DIA_Kati_HALLO_15_00 [% zCCSAtomicBlock 0 46163]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46164] Czy wszystko w porządku? DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46165] DIA_Kati_HALLO_15_00 [% zCCSAtomicBlock 0 46166]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46167] Czy wszystko w porządku? DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46168] DIA_Kati_HALLO_16_01 [% zCCSAtomicBlock 0 46169]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46170] H Mój ukochany mąż nie żyje! Innosie! Za jakie grzechy tak mnie pokarałeś? DIA_KATI_HALLO_16_01.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46171] DIA_Kati_HALLO_16_01 [% zCCSAtomicBlock 0 46172]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46173] H Mój ukochany mąż nie żyje! Innosie! Za jakie grzechy tak mnie pokarałeś? DIA_KATI_HALLO_16_01.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46174] DIA_Kati_HALLO_16_02 [% zCCSAtomicBlock 0 46175]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46176] # Tak, wszystko w porządku, dziękuję. DIA_KATI_HALLO_16_02.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46177]
przykładowy dialog z mojego ou.bin w Twoim jest jakoś za mało tego np. DIA_Monky_KtoTo_1_02.WAV
porównaj sobie to:
DIA_Kati_HALLO_15_00 [% zCCSAtomicBlock 0 46163]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46164] Czy wszystko w porządku? DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV [] [] [] [% zCCSBlock 0 46165] DIA_Kati_HALLO_15_00 [% zCCSAtomicBlock 0 46166]9 [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 46167] Czy wszystko w porządku? DIA_KATI_HALLO_15_00.WAV
i Twoje:
DIA_Monky_KtoTo_1_02 [% zCCSAtomicBlock 0 102467]: [% oCMsgConversation:oCNpcMessage:zCEventMessage 0 102468] $ Hmmm dziwne, że o nim nie słyszałeś. DIA_Monky_KtoTo_1_02.WAV
Twoje jest za krótkie-albo coś nie tak w skrypcie dialogu(nie wiem), albo coś spacer nie tak zadziałał, albo nie dodałeś gdzieś czegoś-trudno mi podać przyczynę, ale ten dialog w ou.bin jest niekompletny podług przykładowego prawidłowo działającego dialogu z samej gry, który podałem