Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE] 2101482 3617

O temacie

Autor majaczek

Zaczęty 19.02.2010 roku

Wyświetleń 2101482

Odpowiedzi 3617

Magicznywojownik

Magicznywojownik

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
Słyszałem że jest jakiś ReBlance v. 2.1
poniżej link

Mój odnośnik
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To ja dam download do tych wersji 2.0 i 2.1 i teraz propozycja testu dla odważnych jak się to będzie miało do spolszczenia z wersji 1.1 :)
http://www.filestube.com/r/rebalance+uni
 

fazax

fazax

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
ktoś to testował, czy po prostu ktoś leci w kija i daje fałszywego moda?
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz to tych 11% to wklej to do podpisu!

majaczek

majaczek

Moderator działu
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • The Dreamer
Rebalance 2.x to nie jest poprawiona wersja Rebalance 1.x - to inne zrównoważenie - i naprawdę trudne
przynajmniej tyle możemy przeczytać na rosyjskiej stronie

jak to ma się do spolszczenia? spolszczenie będzie można zastosować z niewielkimi modyfikacjami i do tej wersji ReBalance. Jesteśmy gotowi w tej chwili przedstawić tłumaczenie automatyczne w którym będą nieprzetłumaczone wyłącznie zmienione dialogi. Pełne tłumaczenie automatyczne wymaga zastosowania drobnej poprawki.

Dobra wiadomość - teksty w tej formie nad jaką pracujemy będzie można ponownie wykorzystać bez dużej ilości dodastkowej pracy - jednak i salomon z pustego nie naleje więc nowe teksty same się nie przetłumaczą - jednak każdy niezmieniony tekst (nazwa przedmiotu, linia dialogu) można wykorzystać z pliku roboczego spolszczenia (tzn. spolszczanie rebalance 2.x będzie tylko poprawką spolszczania ReBalance 1.x - nie trzeba wykonać tej pracy na nowo)

mogę praktycznie obiecać wyjście spolszczenia do 2.x około miesiąca po profesjonalnym spolszczeniu do 1.x ... mam oczywiście na myśli spolszczenie również profesjonalne. praca nad spolszczeniem się nie marnuje

PS: oczywiście stare spolszczenie w takiej formie w jakiej jest dostępne publicznie nie stanie się nowym spolszczeniem - przygotowanie w tej formie zajęło by niewielką ilość czasu - chodzi o to że forma tekstu na której pracujemy (teksty do przetłumaczenia wyeksportowane ze skryptów) jest przenośna niezależnie od zmian skryptów - poprawić trzeba będzie wyłącznie zmienione teksty niezależnie od skryptów
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
A jak mają się prace nad profesjonalnym spolszczeniem? Procentowo jak byś to ujął?
 
Spoiler

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6471
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
:facepalm:  jakbyś czytał co najmniej dwie strony wstecz to byś wiedział jak wyglądają, widać niektórzy nie myślą..
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



handarcanum

handarcanum

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Czy rozważacie możliwość wydania bety profesjonalnego tłumaczenia? Chodzi mi o to czy będzie dostępna dla wszystkich, nie tylko dla spolszczających Returninga.
 

majaczek

majaczek

Moderator działu
The Dreamer
posty404
Propsy191
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • The Dreamer
Cytat: handarcanum link=topic=8984.msg121914#msg121914#msg121914#msg121914 date=1291474018
Czy rozważacie możliwość wydania bety profesjonalnego tłumaczenia? Chodzi mi o to czy będzie dostępna dla wszystkich, nie tylko dla spolszczających Returninga.

możemy rozważyć taką możliwość, jednak najbliższa beta będzie wewnętrzna, z powodów zbyt wczesnego statusu prac
(nie chcemy wydać publicznie bety w której znaczna część będzie niesprofesjonalizowana)
możliwa natomiast jest publiczna beta przed ostatecznymi poprawkami, choć muszę to rozważyć gdyż ludzie na tym forum nie są zbytnio przyzwyczajeni do wersji roboczych, a co niektórzy nie rozumieją że wersja robocza musi mieć pewne braki gdyż inaczej byłaby wersją finalną, co oznacza przypływ negatywnych opinii przy wydaniu wersji roboczej, którego chcielibyśmy uniknąć...

możecie się jednak spodziewać że prawie każdy milowy krok będzie skutkował nową wersją ;)

PS: ta wewnętrzna beta ma być testem organizacji personalnej naszej grupy, i mobilizacja nią spowodowana powinna nam dać lepszą informację na temat terminu wersji finalnej, oraz pomoże odstrzelić paru trutni którzy dołączyli nie po to by pomóc, ale wyłącznie po to by móc czytać tajne forum (ci którzy włożyli pracę, choćby małą, są cenieni wśród nas i zachęcani by kontynuowali pomoc na tyle na ile są w stanie)

PS2: Nabór członków jest nieustannie otwarty - przyda się każda para rąk - ba nawet jednoręcy się przydadzą :P
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A ja mam pytanie trochę z innej beczki:
jeśli ktoś pamięta o co chodzi w zadaniu dla myśliwego Falka (q na mistrza myśliwych) to niech da znać bo przeleciałem mapke za pomocą F8 i nie znalazłem żadnego potworka do zabicia, PL wersja skutecznie przeszkadza w zrozumieniu tego q bo jest tak przetłumaczone że nie wiem gdzie szukać i co szukać :/ ew. podajcie mi tylko przybliżoną lokalizację potworka lub co mam szukać.
 

handarcanum

handarcanum

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=ru&tl=pl&u=http://returning.worldofgothic.ru/
Tutaj masz link do rosyjskiej strony moda. Znajduje się tam solucja, poszukaj tego questa.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Zacznijmy od tego że F8 mało znajdziesz. Zaraz dam ci odpowiedź.

Edit: On coś tam mówi o zabiciu 200 potworów i skórze czarnego trolla. Troll jest koło Gasparda jakbyś nie wiedział.
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wg solucji z linka powyżej potworek jest koło tawerny Orlana i przypomina wyglądem Małego Czarnego Trolla ale piszę że nie można podejść do niego za blisko bo ucieknie:

"...wypas Slokers wzdłuż drogi z karczmy Orlan do jaskini, gdzie nowicjusze z klasztoru są testowane pod kątem członkostwa w magów. Znajdziesz go w pobliżu jeziora (coś podobnego do Czarnej Troll), jest jeszcze latające świecące światłem. Ale nie przychodź do Slokersu zbyt blisko, inaczej ucieknie od ciebie!..."

Chwilowo nie brałem tego q ponownie robie inne sprawdzę później co i jak.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6471
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
źle interpretujesz...
masz iść ścieżką od karczmy orlana tak jak szedłeś na próbę ognia, następnie powinieneś go znaleźć przy dużym jeziorze, gdzie znajdował się świetlik
ale moja interpretacja może też być błędna
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
jeśli przyda się dodatkowa para rąk do tłumaczenia to jestem chętny pomóc  :D

handarcanum

handarcanum

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Cytat: Pawciow link=topic=8984.msg123428#msg123428#msg123428#msg123428 date=1292278419
jeśli przyda się dodatkowa para rąk do tłumaczenia to jestem chętny pomóc  :D

Napisz PW do Regynilda  :)
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam kolejny mały problem nie wiem gdzie zdobyć klucz do magazynu w Zamku. Obszukałem wszystkie skrytki i okradłem każdego kto miał klucz. Wiem ze w magazynach jest 2gi klucz do Gomeza (nie mogę przez to robić dalej q dla gildii kupców) taki klucz miał podobno jakiś kowal ale jego już nie ma w Zamku jest za to Jan - Łowca Smoków. Mogę tam wejść przez Marvin`a ale chciałbym w normalny sposób :)
 

handarcanum

handarcanum

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Na Forum Gothic znalazłem taką oto informację:
"Do magazynu w GD?? Prosto.
Bijesz rycerza stojącego najbliżej drzwi. Nie Tandora, po prostu ,,Rycerza". On ma klucz. Magowie, Strażnicy i Paladyni mogą potem śmiało wejść do magazynu. Najemnicy i Łowcy mogą jednak oberwać."
EDIT: Ten sposób działał tylko w podstawce. Teraz:
"Klucz jest na dachu. Musisz wejsc na drugie piętro komnat rycerzy i przejsc po drabince na szczyt wieży. Z niej zeskocz na dach od strony więzienia i tam powinien być"
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przetestowałem ten pomysł z oklepaniem rycerza i dostałem niezłe manto od reszty :)  spróbuje poszukać na dachu jeśli jest.

Edit:
OK znalazłem nawet podam screna dla innych :P wielkie piwo dla handarcanum
http://zapodaj.net/c190554ef5ee.jpg.html
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6471
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
to spróbuj oklepać tego rycerza tak by nikt nie widział np. poślij mu kulę ognia z daleka, on do ciebie pobiegnie i lejesz go
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry