//-----------------------------
INSTANCE ItFo_Addon_napoj(C_Item)// Tu wpisz kod
{
name = "Picie"; // Tu nazwę
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;//TO ODPOWIADA ZA TO ŻEBY DANY PRZEDMIOT MOŻNA BĘDZIE PIĆ
flags = ITEM_MULTI;
value = 120;//Tu wartość
visual = "ItMi_Rum_02.3ds"; // TU WPISZ NAZWE MODELU
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UsePicie;//Szam niewiem co to jest ale wiem że odpowiada to za skrypt poniżej i zawsze musi mieć inną nazwę
scemeName = "POTIONFAST";
description = "Picie"; //tutaj znowu nazwę
};
FUNC VOID UsePicie() // Tu podaj nazwę jaką podałeś w on_state[0]
{
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 10);// Tutaj podajliczbę punktów HP które wzrosną po wypiciu napoju
};
Masz tu nowy skrypt wystarczy że wkleisz do GothicII/_Work/Data/Scripts/Content/Items/It_food i napisz nazwę modelu