TESV: Gothic mod 19916 30

O temacie

Autor Jutko_DEV

Zaczęty 12.11.2014 roku

Wyświetleń 19916

Odpowiedzi 30

Jutko_DEV

Jutko_DEV

Użytkownicy
Margrabia
posty5
Propsy3
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Margrabia

Jutko_DEV

TESV: Gothic mod
2014-11-12, 03:21(Ostatnia zmiana: 2014-11-12, 04:00)
Witam bardzo serdecznie, przeglądając forum napodkałem na tematy związane z "Gothic w Skyrim" ogólnie nastawienie niektórych forumowiczów... krótko mówiąc mówili że będzie zjebanie. Jednak zagram wam szach mat.
Niektórzy mówili żę silniki są zróżnicowanie i będzie wujowo wyglądać a tu proszę poszperałem i to znalazłem.
https://www.youtube.com/watch?v=DO1OE6e6VWI

//Cała Playlista z tym silnikiem.
https://www.youtube.com/watch?v=DO1OE6e6VWI

//Zanim skomentujesz zapoznaj się z materiałami :)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Oczywiście, jeśli weźmie się za to ktoś kto wie jak to się robi, może to być najlepsza modyfikacja do Skryrim ever, jednocześnie będąca zajebistym remake, Gothic. 
No, ale tego nie da się powiedzieć o pewnym panu który się tego podjął. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Jutko_DEV

Jutko_DEV

Użytkownicy
Margrabia
posty5
Propsy3
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Margrabia
w tej kwestii, robią to "Ruskie" czyli nie muszę mówić żę praca powinna być zajebista :)

Ja zaznajomiłem sięz każdym materiałem poszperałem po ich stronie i wiele rzeczy się dowiedziałem radzę zrobić to samo :)

Pozdrawiam
JutkowskY/Jutko
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja mówiłem o polskiej wersji do której nawiązywałeś.
Krytykowaliśmy to co widzieliśmy, czyli pracę Zagłoby (to on robi tego moda, nie?) nie pracę Rosjan. 

I to że robią to "Ruskie" nic nie znaczy. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ŚwistakMachinima

ŚwistakMachinima

Użytkownicy
posty8
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mój drugi post na tym forum. Ale konstruktywny. Jeśli patrzeć na to, który kraj ma więcej doświadczenia w moddingu to porównajcie sobie nasze mroczne tajemnice, a ruskiego returninga. Uważam że oba mody są świetnymi dodatkami jednak returning bije mt na głowę. Dlaczego? Nie dlatego, że był robiony przez zagranicznych modderów, tylko formą. Polacy dodali skrypty. Nie ma praktycznie żadnych bitew w gothicu 1. A w returningu?? Tam można pokonać małego śniącego :D. I nie tylko. Jest bitwa o farmę onara. cała fabuła została poszerzona. Sporo nowych questów, nowe skille takie jak inteligencja i inne. I żeby nie było, że uznaję wyższość ruskich modderów nad polskimi. Po prostu oni wiedzą więcej od nas. Nas, dla których modding jest kołyską. Pierwszym etapem pracy. Złote wrota teoretycznie może równać się z returningiem. I tutaj możecie się zacząć ze mną wykłócać, ale tutaj rację mam JA.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Mój drugi post na tym forum. 
Cytuj
ale tutaj rację mam JA.
Fajnie sobie opinię wyrabiasz, nowicjuszu. ; p O porównaniu Returninga i MT nie będę nawet pisał, bo po pierwsze G1 ma mniejsze możliwości niż G2, a po drugie to temat rzeka. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie ma sensu porównywanie Mrocznych Tajemnic z Returningiem. To mody do różnych Gothiców. Poza tym, Mroczne Tajemnice wyszły w 2006 roku, gdzie modding Gothica dopiero się zaczynał, a zwłaszcza w Polsce. Mroczne Tajemnice jak na rok, w którym zostały wydane, zostały zrobione bardzo dobrze. Dopiero wtedy ludzie rzucili się na modding Gothica w dość poważnym stopniu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

ŚwistakMachinima

ŚwistakMachinima

Użytkownicy
posty8
Propsy2
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Splashu. Dziękuję za tą konstruktywną uwagę. Outlander. Jestem spacerzystą z ponad dwuletnim stażem. Pracuję nad modem do dwójeczki gothica o nazwie Przyczułek. Nie będę za wiele zdradzał, ale powiem, że coś easy dialog maker ma buga i zgłoszę go do tematu z tym programem.
 

Miamian

Miamian

Użytkownicy
posty10
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, to mój pierwszy post na tej stronie więc wypada się przywitać :)

Nazywam się Damian i zacząłem interesować się szeroko rozumianym moddingiem, chociaż głównie dotyczy on gier z serii TES. Zająłem się stworzeniem moda, o którym tutaj mowa, czyli Remake Gothic I na silniku Skyrima.

Stworzony wcześniej świat przejąłem za pozwoleniem rosyjskiej grupy GothicBrothersTeam, która zaczęła robić tę modyfikację, ale po stworzeniu lokacji porzuciła go i próbuję zrobić ją na silniku CryEngine3.

Ja ze swojej strony przetłumaczyłem na polski wszystko co zrobili poprzednicy, oraz dodałem już ok. 100 nowych NPC, każdy z dialogami żywcem wyjętymi z Gothica, z czego na tą chwilę około połowa ma również podłożony oryginalny dubbing.

Kilka pierwszych misji jest już skończone (Receptura Bractwa, Miecz Świstaka, Zaginiony Strażnik, Kurier Magów), chciałbym w niedługim czasie umożliwić dołączenie do Starego Obozu.

Ciekawi mnie, czy nadal ktoś jest zainteresowany zagraniem w taką modyfikację?

Patrząc bardzo daleko w przyszłość, jeśli z  tym by mi się udało (a wiem, że przede mną jeszcze ogrom pracy, zdaję sobie z tego sprawę), można by było kontynuować z Gothikiem II i 3, tak by stworzyć jedną modyfikację łączącą całą trylogię.

Ale chyba za bardzo wyszedłem w przyszłość... Także ciekawi mnie bardzo, co sądzicie o tym pomyśle?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej, to mój pierwszy post na tej stronie więc wypada się przywitać :)

Nazywam się Damian i zacząłem interesować się szeroko rozumianym moddingiem, chociaż głównie dotyczy on gier z serii TES. Zająłem się stworzeniem moda, o którym tutaj mowa, czyli Remake Gothic I na silniku Skyrima.

Stworzony wcześniej świat przejąłem za pozwoleniem rosyjskiej grupy GothicBrothersTeam, która zaczęła robić tę modyfikację, ale po stworzeniu lokacji porzuciła go i próbuję zrobić ją na silniku CryEngine3.

Ja ze swojej strony przetłumaczyłem na polski wszystko co zrobili poprzednicy, oraz dodałem już ok. 100 nowych NPC, każdy z dialogami żywcem wyjętymi z Gothica, z czego na tą chwilę około połowa ma również podłożony oryginalny dubbing.

Kilka pierwszych misji jest już skończone (Receptura Bractwa, Miecz Świstaka, Zaginiony Strażnik, Kurier Magów), chciałbym w niedługim czasie umożliwić dołączenie do Starego Obozu.

Ciekawi mnie, czy nadal ktoś jest zainteresowany zagraniem w taką modyfikację?

Patrząc bardzo daleko w przyszłość, jeśli z  tym by mi się udało (a wiem, że przede mną jeszcze ogrom pracy, zdaję sobie z tego sprawę), można by było kontynuować z Gothikiem II i 3, tak by stworzyć jedną modyfikację łączącą całą trylogię.

Ale chyba za bardzo wyszedłem w przyszłość... Także ciekawi mnie bardzo, co sądzicie o tym pomyśle?

Piranha wyśle do Ciebie maila i każę zakończyć projekt. Wątpię by pozwolili Ci przedstawić "Gotica" na innym silniku graficznym. Było już kilka takich projektów i padły.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przede wszystkim warto by było przedstawić jakieś screeny, bo ja zaraz mogę sobie ogłosić, że robię reboot Gothica na Unreal Engine 4 i będę tak samo wiarygodny, jak Ty w aktualnej chwili.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Miamian

Miamian

Użytkownicy
posty10
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przede wszystkim warto by było przedstawić jakieś screeny, bo ja zaraz mogę sobie ogłosić, że robię reboot Gothica na Unreal Engine 4 i będę tak samo wiarygodny, jak Ty w aktualnej chwili.

Kurczę, czemu od razu tak nerwowo. Proszę tutaj masz link do mojego moda na Nexusie:
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/84108/?

A co do Piranii to jeśli tak będzie tak jak mówi Jakub91 to trudno, zamknę projekt, ale co się nauczę to moje, a poza tym, jak nie spróbuję to się nie dowiem, może akurat przymkną na to oko :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Brawo, że coś pokazałeś. Nawet jeśli mało i nie wiadomo czy to w końcu Twoje czy Rosjan...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie przymkną, bo Pirania to zjebana firma, która ma w dupie swoich fanów.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Miamian

Miamian

Użytkownicy
posty10
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Brawo, że coś pokazałeś. Nawet jeśli mało i nie wiadomo czy to w końcu Twoje czy Rosjan...

Człowieku o co Ci chodzi? czepiłeś się mnie z samego wejścia jak rzep psiego ogona...

Chyba wyraźnie napisałem, że Rosjanie zrobili teren, a ja dodaje postacie i dialogi. Nie wiem co mam Ci pokazać, screeny, że mod jest po polsku a nie po rosyjsku, żebyś przestał uważać, że próbuję podpiąć się pod cudzą pracę?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O to mi chodzi, że to nie jest forum do robienia fake'owych zapowiedzi i prowokacji :) Gdybyś nie dał tych skrinów to bym po prostu pokasował Twoje posty i uznałbym je za słabe prowo. Generalnie Twój problem polega na tym, że najwidoczniej mało co zrobiłeś (bo miałbyś więcej do pokazania niż te 3 skriny), a już pokazujesz jaki to jesteś kozak i jakiego to moda odwalisz (oczywiście tutaj generalizuję, nie znam Cię na tyle dobrze, by to stwierdzić). Tworzenie moda to proces długi, ciągnący się dziesiątkami godzin, w dodatku bardzo niewdzięczny i połowa dających tutaj zapowiedzi nie potrafi sobie wyobrazić jak bardzo będą musieli pracować nad modem, żeby on jako tako wyglądał. Czepiam się każdego, kto nie potrafi się dobrze zaprezentować, bo przeważnie tego typu prace są porzucane po miesiącu. Nie chciałbym, żeby to się stało z Twoim modem, ale wszystko na to wskazuje. I tak, miło by było udowodnić że jest tam coś polskiego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Miamian

Miamian

Użytkownicy
posty10
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Miamian

TESV: Gothic mod
#16 2017-08-10, 19:11(Ostatnia zmiana: 2017-08-10, 19:26)
Dobra, po pierwsze dziękuję za spokojną i wyczerpującą odpowiedź :)

A teraz do rzeczy. Jakoś do tej pory nie robiłem żadnych screenów, bo jak już pisałem wcześniej skupiłem się głównie na dialogach, a te ciężko pokazać na screenach. Może ewentualnie zrobię filmik z gry i zaprezentują co udało mi się już zrobić (przy okazji, możecie polecić jakiś dobry program, którym mógłbym to zrobić?).

Zgadzam się też, że to co napisałem mogło zabrzmieć trochę bałwochwalczo i przepraszam za to, w niedługim czasie chciałbym móc pochwalić się czymś bardziej realnym niż słowa i zapewnienia.

Mam też nadzieję, że w razie potrzeby mogę liczyć na jakąkolwiek pomoc z waszej strony.

A tutaj kilka zrobionych na szybko screenów, żeby udowodnić "polskość" moda :)





 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Do nagrywania obrazu jedynie Fraps jest dobry. Reszta w stylu Bandicam nagrywa, ale jest gorsza jakość obrazu z tego co kojarzę. Trochę dziwnie im szyje wyglądają na tych zdjęciach, nie wiem czy zwróciłeś uwagę :P A skriny już coś pokazują i jestem co najmniej zadowolony :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Napraw te buty strażnikom xDDD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Miamian

Miamian

Użytkownicy
posty10
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=sYFdWXUwie8


Nagrałem krótki filmik pokazujący początek rozmowy z Diego. Jednak dopiero po wrzuceniu na youtube doczytalem dlaczego Fraps nagrywał tylko 30 sec filmu i się wyłączał. Ale skoro już wrzuciłem to równie dobrze mogę to pokazać. Jutro postaram się nagrać coś dłuższego.

Napraw te buty strażnikom xDDD

Spoko, zrobi się :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry