lokalnie. Od jakiegoś czasu jednak po kilku minutach stworzenia drużyny następuje rozłączenie,
Płytki są bez rys, konsole zaktualizowane, nie mam pojęcia o co chodzi. Ktoś coś?

15
Sprzęt, oprogramowanie / Ustawienia GRUBa
« dnia: 2015-06-19, 17:56 »
Mam sobie Windowsa 7 i doinstalowałem ostatnio Ubuntu.
Moje pytanie - gdzie i jak skonfigurować GRUBa, żeby mi nie odliczało 10 sekund do automatycznego startu Ubuntu?
Ew 10 sekund i start Windowsa :)

16
Platforma .NET / [C#] Błąd w zapisie do pliku
« dnia: 2015-06-02, 18:15 »
Dlaczego jeśli nie ma takiej ścieżki (program ma ją stworzyć) wywala błąd?
using System;
using System.IO;
using System.Collections.Generic;

namespace Projekt
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            string path = @"C:\Proba\";
            string fileName = "index.html";

            if (!Directory.Exists(path))
                Directory.CreateDirectory(path);

            if (!File.Exists(path + fileName))
                File.Create(path + fileName);

            List<string> lines = new List<string>();
            lines.Add("1");
            lines.Add("2");

            File.WriteAllLines(path + fileName, lines);
        }
    }
}

BŁĄD: "Proces nie może uzyskać dostępu do pliku „C:\Proba\index.html”, ponieważ jest on używany przez inny proces." Nie rozumiem, tylko ten program wykonuje to .exe

17
Sprzęt, oprogramowanie / Windows 7 Uprawnienia
« dnia: 2015-05-29, 15:41 »
Na komputerze jest tylko jedno konto - administrator (Ruffin), z poziomu którego nie mogę usunąć folderu.


Ktoś wie co zrobić?

Jeśli chodzi o sam folder - nie jest udostępniany, a co do zabezpieczeń:
  • SYSTEM - uprawnienia dałem na "odmów"
  • Ruffin - zezwalaj
  • Administratorzy - zezwalaj

18
Platforma .NET / [C#] Obsługa błędów I/O
« dnia: 2015-05-26, 21:26 »
Napisałem prosty program konsolowy - podajemy ścieżkę i zamienia nazwy wszystkich plików w danym katalogu na takie same, tylko z wielkich liter.

Spoiler
using System;
using System.IO;

namespace Program {
    class Program {
        static void Main(string[] args) {
            string[] filePaths;
            while (true) {
                Console.Clear();
                Console.WriteLine("Input directory");
                filePaths = Directory.GetFiles(Console.ReadLine());

                if (filePaths.Length == 0) {
                    Console.WriteLine("No files in this directory!");
                } else {
                    Console.Clear();
                    Console.WriteLine("Changed files: ");

                    for (int i = 0; i < filePaths.Length; i++)
                    {
                        File.Move(filePaths[i], filePaths[i].ToUpper());
                        filePaths[i] = Path.GetFileName(filePaths[i]);
                        Console.WriteLine((i + 1) + ". " + filePaths[i]);
                    }
                }
               
                Console.ReadLine();
            }
        }
    }
}

Moje pytanie - jak zrobić obsługę błędów? Chodzi mi o przypadek, gdzie podamy błędną ścieżkę do folderu.
Znalazłem jakieś "DirectoryNotFoundException" jednak nie umiem z tego skorzystać. Ktoś pomoże?

EDIT: Ok, wykombinowałem - tylko, czy pod względem "czystości kodu" jest to dobrze zrobione?
Spoiler
using System;
using System.IO;

namespace Program
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            string[] filePaths;
            while (true)
            {
                Console.Clear();
                Console.WriteLine("Input directory");
                try
                {
                    filePaths = Directory.GetFiles(Console.ReadLine());

                    if (filePaths.Length == 0)
                        Console.WriteLine("No files in this directory!");
                    else
                    {
                        Console.Clear();
                        Console.WriteLine("Changed files: ");

                        for (int i = 0; i < filePaths.Length; i++)
                        {
                            File.Move(filePaths[i], filePaths[i].ToUpper());
                            filePaths[i] = Path.GetFileName(filePaths[i]);
                            Console.WriteLine((i + 1) + ". " + filePaths[i]);
                        }
                    }
                }
                catch (DirectoryNotFoundException)
                {
                    Console.WriteLine("Directory is incorrect!");
                }
                Console.ReadLine();
            }
        }
    }
}

Hmm to tak przy okazji - jak zrobić, żeby przeszukiwało również podfoldery podanego katalogu?

19
MDS i animacje / [G1] pliki .ASC oraz .MDL
« dnia: 2015-05-22, 09:42 »
Witam ponownie. Mam problem z przeniesieniem czarnego trolla oraz preriowego ścierwojada.

Przenoszę wszystkie animacje, dekompiluję GothicSourcerem wszystko, kopiuję skrypty i dźwięki - ogólnie robię wszystko to, co zawsze, gdy chcę przenieść potwora z g2 do g1 (i zawsze to działało).

W przypadku tych potworów jednak, zdekompilowane pliki .MSB każdego z nich nie posiadają plików TROLL_BLACK_BODY.ASC oraz SCAVENGER_DEMON_BODY.ASC - a przez to gra crashuje.
Skopiowałem oczywiście te pliki - jednak mam tylko ich wersje .MDL oraz .MDM których GothicSourcer nie chce zdekompilować.

Zatem skąd wziąć te pliki .asc? Z góry dzięki

EDTI: Próbując zdekompilować SCAVENGER_DEMON_BODY.MDL GothicSourcerem wywala taki błąd:


Próbowałem GS 3.10 i 3.14

20
Skrypty / Szkielet bez głowy
« dnia: 2015-05-21, 20:56 »
Chcę stworzyć szkieleta-maga, który będzie wyglądał jak zwykły szkielet i nosił szatę.
Mój skrypt:
INSTANCE SkeletonMageMod (Mst_Default_Skeleton)
{

name = "Szkielet mag";
guild = GIL_DEMON;
level = 50;
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_EDGE] = 50;
protection [PROT_POINT] = 100;
protection [PROT_FIRE] = 100;
protection [PROT_FLY] = 0;
protection [PROT_MAGIC] = 100;
fight_tactic = FAI_HUMAN_MAGE;
CreateInvItem (self, ItArRuneThunderbolt);
CreateInvItems (self, ItArScrollSummonSkeletons, 5);
Mdl_SetVisual (self, "HumanS.mds");
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT, ITAR_MOD_UNDEAD);
};
Problem polega na tym, że w grze, szkielet ten nie ma głowy. Coś źle robię?

Strony: [1] 2 3 4
Do góry