//========================================
//-----------------> MyOwnWeapon
//========================================
INSTANCE DIA_Thomas_MyOwnWeapon (C_INFO)
{
npc = VLK_576_Thomas;
nr = 1;
condition = DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Condition;
information = DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Condition()
{
if (Kapitel == 3)
{
return TRUE;
};
};
func VOID DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_03_01"); //Hej kolego! Zaczekaj.
AI_Output (other, self ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_15_02"); //Czego chcesz?
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_03_03"); //Huno wykuł niepełnowartościowy miecz z magicznej rudy, ale wygląda na to że może się jeszcze do czegoś przydać.
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_03_04"); //Za drobną opłatą mogę ci go ulepszyć, chcesz go?
Info_ClearChoices (DIA_Thomas_MyOwnWeapon);
Info_AddChoice (DIA_Thomas_MyOwnWeapon, "Tak.", DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes);
Info_AddChoice (DIA_Thomas_MyOwnWeapon, "Nie.", DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No);
};
func void DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_15_01"); //Tak.
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_03_02"); //Ulepszyć go czy nie?
(w tym momencie ma się pojawić drugi wybór;))
};
func void DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No_15_01"); //Nie, nie chcę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No_03_02"); //Nie to nie.
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Thomas_MyOwnWeapon);
};
Nie wstawiałem drugiego wyboru, bałem się że schrzanię cały dialog. Czy mam po prostu we wskazanym we mnie miejscu po prostu dodać:
Info_ClearChoices (DIA_Thomas_MyOwnWeapon);
Info_AddChoice (DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes, "Ulepszaj.", DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_Upgrade);
Info_AddChoice (DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes, "Nie ulepszaj.", DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No_NonUpgrade);
};
func void DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_Upgrade()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_Upgrade_15_01"); //Ulepszaj.
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_Upgrade_03_02"); //Więc poczekaj.
(Tu trwają jakieś tam czynności i inne tego typu animacje.)
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Thomas_MyOwnWeapon);
};
func void DIA_Thomas_MyOwnWeapon_No()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_NonUpgrade_15_01"); //Nie, nie ulepszaj,
AI_Output (self, other ,"DIA_Thomas_MyOwnWeapon_Yes_NonUpgrade_03_02"); //Nie to nie. Masz.
(wręczenie miecza)
AI_StopProcessInfos (self);
Info_ClearChoices (DIA_Thomas_MyOwnWeapon);
};