picie 3618 8

O temacie

Autor thorn

Zaczęty 15.12.2010 roku

Wyświetleń 3618

Odpowiedzi 8

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
jak zrobić, bo gdy mam już model napoju, to jak zrobić by się go piło. tzn tak jagbym mial model piwa i co zrobić by go pić xd?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zobacz piwo, skopiuj i zmien visuala ? :D
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

picie
#2 2010-12-15, 21:00(Ostatnia zmiana: 2010-12-15, 21:01)
2 linijki zmień
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
scemeName = "POTION";

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
a gdzie jest owy skrypt piwa ? ^^
 

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy

Kamolgood

picie
#4 2010-12-15, 21:05(Ostatnia zmiana: 2010-12-15, 21:08)
//-----------------------------
INSTANCE ItFo_Addon_napoj(C_Item)// Tu wpisz kod
{
name = "Picie"; // Tu nazwę

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;//TO ODPOWIADA ZA TO ŻEBY DANY PRZEDMIOT MOŻNA BĘDZIE PIĆ
flags = ITEM_MULTI;

value = 120;//Tu wartość

visual = "ItMi_Rum_02.3ds"; // TU WPISZ NAZWE MODELU
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UsePicie;//Szam niewiem co to jest ale wiem że odpowiada to za skrypt poniżej i zawsze musi mieć inną nazwę
scemeName = "POTIONFAST";

description = "Picie"; //tutaj znowu nazwę



};

FUNC VOID UsePicie() // Tu podaj nazwę jaką podałeś w on_state[0]
{
         Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 10);// Tutaj podajliczbę punktów HP które wzrosną po wypiciu napoju
};

Masz tu nowy skrypt wystarczy że wkleisz do GothicII/_Work/Data/Scripts/Content/Items/It_food i napisz nazwę modelu
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
dzięki !! :D
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak już pisać całość to pisać dokładnie :P to bym poprawił ;)

mainflag = ITEM_KAT_FOOD;//TO ODPOWIADA ZA TO ŻEBY DANY należał w ekwipunku do żywność
flags = ITEM_MULTI;//to ze jak będziemy mieli więcej niż 1 to sie na siebie nałożą i będzie item z cyferką z boku
material = MAT_GLAS;// materiał Glas to szkoło mozna tez MAT_WOOD wtedy będzie drewno
on_state[0] = UsePicie;//odnośnik do skryptu wykonywanego po każdym wypiciu
scemeName = "POTIONFAST";//animacja jedzenia/picia

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
=]]
 

Kamolgood

Kamolgood

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
Nawet fajne tylko zamiast tekstury piwa daj np. Cole.
 
Konfrontacja Sztuk Walki - KSW 15 Revange .



O kurde FIFA 11 na play station 2  

               









  ,,Najlepsi z najlepszych tu KSW ''



89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry