Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Miamian

Strony: [1]
1
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-21, 21:04 »
Ale jakbyś miał robić jakąś modyfikację, to dlaczego znowu albo w Gothicu, albo o Gothicu, boże.

Bo zrozumiałem, że @Fabiosek mówił o modyfikacji do Gothica. Dopiero po Twoim poście zrozumiałem że chodziło mu od moda do Skyrima...

A co do samego tematu, to póki co kontynuuję pracę bo zwyczajnie to mi się podoba i zobaczymy co z tego wyjdzie. Jeśli sam zobaczę, że zmierza to w złym kierunku i jest "do dupy", to zostawię ten projekt i zajmę się czymś innym. Niemniej póki co uważam, że projekt ma szansę stać się czymś fajnym i może sami zbyt szybko go przekreślacie na samym starcie, tak jabym wam pokazywał wersję ostateczną...

2
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-13, 09:05 »
Wygląda bardzo słabo, nie wiem co wy widzicie w tym silniku Skyrima, jest bardzo chujowy.  Samo wybieranie dialogów jest tu dupne.

Akurat tutaj nie wiem o co Ci chodzi, przecież wybieranie dialogów jest takie samo jak w Gothicu. Pokazane są linie dialogowe i wybierasz którą chcesz.

Odradzałbym jednak robienia tego projektu, ambitniejsza byłaby jakaś modyfikacja.

PS2. Czemu jest zjebany? Nie ma głosu mówionego bezimiennego, bez tego to nie to samo, bez tego to całkowicie do dupy :P

Niby masz rację, mi też przeszkadza brak jego głosu, ale z drugiej strony jeśli zrobię jakąś modyfikację, to tam też nie będzie głosu Beziego - czyli idąc Twoim tokiem rozumowania, od razu z wejścia można założyć, że będzie do dupy  :P

3
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-11, 19:49 »
Spróbowałem z tym OBS, ale przy nagrywaniu mam cały czas czarny ekran... Obejrzalem kilka filmików na youtube odnośnie tego problemu, ale w większości mówiły tylko o przypadku kiedy mamy dwie karty graficzne, więc u mnie ten sposób nie działał. Może jakieś pomysły?
A fraps rzeczywiście tworzy strasznie duże pliki mniej więcej 1min filmu = 1GB.

@ShadowAssassin Nagrałem tą scenkę ponieważ jest na początku a chciałem pokazać coś "na szybko". A co do twojego screena, to niezły, podoba mi się :)

Edit:

Nagrałem trochę dłuższy filmik,  można w nim zobaczyć Diego, Orry'ego, Draxa i Ratforda:

https://www.youtube.com/watch?v=k_K8NAPXRNo



4
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-10, 22:09 »
https://www.youtube.com/watch?v=sYFdWXUwie8


Nagrałem krótki filmik pokazujący początek rozmowy z Diego. Jednak dopiero po wrzuceniu na youtube doczytalem dlaczego Fraps nagrywał tylko 30 sec filmu i się wyłączał. Ale skoro już wrzuciłem to równie dobrze mogę to pokazać. Jutro postaram się nagrać coś dłuższego.

Napraw te buty strażnikom xDDD

Spoko, zrobi się :)

5
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-10, 19:11 »
Dobra, po pierwsze dziękuję za spokojną i wyczerpującą odpowiedź :)

A teraz do rzeczy. Jakoś do tej pory nie robiłem żadnych screenów, bo jak już pisałem wcześniej skupiłem się głównie na dialogach, a te ciężko pokazać na screenach. Może ewentualnie zrobię filmik z gry i zaprezentują co udało mi się już zrobić (przy okazji, możecie polecić jakiś dobry program, którym mógłbym to zrobić?).

Zgadzam się też, że to co napisałem mogło zabrzmieć trochę bałwochwalczo i przepraszam za to, w niedługim czasie chciałbym móc pochwalić się czymś bardziej realnym niż słowa i zapewnienia.

Mam też nadzieję, że w razie potrzeby mogę liczyć na jakąkolwiek pomoc z waszej strony.

A tutaj kilka zrobionych na szybko screenów, żeby udowodnić "polskość" moda :)






6
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-09, 22:23 »
Brawo, że coś pokazałeś. Nawet jeśli mało i nie wiadomo czy to w końcu Twoje czy Rosjan...

Człowieku o co Ci chodzi? czepiłeś się mnie z samego wejścia jak rzep psiego ogona...

Chyba wyraźnie napisałem, że Rosjanie zrobili teren, a ja dodaje postacie i dialogi. Nie wiem co mam Ci pokazać, screeny, że mod jest po polsku a nie po rosyjsku, żebyś przestał uważać, że próbuję podpiąć się pod cudzą pracę?

7
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-09, 22:00 »
Przede wszystkim warto by było przedstawić jakieś screeny, bo ja zaraz mogę sobie ogłosić, że robię reboot Gothica na Unreal Engine 4 i będę tak samo wiarygodny, jak Ty w aktualnej chwili.

Kurczę, czemu od razu tak nerwowo. Proszę tutaj masz link do mojego moda na Nexusie:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/84108/?

A co do Piranii to jeśli tak będzie tak jak mówi Jakub91 to trudno, zamknę projekt, ale co się nauczę to moje, a poza tym, jak nie spróbuję to się nie dowiem, może akurat przymkną na to oko :)

8
Twórczość modderska / TESV: Gothic mod
« dnia: 2017-08-09, 21:27 »
Hej, to mój pierwszy post na tej stronie więc wypada się przywitać :)

Nazywam się Damian i zacząłem interesować się szeroko rozumianym moddingiem, chociaż głównie dotyczy on gier z serii TES. Zająłem się stworzeniem moda, o którym tutaj mowa, czyli Remake Gothic I na silniku Skyrima.

Stworzony wcześniej świat przejąłem za pozwoleniem rosyjskiej grupy GothicBrothersTeam, która zaczęła robić tę modyfikację, ale po stworzeniu lokacji porzuciła go i próbuję zrobić ją na silniku CryEngine3.

Ja ze swojej strony przetłumaczyłem na polski wszystko co zrobili poprzednicy, oraz dodałem już ok. 100 nowych NPC, każdy z dialogami żywcem wyjętymi z Gothica, z czego na tą chwilę około połowa ma również podłożony oryginalny dubbing.

Kilka pierwszych misji jest już skończone (Receptura Bractwa, Miecz Świstaka, Zaginiony Strażnik, Kurier Magów), chciałbym w niedługim czasie umożliwić dołączenie do Starego Obozu.

Ciekawi mnie, czy nadal ktoś jest zainteresowany zagraniem w taką modyfikację?

Patrząc bardzo daleko w przyszłość, jeśli z  tym by mi się udało (a wiem, że przede mną jeszcze ogrom pracy, zdaję sobie z tego sprawę), można by było kontynuować z Gothikiem II i 3, tak by stworzyć jedną modyfikację łączącą całą trylogię.

Ale chyba za bardzo wyszedłem w przyszłość... Także ciekawi mnie bardzo, co sądzicie o tym pomyśle?

9
Dzięki za odpowiedzi, chociaż miałem nadzieję, że uda się coś z tym zrobić....
Ale mimo to, jeśli dobrze zrozumiałem, mogę wyciągnąć modele i będę musiał "tylko"dorobić do nich animacje, tak?
Zawsze to trochę roboty mniej :)

10
Pytania i problemy / Modele potworów z Arcania: Gothic 4
« dnia: 2017-06-01, 17:29 »
Cześć,

Chciałbym zapytać czy po dekompilacji i rozpakowaniu plików *.pak można dostać się do plików z modelami potworów? I czy będą do nich animacje?

Już wyjaśniam o co mi chodzi.

Robię właśnie modyfikację do Skyrima, która będzie odświeżoną wersją Gothic I (te same postacie, dialogi i zadania - właśnie kończę tworzyć misje z pierwszego rozdziału w Starym Obozie) no i pomyślałem, że przydałyby się jakieś potwory do zabicia  :)

No a że samemu ciężko stworzyć wszystkie modele i animacje (zajęłoby to mnóóóóóstwo czasu) to pomyślałem, żeby jakoś ułatwić sobie pracę. Tylko nie wiem czy jest sens kombinować i próbować, jeśli ktoś już może tego próbował i wie, że się nie da. A jeśli jest to możliwe to prosiłbym o jakieś podpowiedzi jak się do tego zabrać.

Strony: [1]
Do góry