Witam, podczas reparsowania skryptu lichwiarza (mojej własnej roboty, miał służyć do tutka

), pojawia się błąd pokazany w temacie, czyli :
00:23 Fatal:-1 U: PAR: Unknown identifier : FUNC ( line 159 ) .... <zParser.cpp,#599>
Dosłownie nie wiem, co ten błąd może oznaczać, bo na moje oko jest wszystko dobrze. Dialog w którym pojawia się ten błąd:
//========================================
//-----------------> Loan
//========================================
INSTANCE DIA_Lenn_Loan (C_INFO)
{
npc = STT_319_Lenn;
nr = 2;
condition = DIA_Lenn_Loan_Condition;
information = DIA_Lenn_Loan_Info;
permanent = TRUE;
description = "Chcę pożyczyć rudę.";
};
FUNC INT DIA_Lenn_Loan_Condition()
{
if (Angry == 0)
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_Lenn_Loan_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Lenn_Loan_15_01"); //Chcę pożyczyć rudę.
if (Debt == 0)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_03_02"); //Ależ proszę bardzo, ile chcesz?
Info_ClearChoices (DIA_Lenn_Loan);
Info_AddChoice (DIA_Lenn_Loan, "50 bryłek rudy.", DIA_Lenn_Loan_Few);
Info_AddChoice (DIA_Lenn_Loan, "100 bryłek rudy.", DIA_Lenn_Loan_Medium);
Info_AddChoice (DIA_Lenn_Loan, "200 bryłek rudy.", DIA_Lenn_Loan_Many);
Info_AddChoice (DIA_Lenn_Loan, "Rozmyśliłem się.", DIA_Lenn_Loan_BACK);
};
func void DIA_Lenn_Loan_Few() // LINIJKA W KTÓREJ POJAWIA SIĘ TEN BŁĄD!
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Lenn_Loan_Few_15_01"); //Myślę że 50 bryłek rudy mi starczy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_Few_03_02"); //Ah rozumiem, drobne wydatki, co?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_Few_03_03"); //Masz, ale przynieś mi na jutro.
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 50);
Info_ClearChoices (DIA_Lenn_Loan);
AI_StopProcessInfos (self);
Debt = Debt + 1;
Payoff = Wld_GetDay();
};
func void DIA_Lenn_Loan_Medium()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Lenn_Loan_Medium_15_01"); //100 bryłek rudy powinno mi wystarczyć.
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_Medium_03_02"); //Grubsze wydatki, co? Masz... ale na jutro mi oddaj!
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 100);
Info_ClearChoices (DIA_Lenn_Loan);
AI_StopProcessInfos (self);
Debt = Debt + 2;
Payoff = Wld_GetDay();
};
func void DIA_Lenn_Loan_Many()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Lenn_Loan_Many_15_01"); //Potrzebne mi jest 200 bryłek rudy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_Many_03_02"); //A niech mnie! Na co ci tyle rudy?
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_Many_03_03"); //A z resztą to nie mój interes, masz. Ale na jutro mi oddaj!
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 200);
Info_ClearChoices (DIA_Lenn_Loan);
AI_StopProcessInfos (self);
Debt = Debt + 3;
Payoff = Wld_GetDay();
};
func void DIA_Lenn_Loan_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Lenn_Loan);
};
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Lenn_Loan_03_03"); //Jaja sobie robisz? Przecież dopiero co pożyczałeś!
};
};