Witam
Mam pewien problem otóż. Zrobiłem nowy świat (wyspa), o teksturowałem, dodałem voby no porostu normalny zen.
Po zrobieniu go trzeba dodać zwierzaki no to wstawiłem 2 - Waypointy i 32 freepointy i dopisałem do "Startup.d" zwierzaki.
Włączam grę no i wszystko się udało zwierzaki śmigają po zenie atakują itd.
Ale po zapisaniu gry i wczytaniu save zrobiło się ich 2x więcej, po ponownym wczytaniu (ten sam save) 3x więcej, taki sam efekt jest też podczas przenoszenia się na moją wysepkę z innych światów.
No i tu moje pytanie co zrobiłem nie tak ???
Napiszę co ja podejrzewam że jest źle:
1 - "Startup.d" tu dodałem na samym końcu pliku takie linijki:
func void STARTUP_WYSEPKA_1 ()
{
};
func void INIT_SUB_WYSEPKA_1 ()
{
};
func void INIT_WYSEPKA_1 ()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_WYSEPKA_1();
Wld_InsertNpc ******* (zwieżaki i *pointy)
};
2 - Może przyczyną jest to że zwierzaki mają tylko 2x waypointy (połączone) a resztę samych freepointów??