Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - thorn

Strony: [1] 2
1
Projekty zawieszone i porzucone / G2NK Zemsta Wojownika
« dnia: 2011-08-16, 16:56 »
kiedy mod?

2
Pytania i problemy / teksturowanie w gothic 1
« dnia: 2011-08-16, 14:31 »
może mi ktoś wytłumaczyć jak oteksturowac jakiś model w gothic 1? w spacerze w  trybie teksturowania jest tylko jakiś jeden katalog TRASH czy jakoś tak, i niema tam tesktur tak jak w g2nk. a wogóle po zainstalowaniu gmdk w _work niemam folderu Textures. więc jak mam oteksturować model?

3
Ukończone modyfikacje / Skała mod [G2 NK]
« dnia: 2010-12-31, 10:13 »
niewiem dlaczego od paru tygodni chwalicie się tym modem i go ulepszacie, skoro jest nudny i gra sie w niego max 20 min?..

4
MDS i animacje / Dialogi
« dnia: 2010-12-30, 16:44 »
Dzięki wam !! już wiem. Albo gomanem albo jeszcze lepszą opcją Jastrzaba.

5
MDS i animacje / Dialogi
« dnia: 2010-12-30, 16:41 »
ja mam gothic 2 noc kruka. jak chce mieć wszystkie pliki z wypowiadanymi tekstami może ktoś wytłumaczyć jak wypakować albo cuś?

6
MDS i animacje / Dialogi
« dnia: 2010-12-30, 16:36 »
witam jak wyciągnąć kwestie (w plikach dźwiękowych z gothica?) np. bezio mówi Elo to gdzie jest plik z tym plikiem?

7
Spacer / Nieoteksturowany Vob w spacerze
« dnia: 2010-12-28, 17:27 »
no mówisz niby dobrze ale niedziała. opisze jak to robie.

robie model w Wings3d. składa się on z 3 stożków więc są 3 tekstury. mapuje UV eksportuje obrazki nakładam w gimp teksture importuje obraz do wings i teksturuje. później exporuje do jakiegoś folderu model. exportuje się on włącznie z trzema teksturami w formacie BMP(tych stożków). każdy obraz BMP importuje do gomana i exportuje do folderu textures jako .TGA . model wrzudam do folderu Meshes. wchodze do spacera i lipa !!!!!!

8
Spacer / Nieoteksturowany Vob w spacerze
« dnia: 2010-12-28, 16:05 »
Witam. zrobiłem w Wingsie choinke, którą oteksturowałem.

następnie wchodze do spacera, i gdy chce dodać choinke jest ona nieoteksturowana !!

tekstury w gomanie dałem o TGA i exportowałem do Work>data>tekstures a model do Work>data>meshes

Co zrobić by w spacerze było oteksturowane !?

PS. do tej choinki są 3 tekstury

9
MDS i animacje / model ziela
« dnia: 2010-12-20, 20:19 »
matko boska ja chce model skreta co sie pali !!!!!!!!!

10
MDS i animacje / model ziela
« dnia: 2010-12-20, 19:21 »
a gdzie jest skrypt faji? bo to nie jedzenie ani broń...niemoge znaleść

11
MDS i animacje / model ziela
« dnia: 2010-12-20, 19:13 »
a gdzie jest ten model?

12
MDS i animacje / model ziela
« dnia: 2010-12-20, 18:33 »
da się jakoś podmienić model bagiennego ziela by zamienić go na faje?
[mod=Wowoz]Proponuje przejrzeć podstawowe tutoriale i dopiero potem pisać pytania. Daje ci ostrzeżenie, na raz następny nie pisz takich głupich tematów. Używaj opcji szukaj![/mod]

13
Skrypty / siedzenie na ławce
« dnia: 2010-12-20, 17:09 »
jak zrobić by moja postać siadała na ławce ??(mam lawke)

14
MDS i animacje / budynki z woga
« dnia: 2010-12-19, 18:50 »
wie ktoś pod jaką zakładką w dowloadzie woga są budynki (voby)?? w gory dziex (bedzie props)

15
Skrypty / picie
« dnia: 2010-12-15, 22:21 »
=]]

16
Skrypty / picie
« dnia: 2010-12-15, 21:11 »
dzięki !! :D

17
Skrypty / picie
« dnia: 2010-12-15, 21:03 »
a gdzie jest owy skrypt piwa ? ^^

18
Skrypty / picie
« dnia: 2010-12-15, 20:17 »
jak zrobić, bo gdy mam już model napoju, to jak zrobić by się go piło. tzn tak jagbym mial model piwa i co zrobić by go pić xd?

19
Skrypty / płonąca broń
« dnia: 2010-12-14, 17:28 »

20
Skrypty / płonąca broń
« dnia: 2010-12-14, 17:16 »
co wpisać w skryptach by broń non-stop płoneła jak szpon beliara(tyle że on ma efekt śmierci) a ja chce ognisty. da się w grze - edif focus.. ale ja niechce co włączenie dawać tego tylko na stałe ! a wogóle wiecie gdzie jest skrypt szponu beliara..?

Strony: [1] 2
Do góry