Napisy Dialogów nie pokazują się! 2758 1

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 31.01.2010 roku

Wyświetleń 2758

Odpowiedzi 1

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Otóż na wstępie chciałbym powiedzieć iż już kiedyś robiłem taki temat lecz pod gothic 1 oraz błąd udało mi się wtedy rozwiązać lecz teraz to zupełie inna bajka.

Zrobiłęm nowego NPC i wstawiłem go do świata. Dodałem mu taki dialog testowy czyli co słychać itd. Naprawiłem skrypty w Spacerze [repase scripts] oraz również repasowałem OU i ten drugi plik.  Lecz jednak dialogu dalej nie widać w grze. Jest tylko opcja dialogowa a gdy ją wybieram npc po prostu przyspiesza sekfencje rozmowy do następnej opcji dialogowej. Oczywiście chodzi o Gothic 2 NK. Mam G2MDK oraz umiem reparsować skrypty więc prosze nie pisać [ na pewno źle coś robisz napraw jeszcze raz itd.] Acha również bazuję na GothicGame. Nie robiłem jeszcze paczki. Może trzeba ją zrobić?

Wcześniejszy błąd polegał na błędzie w pliku .ini lecz tutaj nie widzę, by był błąd.

@EDIT

Również chciałbym dodać iż w pliku OU.bik znajduję się wpis dotyczący dialogu który stworzyłem. Oto ten kawałek:
Kim jest Onar?    DIA_Monky_KtoTo_1_01.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 102466]    DIA_Monky_KtoTo_1_02           [% zCCSAtomicBlock 0 102467]: [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 102468]       $ Hmmm dziwne, że o nim nie słyszałeś.    DIA_Monky_KtoTo_1_02.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 102469]    DIA_Monky_KtoTo_1_03           [% zCCSAtomicBlock 0 102470]: [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 102471]        Wiesz nie jestem z tąd...    DIA_Monky_KtoTo_1_03.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 102472]    DIA_Monky_KtoTo_1_04           [% zCCSAtomicBlock 0 102473]: [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 102474]       ? Ok. Onar to był tylko farmer lecz gdy zbuntował się przeciwko miastu założył swój majątek ziemski i wynajął do jego obrony najemników.    DIA_Monky_KtoTo_1_04.WAV
Jeżeli się przyjżycie widzicie imię Monky czyli nazwa mego new npc i teksty jakie mówi lez niestety nie ma tego w grze ;/

@EDIT 2

A jednak. Trza było zrobić paczke z modem ale cz już za każdym razem będę musiał ją robić by zobaczyć moje zmiany w grze? ;/

Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Pragasek

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
 DIA_Kati_HALLO_15_00           [% zCCSAtomicBlock 0 46163]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46164]        Czy wszystko w porządku?    DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46165]    DIA_Kati_HALLO_15_00           [% zCCSAtomicBlock 0 46166]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46167]        Czy wszystko w porządku?    DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46168]    DIA_Kati_HALLO_16_01           [% zCCSAtomicBlock 0 46169]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46170]       H Mój ukochany mąż nie żyje! Innosie! Za jakie grzechy tak mnie pokarałeś?    DIA_KATI_HALLO_16_01.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46171]    DIA_Kati_HALLO_16_01           [% zCCSAtomicBlock 0 46172]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46173]       H Mój ukochany mąż nie żyje! Innosie! Za jakie grzechy tak mnie pokarałeś?    DIA_KATI_HALLO_16_01.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46174]    DIA_Kati_HALLO_16_02           [% zCCSAtomicBlock 0 46175]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46176]       # Tak, wszystko w porządku, dziękuję.    DIA_KATI_HALLO_16_02.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46177]   

przykładowy dialog z mojego ou.bin  w Twoim jest jakoś za mało tego np. DIA_Monky_KtoTo_1_02.WAV

porównaj sobie to:
 DIA_Kati_HALLO_15_00           [% zCCSAtomicBlock 0 46163]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46164]        Czy wszystko w porządku?    DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46165]    DIA_Kati_HALLO_15_00           [% zCCSAtomicBlock 0 46166]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46167]        Czy wszystko w porządku?    DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV
i Twoje:
DIA_Monky_KtoTo_1_02           [% zCCSAtomicBlock 0 102467]: [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 102468]       $ Hmmm dziwne, że o nim nie słyszałeś.    DIA_Monky_KtoTo_1_02.WAV
Twoje jest za krótkie-albo coś nie tak w skrypcie dialogu(nie wiem), albo coś spacer nie tak zadziałał, albo nie dodałeś gdzieś czegoś-trudno mi podać przyczynę, ale ten dialog w ou.bin jest niekompletny podług przykładowego prawidłowo działającego dialogu  z samej gry, który podałem


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry