Moje pytania moje problemy 2747 4

O temacie

Autor zaczynammoding

Zaczęty 12.02.2010 roku

Wyświetleń 2747

Odpowiedzi 4

zaczynammoding

zaczynammoding

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

zaczynammoding

Moje pytania moje problemy
2010-02-12, 21:12(Ostatnia zmiana: 2010-02-13, 00:17)
Pytanie 1
jakie pliki odpowiadają za wygląd ekwipunku ?




---------------------------
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk

Kain

Moje pytania moje problemy
#1 2010-02-12, 21:14(Ostatnia zmiana: 2010-02-12, 21:15)
Dlaczego ten skrypt jest w spoilerze?? Do skryptów używaj tagów
EDIT Ubiegłeś moją uwagę na temat spoilera ale dalej nie ma CODE :P
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Zamień polskie znaki na inne np. Ł na L
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy

Pawciow

Moje pytania moje problemy
#3 2010-02-12, 22:12(Ostatnia zmiana: 2010-02-12, 22:23)
bo nie dopisałeś TOPIC_ a mianowicie winno być tak:
Cytuj
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Czesław_EXIT(C_INFO)
{
npc = STT_304_Czesław;
nr = 999;
condition = Dia_Czesław_EXIT_Condition;
information = Dia_Czesław_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Czesław_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC INT DIA_Czesław_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Czesław_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = STT_304_Czesław;
nr = 1;
condition = Dia_Czesław_HELLO1_Condition;
information = Dia_Czesław_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Witam cienia.";
};

FUNC INT DIA_Czesław_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};

func VOID DIA_Czesław_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO1_15_02"); //Witam cienia.
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO1_03_03"); //Mnie nie witaj tylko mów po coś do mnie przylazł.
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO1_15_04"); //Zobaczyłem cie w obozie to postanowiłem pogadać.
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO1_15_05"); //Jak chcesz masz od mnie zadanie .

};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Czesław_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = STT_304_Czesław;
nr = 3;
condition = Dia_Czesław_HELLO3_Condition;
information = Dia_Czesław_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Zajme się twoim zadaniem .";
};

FUNC INT DIA_Czesław_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Czesław_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};


func VOID DIA_Czesław_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO3_15_01"); //Zgadzam się na wykonanie tego zadania .
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO3_03_04"); //No jasne kto by mi odmuwił ..
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO3_03_05"); //Zabij kopacza o imieniu Ramzes.
B_LogEntry (TOPIC_CH1_Ramzes,"Czesok zlecił mi zabicie kopacza o imieniu ramzes...");
var int Czesław_ramzes;
Czesław_Ramzes = LOG_RUNNING;

Log_CreateTopic (TOPIC_CH1_Ramzes,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus ( TOPIC_ CH1_Ramzes,LOG_RUNNING);
B_LogEntry ( TOPIC_ CH1_Ramzes,"Czesok zlecił mi zabicie kopacza o imieniu ramzes...");

};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Czesław_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = STT_304_Czesław;
nr = 3;
condition = Dia_Czesław_HELLO3_Condition;
information = Dia_Czesław_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Nie mam czasu na zadania.";
};

FUNC INT DIA_Czesław_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Czesław_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};


func VOID DIA_Czesław_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO3_15_01"); //Nie mam czasu na zadania.
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO3_03_02"); //No to am cię w dupie

};

//========================================
//-----------------> HELLO4
//========================================

INSTANCE DIA_Czesław_HELLO4 (C_INFO)
{
npc = STT_304_Czesław;
nr = 4;
condition = Dia_Czesław_HELLO4_Condition;
information = Dia_Czesław_HELLO4_Info;
permanent = FALSE;
description = "Zabiłem Ramzesa.";
};

FUNC INT DIA_Czesław_HELLO4_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Czesław_HELLO2 ))&&(Npc_IsDead(VLK_501_Ramzes))
{
return TRUE;
};
};


func VOID DIA_Czesław_HELLO4_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO4_15_01"); //Zabiłem Ramzesa.
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO4_03_02"); //Brawo w nagrode dam ci kilka bryłek.
B_LogEntry ( TOPIC_ CH1_Ramzes,"Zaiłem Ramzesa .");
var int Czesław_ramzes;
Czesław_Ramzes = LOG_SUCCESS;
B_GiveInvItems (self, other, ItMiNugget, 150);
AI_Output (other, self ,"DIA_Czesław_HELLO4_15_03"); //No to częśc .
AI_Output (self, other ,"DIA_Czesław_HELLO4_03_04"); //Nara .

};

zaczynammoding

zaczynammoding

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
możliwe jest dodanie 3 gildi
Strażnik twierdzy
doradca władcy
pogromca bandytow
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry