[G1] pliki .ASC oraz .MDL 2603 4

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 22.05.2015 roku

Wyświetleń 2603

Odpowiedzi 4

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

[G1] pliki .ASC oraz .MDL
2015-05-22, 09:42(Ostatnia zmiana: 2015-05-22, 12:20)
Witam ponownie. Mam problem z przeniesieniem czarnego trolla oraz preriowego ścierwojada.

Przenoszę wszystkie animacje, dekompiluję GothicSourcerem wszystko, kopiuję skrypty i dźwięki - ogólnie robię wszystko to, co zawsze, gdy chcę przenieść potwora z g2 do g1 (i zawsze to działało).

W przypadku tych potworów jednak, zdekompilowane pliki .MSB każdego z nich nie posiadają plików TROLL_BLACK_BODY.ASC oraz SCAVENGER_DEMON_BODY.ASC - a przez to gra crashuje.
Skopiowałem oczywiście te pliki - jednak mam tylko ich wersje .MDL oraz .MDM których GothicSourcer nie chce zdekompilować.

Zatem skąd wziąć te pliki .asc? Z góry dzięki

EDTI: Próbując zdekompilować SCAVENGER_DEMON_BODY.MDL GothicSourcerem wywala taki błąd:


Próbowałem GS 3.10 i 3.14
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakiś czas temu sam miałem z tym problem i z dekompilacją Czarnego trolla jest rzeczywiście coś nie tak (zapewne podobnie jest z preriowym ścierwojadem). Istnieje jednak sposób, żeby wyciągnąć te pliki tylko jest opisany w języku rosyjskim (patrz post użytkownika Saturas):
https://translate.google.pl/translate?sl=ru&tl=en&js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fworldofplayers.ru%2Fthreads%2F13198%2Fpage-64&edit-text=

Gdy zwróciłem się do tego użytkownika z zapytaniem o wyjaśnienie problemu w języku angielskim po prostu wysłał mi poprawione pliki trolla, które dekompilują się już bezbłędnie i uzyskujemy z nich TROLL_BLACK_BODY.asc Wciąż je mam więc jeśli chcesz mogę Ci to przesłać. Z preriowym ścierwojadem będziesz musiał jednak sam pokombinować:P

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Dekompilujesz dla wersji Gothic 2?
Jesli tak, to mozna jeszcze sprobowac, zdekompilowac dla G2 mds'a.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer

MajkeI

[G1] pliki .ASC oraz .MDL
#3 2015-05-22, 15:25(Ostatnia zmiana: 2015-05-22, 17:50)
Przerzucam czarnego trolla z G2 do G1. Problem tkwi w tym, że TROLL_BLACK_BODY.ASC nie jest wpisane w TROLL.MDS ani TROLL.MSB.
A więc TROLL_BLACK_BODY.MDL oraz TROLL_BLACK_BODY.MDM to jedyne co dostajemy tak naprawdę. W wyniku dekompilacji mds (msb) nie dostaniemy tego pliku w .asc.
Ok, dzięki @bgb - odezwę się :)
W przypadku preriowego ścierwojada sprawa wygląda identycznie

Post połączony: 2015-05-22, 17:50
Okej rozgryzłem to - to całkiem proste. Wystarczy w pliku SCAVENGERGL.MDS dopisać,
registerMesh ("SCAVENGER_DEMON_BODY.ASC")
następnie usunąć z Anims/_compiled plik SCAVENGERGL.MSB i pozwolić grze skompilować go na nowo (czyli odpalić gothica 2 i wpisać kod na owego ścierwojada). Wtedy mamy nowy, poprawiony SCAVENGERGL.MSB, który pozwala na uzyskanie wszystkich asc, również SCAVENGER_DEMON_BODY.ASC :D
Plik mogę udostępnić jeśli ktoś potrzebuje a dalej nie rozumie jak to zrobić
 

DamianHunter

DamianHunter

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wiem, że dawno nikt yu nie zaglądał, ale chciałbym poprosić abyś wysłał mi te pliki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry