teksturowanie terenu 4081 9

O temacie

Autor filu005

Zaczęty 4.03.2008 roku

Wyświetleń 4081

Odpowiedzi 9

filu005

filu005

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
jak teksturowac teren (do gothica, do innych gier)? takie 'triki' jak zastosowaly piranhie czyli teksturowanie osobno kazdego poly raczej odpada. znacie jakies ciekawe metody?
 

Martin T

Martin T

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

Martin T

teksturowanie terenu
#1 2008-03-04, 23:13(Ostatnia zmiana: 2008-03-04, 23:14)
Piranha Bytes spacerem raczej tego nie robiła,a innego programu oprócz Spacera do teksturowania Gothica nie znam.W Spacerze chyba musisz każde miejsce osobno otexturować.Ale na 100% nie wiem.
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Za pomoca 3ds maxa o ile masz licencje od takowego, lub tez wyrwales jakiegos triala.
Szczegolnie polecam linki: (z tego forum)
http://themodders.org/index.php?showtopic=126
http://themodders.org/index.php?showtopic=123

Rowniez mozna sie posluzyc wyszukiwarka google pl : ) w spacerze texturowanie to ciezka sprawa ...
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytat: Sick link=topic=942.msg7648#msg7648 date=Mar 4 2008, 23:37\'
w spacerze texturowanie to ciezka sprawa ...
Na prawdę ciężka sprawa -_-#msgote author=Sick link=topic=942.msg7648#msg7648 date=Mar 4 2008, 23:37\']w spacerze texturowanie to ciezka sprawa ...[/quote]
Na prawdę ciężka sprawa -_-.
Wybrać odpowiednią teksturę, zaznaczyć pod celownikiem polygony, które chcesz nią oteksturować potem prawy przycisk myszy i zastosuj czy coś takiego. Filozofia.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty450
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=942.msg7649#msg7649 date=Mar 5 2008, 06:24\'
Na prawdę ciężka sprawa -_-#msgote author=Sam Ogrodnik link=topic=942.msg7649#msg7649 date=Mar 5 2008, 06:24\']Na prawdę ciężka sprawa -_-.
Wybrać odpowiednią teksturę, zaznaczyć pod celownikiem polygony, które chcesz nią oteksturować potem prawy przycisk myszy i zastosuj czy coś takiego. Filozofia.

Jeśli jest to grubo kilkaset poly nowego świata to ze 2 godziny, może więcej...
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytat: Sam Ogrodnik link=topic=942.msg7649#msg7649 date=Mar 5 2008, 06:24\'
Na prawdę ciężka sprawa -_-#msgote author=Sam Ogrodnik link=topic=942.msg7649#msg7649 date=Mar 5 2008, 06:24\']Na prawdę ciężka sprawa -_-.
Wybrać odpowiednią teksturę, zaznaczyć pod celownikiem polygony, które chcesz nią oteksturować potem prawy przycisk myszy i zastosuj czy coś takiego. Filozofia.

a co jesli swiat ma masse polygonow ? ja sam item chcialem otexturowac ktory mial na oko od 30 do 50 poly to myslalem ze sie zatyram na smierc i zrezygnowalem ostatecznie, jak wczesniej mowilem polecam unwarpa UVW z tych tutkow ktore podalem wczesniej
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Jakby ktoś tutoriali nie chciał oglądac, to powiem, że aby tekstura była widoczna w grze, to trzeba ją zapisac w formacie .TGA w folderze _work\data\textures\_compiled.
 

Sick

Sick

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Cytat: dekster17 link=topic=942.msg7717#msg7717 date=Mar 5 2008, 21:23\'
Jakby ktoś tutoriali nie chciał oglądac, to powiem, że aby tekstura była widoczna w grze, to trzeba ją zapisac w formacie .TGA w folderze _work\data\textures\_compiled.
uuu a nie .tex ? bo ja zawsze na .tex je wrzucam (i jakby ktos tutoriali dalej nie chcial czytac to powiem ze ten format mozna osiagnac przy pomocy programu goman dostepnego na wogu ;p )
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Może byc .tex, ale nie wiem, czy 3DS Max odczyta taką teksturę.
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
musi być w compiled .tex i takie same tylko TGA gdzie chcesz
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry